Search Results
Search results 41-60 of 102.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ohneeee! Niet mn nieuwe buurman.... Mooi samengewerkt allemaal! GLRB Popje
-
Blijmakers!
PostHallo lieve medespelers in Pegasus heart.png Ergens is er iets mis gegaan waardoor mijn allerbeste metaalmijnwerkers nét iets teveel hun best hebben gedaan.. Omdat ik zelf genoeg raketlanceerders bezit en teveel verdediging zonde vind van de grondstoffen, geef ik graag mijn metaal weg aan spelers die daar blij van worden! smile.png Ben jij klaar om de top 50 binnen te stormen, maar sta je daar nog niet in? Stuur me dan een berichtje met waar en wanneer ik je wat metaal kan sturen! Omdat niet ied…
-
Blijmakers
PostVriendelijke missies mogen gelukkig nog wel! Wie o wie maak ik (weer) blij met metaal
-
Oude gezichten?
PostQuote from Kaj: “Ik heb ook nog in uni 8 gespeeld destijds, daar heette ik AmjeeeezingDoomie en zat ik in de ally AmaDuo (met AmjeeeezingSmiley),ik heb ook nog in Red Faction gezeten Verder speelde ik nog in uni 5, 6, 10, 12, 13, 14 en 15. Nu enkel nog in 3, gemini en eridanus ” Dat waren nog eens tijden in u8
-
Wie reageert er na jou?
Naatee - - Thuisplaneet
PostJoehoeeee! @Illuminati waar ben je
-
Wie reageert er na jou?
Naatee - - Thuisplaneet
Post@Kaj the one and only amjeeeeesing smiley!
-
[TOT: 283.110.500] Sjakie de Schildpad [SQPR] vs. Appelbeer [TaO] (A: 0, V: 283.110.500)
Naatee - - Hall of Fame
PostGekke Schildpad(den)!
-
[TOT: 634.436.000] Flugel25 [TROL] vs. ScarryCat (A: 131.580.000, D: 502.856.000)
Naatee - - Hall of Fame
PostOhnooooooooo, niet ScarryCat
-
Hi popjes, Ik zoek vrienden, gezelligheid én een alliantie! Mijn vriendenlijst is nog veel te leeg, en de knop 'Alliantie' is ook nog niet gevuld. In het spel zal ik vooral mijntjes bouwen en deut overhouden, maar ik zal de kans zeker niet onbenut laten om mijn 1128 oogverblindend roze vernietigers op pad te sturen. Veel knuffels van de enige echte Captain Unicorn
-
[TOT: 7.212.888.000] Devil Eyes [GOAT] vs. Bassie [U.F.F.] (A: 462.868.000, V: 6.750.020.000)
Naatee - - Rustplaats
PostVan de nieuwe buurman! GLRB Bassie
-
Blijmakers
PostQuote from Lord: “Laten we het topic vriendelijk houden. Ik snap niet hoe we in staat zijn om een topic waarin gs worden weggegeven, nog te verprutsen in een flame topic met modder over en weer. Bij deze wil ik dan ook vriendelijk doch dringend verzoeken het moddergooien te stoppen, anders zal ik genoodzaakt zijn het topic te sluiten. ” Nheuj niet sluiten alsjeblieft! Ik heb nog atlijd metaal weg te geven... eusa_pray.gif Dus, wie maak ik daar blij mee (ook als je al metaal hebt gehad en het nu …
-
Blijmakers
PostQuote from BeLikeMe: “Ga maar niet in zee met naate vriendjes van adro waneer de buit binnen is komt andro het ophalen *KNIP* operatie van naate kreeg maar 20 milll metaal werkers en freezze opperveertje dan wel even *KNIP* dat het zien ga hier niet op in !!! ” Je mag die ''maar 20 mil'' gratis metaal best terug sturen hoor, dan geef ik het wel aan iemand anders Wanneer ik iemand metaal stuur die daarom heeft gevraagd is dat geheel vrijblijvend. We hebben daarna ineens geen NAP, geen helemaal ni…
-
Blijmakers
PostEn er is nog steeds metaal om weg te geven. Ze blijven maar doorgaan die fantastische metaalmijnwerkers! Wie o wie maak ik er blij mee!
-
Blijmakers
PostQuote from BeLikeMe: “ik ben er ook blij van gewoden voornamelijk in me lg! dankjewel naate ” Alsjeblieft popje En er is nog steeds metaal voor wie ik er blij mee kan maken!
-
Blijmakers
PostAl een paar mensen blij kunnen maken! Wie wordt de volgende?
-
[TOT: 431.001.500] DingDongDing [TFL] vs. Lilaith (A: 43.850.000, V: 387.151.500)
Naatee - - Hall of Fame
PostKort en bondig rapportje, terwijl je zelf zo heerlijk lang kan babbelen! Lilaith, toffe reactie en GLRB!
-
[TOT: 15.625.500] Chief Orbiter vs. Chief Stingray [Lol] (A: 2.994.000, D: 12.631.500)
Naatee - - Hall of Fame
PostYes! Hier mag ik graag meer van zien
-
Blijmakers
PostHallo lieve medespelers in uni 3 Ergens is er iets mis gegaan waardoor mijn allerbeste metaalmijnwerkers nét iets teveel hun best hebben gedaan.. Omdat ik zelf genoeg raketlanceerders bezit en teveel verdediging zonde vind van de grondstoffen, geef ik graag mijn metaal weg aan spelers die daar blij van worden! Ben jij klaar om de top 150 binnen te stormen, maar sta je daar nog niet in? Stuur me dan een berichtje met waar en wanneer ik je wat metaal kan sturen! Omdat niet iedereen het forum bezoe…
-
[TOT: 928.495.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Commander Indus [Veteraan] (A: 48.280.000, D: 880.215.000)
Naatee - - Rustplaats
PostDie Yoshi heeft niet stil gezeten... Mooi gedaan pop! En nu rebuilden die mooie vloot Indus