Search Results
Search results 21-24 of 24.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Bijzonder, aangezien je je eigen naam verkeerd schrijft en Simmesty zelf van niets weet...?
-
Welkom terug, Ik had je best een beetje willen helpen, alleen ik kan je in-game naam niet vinden. Edit; Je hebt de naam aangepast naar iemand die op nr 1 staat. Waarschijnlijk ben je of aangevallen of op een andere manier op de teentjes getrapt door deze persoon. De persoon vervolgens imiteren is bijzonder in mijn opinie. @moderator mag dit? Iemand anders imiteren om grondstoffen te vragen...
-
[TOT: 86.486.000] Proconsul Metis [B en B] vs. Bender [SPQR] (A: 11.829.000, V: 74.657.000)
Roy1778 - - Hall of Fame
PostLekkere klappert hoor, mooi binnen geharkt
-
[TOT: 50.921.000] Roy1778 [AKA] vs. Niet meer Saartje (A: 2.568.000, V: 48.353.000)
Roy1778 - - Hall of Fame
PostAan het begin van de uni was 'Saartje' lekker actief, mooie slagen gemaakt (helaas ook op mij), maar na gepakt te zijn door de top speler bleef er weinig over... Herstart door een andere speler, ik kreeg de waarschuwing 'ik ben je nachtmerrie'... Vervolgens wel de vloot laten liggen... Oeps? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-09-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Roy1778 [AKA] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.500 Zwaar gevechts…