Search Results
Search results 21-26 of 26.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Buckert: “Alle sterretjes worden flink uitgerekt hier, netjes! Geen idee wie ik gl@rb moet wensen xD Iets met boontje en loontje of zo. ” Om de ster van Gorilla nog verder uit te rekken heb je professioneel werktuig voor nodig. Dat lukt niet met een magere ninja.
-
[TOT: 489.627.000] Unleasher vs. Debby Ryan [NBAM] (A: 53.300.000, V: 436.327.000)
TheIcePack - - Rustplaats
PostQuote from QTEKK: “Quote from Galadriel: “Die deut ” Je vindt het dus geweldig dat iemand uit jou team NBAM wordt aangepakt? Ruikt naar... Poesjh ofsoget ” Galadriel is professioneel likker op forum.
-
Is een planeetverplaatsing tegenwoordig een ploffer?
-
Expogame
PostQuote from Treinrek: “Quote from Legend.bdr: “Leuk uitgewerkt en dat je er de tijd voor neemt, maar als ik het goed begrijp kan je nu dus alleen maar op aanvals missie gaan met expo als je de training levels omhoog hebt gedaan? Dan krijg je dus altijd gs wanneer je launched op expo? Snap niet zo goed waarom ze dit spel op deze manier verkrachten, maar dat is mijn persoonlijke mening. ” Nee trainingslevel verhoogt het mogelijke resultaat alleen. ” Wel oprecht goed uitgewerkt. Je geeft ermee een e…
-
Expogame
Postzozo mooie uitwerking hoor. Lijkt me zeker een goede toevoeging aan ogame. Complimenten