Search Results
Search results 181-200 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostQuote from Toeter: “Wat ben jij een triest figuur zeg.. Ben blij dat Bolder mijn oude accountje nuttig tegen jou gebruikt. ” Ow nee, een nietszeggend persoon vind mij een triest figuur en is ook nog van het kaliber "iedereen moet v-hop slagen fantastisch vinden anders stort mijn hele leven in elkaar". Nou, ga maar lekker huilen. Niet alleen vind ik v-hop slagen nutteloos en triest. Onbekende sjaken die zonder nuttige bijdrage of onderbouwing mij een triest figuur vinden ontvangen dezelfde beoord…
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
PostQuote from Bolder: “Je geniet er van om een topic om zeep te helpen, overal, maar dan ook overal heb je comment op.Als ik het voor het zeggen had bij Rot dan sodemieterde ik jou en die huismus rap uit de allie. Hoeveel topic's zijn al gesloten door je oeverloos gezeur !! Ik heb je te pakken voor de tweede keer en dat is fijn,HEEL ERG FIJN !!! Maar saven hoef je die paar bootjes ook niet meer, daar vliegt niemand meer op... Verder was dit een heerlijke slag en zelfs al 3 dagen niet in vmode gewee…
-
PostQuote from Ind0: “Een stukje fatsoen is ook nog eens ver te zoeken. Dat je een andere speelstijl hebt prima. Dat je onze speelstijl niet chill vind ook prima, maar dat je dan gelijk zulke woorden gebruikt om jouw argumentatie te versterken voor een spelletje..... ” En dit is waarom de moderatie op dit forum van zeer laag niveau is. Ik heb geen vergelijking gemaakt, slecht je uitroep Houzee aangewezen op het feitelijk bewijsbare gebruik in onze vaderlandse geschiedenis. @Yoshi is een ongenuanceer…
-
175m deut.
Post175m deut te koop voor 525m metaal.
-
PostQuote from Ind0: “Ik zie V-HOPPERs trouwens niet als angsthazen... Wij kiezen kwaliteit over kwantiteit. Wij pieken op de juiste momenten. Kiezen realiteit boven virtualiteit. ” Wat verfrissend, nog een angsthaas die zichzelf niet als angsthaas ziet en slappe excuses of rationalisaties heeft om zijn zielige speelstijl te verdedigen. Goed hoor. knip ==Yoshi [1/2/21 16:03] warn voor vergelijking nsb Er was nergens een vergelijking te vinden, wel een feitelijk juiste uitleg van de gebezigde uitroep…
-
Wie reageert er na jou?
Azenomei - - Thuisplaneet
PostYes!!!! Next is HT!
-
PostQuote from Ind0: “@Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten Chapeau Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Houzee, Houzee, Houzee ” Dit laat wel goed het niveau van de v-hoppers zien. Vond je dit echt een verdienstelijke battle? De DM die hij in de verplaatsing van zijn planeet heeft gestopt was al beter besteed als GS pakket. De zielepoot zit alweer in v-mode…
-
PostQuote from Spacefighter: “150K ss? Wat is dat voor prehistorische vloot samenstelling dan? Azenomei, mensen zoals jij maken het dus rendabel hè voor de vhoppers ” Tja, soms heb je andere dingen te doen. Ik ga me niet verlagen tot v-hoppen omdat ik ook nog een prive leven heb (zoals onze lapzwans eerste klas vaak loopt je jengelen als hij zijn laffe v-hop stijl weer eens aan het verdedigen is). Helaas kwam ik 5 seconden voor impact online, maar rendabel? Ik denk dat hij net kiet speelt met het aa…
-
PostNeppe v-hop slag. GS goed uit de uni gehaald. Maar het is je eindelijk gelukt na de miljoenen spio's. Goed hoor, nou snel weer terug in V, anders vergaat je wereld.
-
Quote from fearlessz: “hier sla je al de plank volledig mis maar eerlijk is eerlijk, ” Niet echt, als je de moeite neemt om een sneue reactie te plaatsen met de gebruikelijke trol retoriek en dan ook nog mijn Username fout schrijft om quasi populair over te komen dan ben je gewoon treurig. Daar nu nog eens dubbel op in te zetten is pas de plank volledig mis slaan. Wel mooi gevonden spreekwoord, helaas geen oprechte intentie die erachter zit. Be gone treurige trol, be gone. Quote from fearlessz: …
-
Quote from fearlessz: “Zucht* Zipp is out of your leageu Azedinges...geef het op, zijn normen gaan jouw echt te boven. Maar dit is de meest treurige slag ever. ” Daarom spioneert hij natuurlijk steeds. Het enige waarom Zippp uit mijn league (moeilijk woord hoor, stond die op je woord van de dag kalender? Even beter overschrijven volgende keer) is, is omdat Zippp net iets te slim is om in een ninja te trappen en saved met een onkwetsbaarheids knop. En zijn normen gaan mij echt te boven? Weet je w…
-
Deze schraalhans kwam ook weer eens aandacht tekort. Het begint een beetje wanhopig te worden. Of was dit een ronde voor Zippp? Het verschil tussen Zippp de hopper en deze flapdrol? Zippp pakt nog vloten. Deze sneuneus pakt alleen spiorondes om aandacht te trekken. Nou, snel weer in V, of blijf je actief voor het beloning event... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bolder [TDP] ________________________________________________ S…
-
[TOT: 327.259.998.000] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 89.883.142.000, V: 237.376.856.000)
PostQuote from BeLikeMe: “zielige acc sourche hit bedoel je ?vhop of nr 1 hit mooie slag zipp jij hoef nie meer te saven ” Moet jij niet nog wat online tijden uit je alliantie doorgeven aan de v-hop club? Of maan vernietiging missies sturen op 10% omdat je de eer van je vriendinnetje moet verdedigen?
-
[TOT: 327.259.998.000] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 89.883.142.000, V: 237.376.856.000)
PostZielige v-hop shit show. Als het inderdaad nr1 NL is, dan is het niets waard. Nog een beetje liegen over de overduidelijke spio rondes die door andere flapdrollen gedaan wordt zodat je weer lekker lui uit de smurf kunt komen. GL@VM voor zippp GL@RB voor klapstoel.
-
Quote from rcthans: “2 miljoen punten in 24 uur is toch gewoon een bug gebruiken ofzo? Hij had gister om 11 uur al 1,8 miljoen punten. Dat is binnen 10 uur. dat kan toch gewoon niet? ” Ontdekker, expo, gebouwen afkopen, gs kopen, onderzoeken afkopen. Als je maar genoeg geld gebruikt is alles mogelijk.
-
[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)
PostQuote from Ind0: “Chapeau en dat voor een slag waar Zipp in zit ” Geloof niet wat de Trollders van dit forum je proberen te laten geloven. Ik ben niet tegen bepaalde spelers. Ik ben gewoon eerlijk in mijn commentaar op de slag. Is het een mooie slag, dan zeg ik dat. Is het een waardeloze slag, dan zal ik dat ook zeggen. Niets meer en niets minder.