Search Results
Search results 281-300 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ogame 15 jaar
PostOgame bestaat binnenkort maar liefst 15 jaar en dit moet traditioneel gevierd worden. Dat had ik gelezen,dus verwachte er nog al wat van ipv dat er gevraagd word om heel veel dm te gaan kopen op een buitenlandse server en dan hopen dat er niet een of het andere speler nog veel meer geld uitgeeft zodat hij nog meer punten kan kopen. Dus mijn vraag is: wie fantaseert mee over wat voor traktatie de gemiddelde speler zal krijgen,ik zal zelf beginnen met gokken. We krijgen korting op dm aankoop.
-
nieuwe uni's.
PostOm de fleeters wat te plezieren doe maar Fleet 1x,kunnen ze langer genieten van hun vlucht
-
Bericht Ogame
PostAls het rustig is ingame moet je het toch op een andere manier druk krijgen Dus vandaar dat ze iedereen maar 6x hetzelfde bericht gestuurd hebben,maar na 6 uur vanochtend niets meer gekregen dus zal wel opgelost zijn inmiddels.
-
nieuwe uni
Postpas 8 weken, die 3 maanden dat ik daar gespeeld heb ik lang zat,tis nu niet echt de uni waar ik graag zou blijven spelen
-
Takumi
PostKlinkt als een echte ogameverslaafde Succes
-
nieuwe uni
PostPer wanneer komt er weer een nieuwe uni ? Het duurt deze keer wel erg lang
-
Rechten voor Likes
PostQuote from Rey Nemaattori: “Fixed, iedereen is nu weer gelijk en niemand kan meer liken. Also, dit hoort *eigenlijk* thuis in Ideeën & Suggesties... ” Ja dat is lekker gefixed,iedereen wil een like knop en nu heeft niemand hem.
-
Veilingen Updaten
PostWat zitten jullie toch te miepen over dat iemand 6x de veiling verhoogt voor je kan drukken. Als je gewoon zelf 10k meer bied moet hij 10x drukken,en als hij dat redt bied je 20k meer
-
Veilingen Updaten
PostQuote from DJ Tiësto: “Quote from bassie36: “Mooi die veilingen, brengt zoveel emotie met zich mee kennelijk. Ik zeg: handhaven, alleen al daarom. ” Ik had ook niet verwacht dat het zo gezellig zou worden @Discordia; tjah als iemand belachelijk veel DM wil uitgeven om voor elke planeet, elke week een booster te hebben dan be my guest. Heb het nu over de veilingen en wat voor gedrag daar te zien is en ach op sinds ik dit topic heb aangemaakt zie ik al wat meer namen die gs boosters winnen, kleine…
-
Veilingen Updaten
PostWat een gezeur om een veiling,als de boosters niet gewonnen worden dan worden ze gekocht . Dus of je nu door de hond of de kat word gebeten, En het lijkt me wel duidelijk iemand die regelmatig wat wint is voor en iemand die het niet kan winnen is tegen en de mensen die toch al dm zat gebruiken zijn standaard tegen En ik lig er niet heel erg wakker van ik bied af en toe mee met het idee dat ik toch niet win dus als ik er dan een wel win is het lekker mee genomen.
-
Quote from Franske: “Doe de ogame community een lol Verwijder je acca niet maar laat hem gewoon (i) worden.. er zijn al zo weinig spelers per universum.. OT: Wel vreemd dat dat icoontje er niet is.. Ik heb het in URSA even geprobeerd, daar werkt het gewoon. (Ik had wel even kriebels toen ik dacht, stel nou dat ik ook een bug heb en het acca direct verwijderd wordt ^^) ” je zou dan de laatste 50 spelers wel blij maken gok ik zo
-
Quote from Jillian: “op plekje 16 in zonnestelsel (en je ziet t duidelijk liggen :P) ” Dat dan alleen in de uni die jij speelt zeker,bij ons ligt het op plaats 17.(3.137 Donkere Materie werd gevonden in het puinveld x:xxx:17)
-
Ogame "Mentor"
PostQuote from Alpatsjino: “Lol, ja alsof dat ook maar 1 kans van slagen heeft Dit idee is in ieder geval al talloze keren voorgesteld. Volgens mij nog wel vaker dan het niet-aanvallen-bij-kerst, en is altijd doodgebloed om dezelfde redenen. Komt er eigenlijk op neer, als je het wilt doen moet iedereen dat voor zichzelf weten, en vooral doen. Net als de meerderheid die er geen zin in heeft ” Kijk met zo'n instelling komen we er wel
-
Ogame "Mentor"
PostDe oplossing is simpel nu zitten veel ervaren spelers in 1 allie, als die nu eens een allie ging joinen waar een hoop beginners in spelen is een deel van het probleem opgelost en is er een veel beter contact. Elke speler die er wat van opsteekt is mee genomen,en ja de meeste zeggen ja en doen nee maar das iets waar je gewoon rekening mee moet houden dan valt het ook niet tegen.
-
Heb ik wel interesse,als je wat wil weten van me hoor ik het wel.
-
Ik had ff een vraagje,moet hij in de allie blijven ?