Search Results
Search results 181-200 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Treinrek: “Quote from Takeoff: “Quote from Treinrek: “Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht... ” Ja maar daarom is het nog wel lachen. Nu zijn de DM-gebruikers ook eens owned Het spel is letterlijk gratis ” Ik ken niemand die dit spel gratis speelt. Van de groep waar ik actief mee speel gaat er maandelijks wel wat geld in. Maar dat is eigen keuze. Mijn…
-
Quote from Treinrek: “Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht... ” Ja maar daarom is het nog wel lachen. Nu zijn de DM-gebruikers ook eens owned Het spel is letterlijk gratis
-
[TOT: 163.756.000] Barcode [Playbook] vs. Palpatine [FSA] (A: 5.610.000, D: 158.146.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDaaaamn, James en ik hadden hem echt tegelijk gespot ofzo. Maarja dat James ze al voor je moet spotten zegt ook wel weer genoeg hahaha James geef niet zomaar je targets weg man, jij houd de vloot die je van zulke winst bouwt tenminste heel
-
[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “laat hem toch doen hij sourced geen accounts => was de eerste die reageerde op je aangeboden zagadra account hij maakt een topic tegen vm hoppen => nahja gewoon negeren plofkop is van toen ik vroeger speelde al een fairplay gozer waarmee je kunt redeneren indien nodig ” Ik ben de uni aan het winnen oke, hoe meer accounts ik verzamel voor m'n vrienden hoe beter Ik hoef dat account van Klap niet, er zijn wel betere haha. Lijkt wel of zaga een eigen Willy heeft, alleen di…
-
[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “Quote from Takeoff: “Tss wordt slecht gedrag ook nog weer beloond. Cmeilink kan wat van je leren, die vraagt ook altijd zijn gs terug wanneer hij zelf zijn vloot laat slingeren. ” kom jij ook eens uit vm? eens zien of jij ook wat laat slingeren : case closed luitjes ... move along people nothing to see here ” Tss ik ben zuinig op mn account oke, ik source geen acca's dus moet het zelf opbouwen.
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Supermercado: “Goed van plof dat hij een gedeelte heeft terug betaald. Afspreken om niet aan te vallen via pm (ivm deut ruilingen) om vervolgens wel aan te vallen.. ” ja klaar nu, ik heb een groot gedeelte terug gekregen, heel sportief van Plofkop. ” Tss wordt slecht gedrag ook nog weer beloond. Cmeilink kan wat van je leren, die vraagt ook altijd zijn gs terug wanneer hij zelf zijn vloot laat slingeren.
-
[TOT: 201.976.000] Barcode [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 30.861.000, D: 171.115.000)
Takeoff - - Hall of Fame
Postuh-oh, please don't awaken the Rob
-
[TOT: 235.096.000] Gambit [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 217.000.000, V: 18.096.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostIk kwam vandaag weer uit V en meteen kwam Plof met het goede idee om mij de planeet van Gambit met 64 mil buit aan te laten vallen. Helaas kwam Gambit toen online en heb ik gepulled. Paar uurtjes later, terwijl ik aan het raiden was, viel Gambit mij aan en heb ik een stoute sprongpoort ninja geprobeerd. Gambit glrb, bedankt voor de sportiviteit De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gambit [Playbook] _______________________________…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Plofkop: “Quote from Klapstoeltje: “als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame. ” Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?Ik heb g…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Treinrek: “Er is zojuist binnen Bro over gesproken. We zullen de volledige rebuild vergoeden. Onze excuses. Mooie slag Plof! Mooie slag Plof! ” Is je account gehacked ofzo?! Jij mag het hem aanbieden dan tssss
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostGezien het feit dat Klapstoeltje uitging van een assumption en er niks is afgesproken vind ik het een mooie slag, en grappig dat het account nu aangeboden staat. Lekkere winst plof, ik zei toch dat het rendement van crashen hoger is dan traden Klapstoeltje succes in andere uni's!
-
[TOT: 307.084.000] fire rain [Bro] vs. Palpatine [FSA] (A: 8.403.000, V: 298.681.000)
Takeoff - - Hall of Fame
Postoeffff, dat zijn spicy winsten, lekker man
-
solo top 10 [TOT: 4.516.319.000] Barcode [Playbook] vs. Apprentice (A: 645.629.000, D: 3.870.690.000)
Takeoff - - Rustplaats
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Treinrek: “*kuch* afgesproken pushhit *kuch* ” ga jij anders even lekker je azijngezeik lozen in het toilet voor je gaat reageren op prima legit slagen @Barcode lekker gedaan pik ” Als hij dat zou doen dan zou hij chlorine gas vormen en iedere levensvorm in het gebouw doden, dat is niet zo aardig van je
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “oh dat account heeft nog een speler erop zitten? is zovaak blauw dat ik het haast vergeten was james wat doe je nou ? je werfrijtje wel leegmaken hé ... glarb ik zou zeggen hf spending takeoff maar daarvoor moet je wel even uit vm blijven weetje ? ” Ben er alweer in, geen tijd voor ogame zou je ook moeten doen, dan waren die subjes ook niet gesloopt
-
[TOT: 255.952.500] fire rain [Bro] vs. game over (A: 11.645.000, V: 244.307.500)
Takeoff - - Hall of Fame
PostSpicy hf met de winst
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Takeoff [Bro] ________________________________________________ Vernietiger 10.000 Slagschip 28.000 _________________________________________ Verdediger DeGroteJamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Groot vrachtschip 500 Kruiser 2.377 Recycler 349 Spionagesonde 70 Zonne-energiesatelliet 828 Raketlanceerder 25.000 Kleine laser 6.000 Grote laser 500 Gausskanon 3…
-
Quote from Willy: “Zo dan, de grote James laat weer van zich spreken Natuurlijk weer een bro'tje plat zoals we gewend zijn, glrb ” Grote woorden weer vanuit de LGBTQ+ community. Wanneer kom je Zaga?
-
[TOT: 1.682.478.000] barcodeplayer [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, D: 1.682.478.000)
Takeoff - - Rustplaats
PostQuote from Supermercado: “50 mil aan gs en je mag geen defjes verdunnen? Ik ben benieuwd wat jou grens is elon? Of maakt het niet uit hoeveel er ligt maar je mag nooit defjes verdunnen? ” Dit zou knap zijn als het op gewoon vloot was maar met rips stelt dit niks voor, dat is gewoon zielig voor de verdediger. Hoe moet je als miner/turtle nou iets beginnen als er een paar fleeters gewoon in het wilde weg bashen voor erepunten of om na weet ik veel hoeveel bashes je gs te pakken