Search Results
Search results 41-60 of 139.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 56.667.929.000] Sexxie Exxie [Next] vs. Veselin Topalov [TaO] (A: 2.068.220.000, V: 54.599.709.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostGlrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Interceptor 2.000.000 _________________________________________ Verdediger Veselin Topalov [TaO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.032.366 Groot vrachtschip 521.107 Licht gevechtsschip 2.330.000 Zwaar gevechtsschip 20.000 Kruiser 535.000 Slagschip 1.100 Kolonisatieschip 3 Recycler 303.…
-
[TOT: 8.312.019.000] Sexxie Exxie [Next] vs. Opa Etroy [Lucille] (A: 663.595.000, V: 7.648.424.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostOok maar weer eens wat posten, sommige spelers vragen er gewoon om De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Interceptor 500.000 _________________________________________ Verdediger Opa Etroy [Lucille] ________________________________________________ Klein vrachtschip 58.321 Groot vrachtschip 19.568 Licht gevechtsschip 46.162 Zwaar gevechtsschip 19.215 Kruiser 18.448…
-
Quote from Independence: “Quote from ExXx: “Quote from Independence: “Deut aanpassing heeft het niet gehaald vwb 70% meerderheid... ” Dat is jammer, dank voor je antwoord. En de token, is daar wellicht iets over bekend? ” Staat nog op hold. Wordt pas naar gekeken weer zodra ALLE merges gedaan zijn in geheel ogame incl de inactieven enzo....... ” Ok dank!
-
Grappig. 15 x 45/38/41. Ben in afwachting van wat de plannen worden en wat de specs verandering is. Bij (voor mij) negatieve uitslag nog 30 miljard in vloot stoppen zodat dat een mooi rond getal is van 1 miljard, en dan weer mines uppen. Bij gunstige uitslag door vloot stampen om die schijterd (insiders weten wel wie) ooit nog eens te slopen. Hopelijk komt de token ooit nog eens terug.
-
[TOT: 2.039.254.000] McKnotje [Next] vs. Bullit [SPQR] (A: 0, V: 2.039.254.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostZie mijn deel graag tegemoet.
-
Quote from Azenomei: “Quote from TimmiT: “We kunnen ook gaan rellen ” Sloop alle planeten/manen van de v-hoppers!!!! Ow wacht... ” Mijn hemel wat moet jij een verschrikkelijk saai leven hebben zeg, je loopt je alleen maar op te winden over v-hoppers. Heb je nou echt niks beters te doen?
-
Kaj
ExXx - - Ex teamleden
PostNee hè
-
[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostMatige vlootjes hoor, lekkere ronde getallen ook, gelukkig maakt het verhaal van Zappie alles weer goed. Visser stop eens met janken jaloers mannetje. Slipper zoals ingame ook al gezegd, gl rl. Het was een kwestie van tijd natuurlijk voordat het ging gebeuren
-
Uni spec polls
PostQuote from fearlessz: “Daarom is het belangrijk dat die tokens terugkomen, zodra uni3 1x speed weer word dan er spelers kunnen verhuizen. ipv dat spelers op delete gaan, totale onzin is het niet omdat het de bedoeling was in 2 uni’s te kunnen mergen wat duidelijk ergens iets fout ging. Daarom begrijp ik de uni3 spelers wel dat die het anders willen zien. ” Als die terugkomen is er niks aan de hand.
-
Uni spec polls
PostQuote from Independence: “Dat kan gebeuren natuurlijk.... Geen garanties, is afhankelijk van wat de spelers stemmen Quote from ExXx: “Als u3 naar 1 speed gaat is het voor mij einde Ogame als de tokens niet terugkomen. ” ” snap ik. Zou echt totale onzin zijn. We komen uit een 4x speed uni, werden eigenlijk gedwongen om naar u3 te gaan want in Zag kan je geen leven hebben met 6x speed. En dan terug gezet worden naar het stenen tijdperk met 1x speed is totale waanzin. Mijn muis staat al half op de …
-
Uni spec polls
PostAls u3 naar 1 speed gaat is het voor mij einde Ogame als de tokens niet terugkomen.
-
Albert Heijn pannen zegels
ExXx - - Thuisplaneet
PostQuote from ReWinD: “Quote from ExXx: “Denk dat ik wel een zooitje over heb, zal even kijken. ” Thank you, iedere kleine beetje helpt ” Komt goed
-
Albert Heijn pannen zegels
ExXx - - Thuisplaneet
PostDenk dat ik wel een zooitje over heb, zal even kijken.
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Jillian: “Quote from ExXx: “Quote from Piet piraat: “Quote from ExXx: “Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder ” En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn! ” Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd). ” Ik denk niet dat hier de schul…
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Piet piraat: “Quote from ExXx: “Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder ” En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn! ” Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd).