Search Results
Search results 21-40 of 40.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
effe op de vlugge manier,, denk dat jij zelfs gewoon 0 verlies en 0 winst hebt met hof en repair,,, hoe dan ook lekker net optijd en mooi gedaan @king next time sim ur hits buddy
-
Quote from Vogel: “?? acc went back to Mrsaw yesterday? ” Quote from Vogel: “Quote from Anunaki: “Back too the stoneage? ” idk is die helemaal neer dan? ” dus je reageert op een thread waar niemand iets meld over je "oude account" met dat je hem hebt overgegeven. dan ga je je afvragen of ie gecrashed is? nee het is duidelijk dat jij het niet was inderdaad dan...............
-
lekker hitje vogel maar waar blijven die top 10 slagen nu
-
[TOT: 1.897.417.000] Vogel [404] vs. Barney Stinson [playboy] (A: 213.251.000, D: 1.684.166.000)
Postpohhh volgeltje weer een net hitje @def glrb
-
altijd welkom volgende keer kom ik graag nog een keer langs bij je revvie
-
hahah ja geef mij de schuld maar van je winst lekker beetje winst
-
Quote from Vogel: “Quote from bassie36: “neuh eerder een bezitter van een pushacca met slijmerds om zich heen Ultra, Luna en Revvviieeee love.png ” wat nou pushacc.. allemaal legaal is dus niet pushing is MP gebruiken zoals het hoort.. anyway.. die slijmerts geven me deut zat om te vliegen... jij niet blijkbaar ” nja meneer is ook 1 keer gepakt en daarna niet meer actief. als je het niet kan winnen moet je ze joinen
-
hij is weer bezig hoor @kirk GLRB
-
lekker bezig vogeltje
-
lekker bezig vogeltje
-
lekker bezig vogeltje"
-
lekker bezig kerel @def GLRB
-
meneer safe vannacht via een aanval op een I tje en trok hem vanmiddag terug. zo gezegd zo gedaan. vogel, luna, revvie @def GLRB On 11-07-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ultraviolet [404] ________________________________________________ Cruiser 6.121 Battlecruiser 1.804 _________________________________________ Defender Nomansland ________________________________________________ Small Cargo 6 Large Cargo 1.030 Light Fighter 11.300 Cruiser 170 Battleship 270 Recycler 1…
-
nette hit kerel! was een gezellige avond met je, jammer dat niet alle maantje popte van alles wat we wilde doen op naar de volgende
-
Quote from Revenge: “Quote from PushMeBaby1MoreTime: “Quote from Revenge: “Quote from PushMeBaby1MoreTime: “Quote from Revenge: “Quote from PushMeBaby1MoreTime: “Quote from Revenge: “Ja kijk hier heb je dan ook niets aan hé ” Ja jij als admin kan deze push toch echt niet goedkeuren! ” Naja als IRC admin dingetje heb je daar toch geen hol over te zeggen joh. Corruptie enz ” Deze slag ruikt ook naar corruptie! ” Sommige mensen worden dan ook graag... gepakt.. om bepaalde manieren die we even buite…
-
sjonge sjonge sjonge,, wat zal ik er toch van zeggen. mooi gedaan jongens mooie slag en veel plezier met winst. i'll be back
-
lekker bezig poeske :), jammer van de probes, maar ja de extra 30m winst was het wel waard
-
oeff dat is een goeie klapper dit! mooi gedaan heren, GL@RB jack!
-
wat zal ik er toch van zeggen he.. hoe dan ook mooi gedaan en mooi gepakt geniet van de winst heren, i'll be back
-
[TOT: 343.537.000] Hippie [UFP] vs. Khamul [LORD] & tjeppie [LORD] (A: 311.136.000, V: 32.401.000)
Postmooi gedaan heren! namens hippie: het komt wel goed met de RB