Search Results
Search results 21-33 of 33.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
handelaar
PostVolledig met je eens, dit moet toch met 1 druk op de knop opgelost zijn. Begint op deze manier toch op een permanente actie te lijken.. misschien om de marktplaats te promoten?! Maar dat zou vreemd zijn, want GF loopt hier een hoop DM door mis..
-
Kon dit uit qua deutkosten van je bootjes?
-
Dus vlak voordat je gaat vliegen kick je Trucker uit je ally? misschien dat Trucker niet helemaal goed bezig is geweest met de ninja etc.. maar dit is gewoon keihard backstabben.. zou ik niet trots op zijn als ik jullie was!
-
Ben zelf geen actieve forum bezoeker dus mogelijk heb ik dit eerder gemist.. maar klopt het dat je maar maximaal 20 mio van een bepaalde grondstof kunt aanbieding op de marktplaats? Als ik een grotere hoeveelheid invoer dan springt deze automatisch terug naar 20 miljoen, ondanks dat ik wel de beschikbare hoeveelheid heb liggen.
-
Je zou je kunnen afvragen of dit wel probing is zoals jij nu noemt HT. Aanvallers hebben volgens mij geen lag willen veroorzaken maar juist het lanx scherm vol krijgen.. Valt dat wel onder dezelfde definitie? Of moet je de definitie niet aanpassen? OT: Dikke hit, gelukkig voor Grim bestaat er een ruimtewerf!
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “1 seconde is het minimale aan tijd, of het maximale van a different point of view. Dit halveren gaat het niet worden. Ook de queue mogelijkheid verhogen is al meermaals langsgekomen en zal nog wel vaker langskomen als idee. Gaat het ook niet worden. Alleen al het DM verbruik dat drastisch zal afnemen. Dan kan je gs sparen voor 50k in 1 keer ipv 10k om dan door de werf te knallen en kost je dan uiteindelijk geen drol. Dat is voor een, lack for a better word, gierig…
-
Titel zegt het eigenlijk al, kunnen we de maximale aantallen die we in de werf kunnen stoppen niet verhogen naar 99.999 ipv 9.999? In de afgelopen tijd wat raketjes bijgebouwd en vind het eigenlijk best vervelend dat je er dan maar 9.999 per keer kan bouwen. Komt overigens ook bij dat het mij opvalt dat de nano geen 'bonus' meer geeft in een cumulatieve situatie, 9.999 raketjes op 1 seconde betekend 2 uur en 46 minuten. Een nanotje omhoog zou je verwachten dat dit dan halveert maar dat gebeurt n…
-
Hele domme fout van mij vanavond, wilde een aantal onderzoeksboosters inzetten dus ik was op een maantje mijn boosters aan het doorklikken. Omdat ik er meerdere achter elkaar wilde verwerken klikte ik in de snelheid per ongeluk op een maanuitbreiding en kocht ik die perongeluk voor 100.000 DM. Mijn idee dan is dan ook heel simpel; voor alle aankopen met DM komt een pop-up met: Dit kost xxx DM, weet je het zeker? Had mij weer ruim 5 euro bespaard
-
Quote from Vrijheidsbeeld: “Dit topic mag ook wel eens nieuw leven ingeblazen worden.. Kom op Turtles haha! 3.333.333 Raketlanceerders 1.111.111 Kleine Lasers 222.222 Grote Lasers 55.555 Gauss kanonnen 55.555 Ion kanonnen 99.999 Plasma kanonnen En beide koepels uiteraard ” Via nieuw board accountje.. schijnbaar al 2 jaar niets meer aan mijn turtle gedaan, schande! Met eco x5 vanaf aankomende week kunnen we in mooi tempo het bouwen weer oppakken!