Search Results
Search results 21-34 of 34.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
prima slagje! Proficiat
-
aanvalsblokkade
JazztheJack - - Spel
Postweg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening..
-
Proficiat met eerste hofje, dat er nog maar velen mogen volgen!
-
Quote from Independence: “Quote from JazztheJack: “Kijk volgens mij de eerste AGS aanval van Birds die ik gezien heb! Doe wat leuks met de gs en defender GLRB ! ” nouuuuu, we hebben ook al op wolverine gevlogen begin vd uni ” Correct, ik zal niks meer zeggen haha
-
Kijk volgens mij de eerste AGS aanval van Birds die ik gezien heb! Doe wat leuks met de gs en defender GLRB !
-
Erg mooie winst! Def glrb
-
Thanks to mijn maatje Joacobs is mijn eerste hofje een feit. De vindersbeloning komt jouw kant op! Waarom ik mijn vrachtschepen mee heb gestuurd is mij ook een raadsel, zat op telefoon dus gewoon misgeklikt gok ik. Ach maakt de pret er niet minder om Ruimte Konijntje, Succes met het rebuilden. On 14-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JazztheJack [LOT] ________________________________________________ Large Cargo 158 Cruiser 214 Battleship 125 Destroyer 26 Battlecruiser…
-
mooie winst nog aan overgehouden! Kale is tochwel hoofdsponsor in deze uni inderdaad. GLRB dan maar weer!
-
Eens moet de eerste keer terug zijn, lang weggeweest van Ogame en nu de uni maar eens verkennen of ik het spel nog beheers! Pussy Warrior GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JazztheJack [LOT] ________________________________________________ Kruiser 110 _________________________________________ Verdediger Pussy Warrior [DLT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 13 Zwaar gevechtsschip 35 Kruiser …
-
Prima slag insidious!
-
Dankjewel! De hoeveelheid gs die ik altijd mee mag nemen van mijn vriend DarkLord stelt mij in staat dit snel te herbouwen En verder simpel, ik was andere dingen aan het doen dus geen nacontrole gedaan, eigen schuld.
-
GLRB Kale, dat die nu maar eens in handen mag vallen van LOT!
-
Prima hofje Abremsev!