Search Results
Search results 21-40 of 110.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekkere klapper hoor, ook met ballen gevlogen Veel plezier met de zieke winst.
-
Netjes gecounterd hoor. Ik zag het puin liggen maar wilde niet het smetje zijn op jullie slagen, dus ben er gewoon van af gebleven Maar zo te zien hebben jullie er nog een flinke winst uit weten te halen.
-
Wat een flinke klapper zeg, en ook mooi opgezet, Top! Is Eridanus voorlopig weer veilig :p Middnight, gl irl.
-
Netjes afgestraft hoor heren. Ik was helemaal vergeten te saven in Izar Veel plezier met de winst
-
Goed gespot, zat net even te diep in een nieuwe serie :p Maar wel goed dat ik de vrachters vanmiddag al leeg had gemaakt, anders was het heel erg zuur geweest GL met de winst Director Majoris
-
[TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)
PostQuote from monfy: “Quote from The Pathfinder: “Ik vraag me oprecht af hoe iemand gemotiveerd kan zijn om zoveel spios te sturen in een universum waar maar twee en een halve actieve spelers spelen. Zou hij soms een minderwaardigheidscomplex hebben overgehouden aan die truc van mijn maatje straatveger ” Lijkt er wel een beetje op dat Messiah liever in uni's speelt waar geen waardige concurrentie is ot, leuk hitje ” Je loopt weer onzin te verkopen Monfy, je bent weer duidelijk niet op de hoogte van…
-
Flinke klapper hoor, en een mooi winst die je daar te pakken hebt. Maar wel verbazingwekkend dat iemand zoveel GS laat liggen
-
Mooi opgezet plannetje hoor heren, en nog mooier dat iemand er in trapt ook. Wat een klapper zeg. Maar dat je met zo’n aanval de boel niet eens fatsoenlijk vertraagd en een safety spio doet verbaasd me wel. Maar prima dat jullie elkaars vloot maar blijven prakken met weinig/geen winst. Loop ik weer mooi wat uit GL@RB alle
-
Quote from the_mk: “Quote from Freakertje: “Een start met een factiesysteem, nieuwe factie gerelateerde schepen en een marktplaats die meer gericht wordt op interactiviteit tussen spelers onderling. In mijn ogen een positieve ontwikkeling voor het spel. Het is een kleine stap op dit moment, maar wie weet een opstap naar meer ” innovatie is sowieso nodig, ik ben erg benieuwd wat het voor invloed zal hebben voor het spel. ik vraag mij wel af wat het doel van Gameforce bij deze innovatie is. ” Doel…
-
Nette nr1 hit hoor. Prima winstje toch? Wel jammer van dat beetje metaal
-
Quote from Vliegende Hollander: “Quote from Atoompje: “Top, Zolang ik er maar DM tegen aan kan smijten ben ik hyped. ” Het kameleon schip. Dat vliegt op DM. En de aanval is ontzichtbaar. Met de aanval kan je mensen pushen zonder dat GO's het kunnen zien ” Dat heeft niet zo heel veel zin. Er wordt nu toch al genoeg gepushed wat de GO’s niet zien. Maar een schip wat op DM vliegt is wel een leuk idee. Maak het dan zo dat dit schip je overige schepen ook sneller maakt
-
[TOT: 553.019.000] Gier [GZV] vs. Bloodtrail [Zen] (A: 74.477.000, V: 478.542.000)
Atoompje - - Rustplaats
PostLekker hitje hoor Gier
-
aanvals vrije zone
Atoompje - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “Quote from Atoompje: “Goed plan, en maak het dan zo dat je 250k DM moet betalen per planeet ( maandelijks ) die je in deze zone kan leggen. En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst. ” Wekelijk 250K dm... kom, maak het wel realistisch! ” Het termijn is natuurlijk open voor interpretatie. Maar de basis van mijn idee lijkt me al wel prima
-
aanvals vrije zone
Atoompje - - Ideas Planet
PostGoed plan, en maak het dan zo dat je 250k DM moet betalen per planeet ( maandelijks ) die je in deze zone kan leggen. En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst.
-
[TOT: 1.565.039.000] Middnight vs. Stinkzwam [TnT] (A: 107.680.000, V: 1.457.359.000)
Atoompje - - Hall of Fame
PostWelkom terug in xaly Mooie binnenkomer ook. Met jou terugkomst zullen we allemaal toch weer goed moeten gaan saven Def, gl@rb