Search Results
Search results 81-100 of 108.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Thanks @MiniMe
-
Met een poll zoals ze -ik denk het afgelopen jaar- op .org gehad hebben om de onderzoekssnelheid per uni te verhogen of niet zou ik ook al tevreden zijn.
-
Nog steeds geen nieuws? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillende vragen en antwoorden. Iemand van het team die hier eens achter kan informeren aub?
-
Bedankt Ranger! Van mij mag deze dicht. ~HT | QATC
-
Thx HT, Ik ben ook geen collector dus kan het ook niet zien. En ik had al eens op Bermuda gekeken, maar idd daar is die 10% bonus niet van kracht. Iemand die wel collector is en kan bevestigen wat HT zei ivm de energie?
-
Die 10% energie bonus voor de collector, waarop is die van toepassing? Enkel op de ZEC's of ook op fusies en satjes?
-
Kosten ionkanon
PostAh ok, weet ik dat ook weer. Bedankt voor de opheldering en gooi het dan maar op slot.
-
Kosten ionkanon
PostWanneer je ion kannonen wil bouwen worden de oude kosten per stuk gebruikt om de totale kost te berekenen (rood omcirkeld op het plaatje). Bij het bouwen zelf worden overigens wel de correcte kosten (5000M,3000K/stuk) van je grondstoffen afgetrokken. When building ion cannons the old costs per unit are used to calculate the total cost (circled in red on the picture). When actually build, the correct cost (5000M, 3000C/unit) is deducted from your resources. Ion.png
-
@Hitsugaya Toushiro volgens die calculator telt de eco speed niet mee voor de Collector/General, klopt dit? Ik dacht dat enkel de 50% bonus van Discoverer weg viel voor deze klassen en je enkel de eco speed en pathfinder bonus hebt als factoren. Discoverer => (1+0,5)*eco*2(pathfinder) Collector/General => 1*eco*2(pathfinder)
-
Quote from Hysteria: “Clarification of the crawlers: As some of you have been reporting issues with the crawlers production, here you have specific information. To know how many crawlers work in your planet with an example in numbers this is the calculation: Metal 30 + Crystal 30 + Deuterium 30 = 90*8= 720. 720 crawlers will work in your planet. 720*0.0002= the production increase in your planet. (the production in your planet *1.5 for the collector). ” Die 8 waarmee je vermenigvuldigt, is dat v…
-
Werking marktplaats?
PostQuote from gixxer: “Wat ik bijvoorbeeld ook niet wijs kan worden is moet ik hier nu vrachtschepen voor achter houden die het transport doen of doet dit een 3e partij voor de taxes die gerekend worden? Daar wordt echt niks over verteld..... ” Nope, je hoeft geen vrachters achter te houden. Als een speler bv. grondstoffen koopt via de marktplaats wordt dit automatisch van de grondstoffen die op je planeet liggen afgetrokken en zie je op je overizchtsscherm een vriendschappelijke missie naderen en …
-
Hallo, is er al nieuws ivm deze thread: Ask the OGame developers?
-
Hoezo, de spio sonde is achtergebleven? De brandstofopslag van je andere schepen is toch ook niet verhoogd door hyperruimtetechniek? Enkel de opslag om grondstoffen mee te nemen wordt verhoogd door hyperruimtetechniek (5% per level). Ik kan bv. met een vernietiger geen melkweg overvliegen aan 100%, terwijl ik een opslagcapaciteit heb van 2800 eenheden en het verbruik 2287 eenheden deut bedraagt, ruim onder mijn max. opslagcapaciteit. Standaard heeft een vernietiger een opslag van 2000 eenheden, …
-
Regels
Post@Abremsev het gaat niet over eigen missies, maar over missies van anderen die jou kant op komen.
-
Regels
PostQuote from paul-maximilianus: “Vraag (en probleem) is natuurlijk: hoe kunnen spelers dat weten dat er door ook anderen heel veel transporten worden gestuurd (0f 20 of 5 of 40) Dat kunnen ze nooit weten. ” Stel dat je het aantal mogelijk te ontvangen missies gelijkstelt met computertechniek. Indien je comp. tech. lvl. 20 hebt wil dat zeggen dat je 21 vlootsloten hebt. Wanneer er dan 21 vloten naar jou kolonie onderweg zijn en ik wil op dat moment een vloot naar jouw kolonie versturen verschijnt e…
-
Zullen er in de nabije toekomst internationale merges mogelijk zijn?