Search Results
Search results 221-240 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “'DoE jE eIgEn oNdErZoEk' <-- zo kom je nu over... ” Je reacties laten al zien dat je niet in staat bent tot een zinnige discussie. Ga lekker zelf zoeken of niet. V-hoppers wordt niets aan gedaan. Ook helemaal goed. Maar verwacht niet van mij dat ik doe dat v-hop slagen fantastisch zijn. Ze zijn shit en ik noem ze dan ook zo. Het staat je verder vrij om mij te negeren, dat zal ik namelijk ook met jou doen.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “LOL Trolliebollie. Maar mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan die van jou. ” Hieraan herken je de echte goede argumenten. Je kunt de v-hop klagers gewoon vinden op de fora. NL, DE en EN. Ga maar kijken (tenzij je daar te simpel voor bent natuurlijk, dan kun je je blijven bedienen van de tijdloze "LOL", de solide "Trolliebollie" en uiteraard de naïeve "mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan dat van jou". Succes.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Dit argument zou zo maar eens je sterkste kunnen zijn, en dat spreekt niet in je voordeel. Misschien moet je de flat earth society opzoeken, lijkt mij echt iets voor jou. Zo hard mogelijk schreeuwen dat je 'het' weet en de rest dom noemen en zodra je een goed argument tegen krijgt dan lach/wuif je het weg. Maar even serieus he, waar is het lijstje? Waar zijn al die spelers? Waar zijn de cijfers? Die zijn er nauwelijks of niet. Dus noem je mij maar dom...zo weet ied…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Mijn hemel, wat denk jij in je eigen straatje zeg. ” KNIP, niet netjes he. Warn ervoor. By Inde op 19-1 rond 04:45
-
[TOT: 17.214.210.000] Klapstoeltje [RoT] vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 1.605.843.000, V: 15.608.367.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostGoed bezig, enjoy de winst!
-
[TOT: 1.100.511.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 44.710.000, V: 1.055.801.000)
PostQuote from Eclipse_: “Ik ben zelf geen v-mode hopper en haat ook dat mensen het doen, maar je kunt er gewoon niks aan doen. Anders had ik het al lang gedaan ” Je kunt ophouden met inhoudsloze complimenten te geven aan v-hoppers en de slagen benoemen zoals ze zijn. Waardeloos en niets toevoegend aan het spel. GL@VM
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “want als ik ineens ziek word of als er iets in mijn privé leven gebeurt ga ik toch niet zitten kutten met een online spelletje die mij niet toelaat dat ik stop met spelen... ” Er is vaak genoeg het idee aangegeven (ook op verschillende talen/locatie fora, ik ben echt niet de enige hoe graag jij dat ook vanuit jouw standpunt zou zien) om niet het in v-mode gaan te beperken, maar vooral het zeer kort er weer uit komen. Als iemand ziek is en in v-mode gaat vind diegen…
-
[TOT: 1.100.511.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 44.710.000, V: 1.055.801.000)
PostQuote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Zielige v-hop slag. GL@VM ” Je valt in herhaling ” Jij ook, wil je bij de club? ” Door in herhaling te vallen dringt het misschien door dat je reacties geen tuut helpen. Plus ik pas voor de zuurpruimenclub, een lid is al genoeg ” Ik ben van mening dat niet iedereen positief op deze nutteloze v-hop slagen hoeft te reageren. Ook staat het je verder vrij om mij te negeren, dat ga ik namelijk ook verder met jouw …
-
PostQuote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Zielige v-hop slag. GL@VM ” Je valt in herhaling ” Jij ook, wil je bij de club?
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Was dit niet altijd al het thema in Ogame en met Gameforge? Speler brengt ideëen, Team geeft door, GF geeft geen antwoord, komt dan een paar jaar later met een "eigen" briljant idee wat een slechtere versie is van de ideëen die door de spelers zijn gegeven.Dit was altijd een leuk spelletje om langdurig te spelen, maar nu is het een microtransactie pay-t…
-
Universum mail spam
PostIs dit nieuw? Beetje overkill he om elk uur zo'n bedelbrief te krijgen. Is het crisis bij GF? Van: OGame Hallo Azenomei, Staan groei en vooruitgang hoog op je agenda? Sta je te popelen om je aanvallen in de ruimte voort te zetten en je koninkrijk uit te breiden Gebruik dan deze kans om de bouwtijd van gebouwen, schepen en verdediging en de onderzoekstijd voor onderzoeken te halveren! Tijdens deze actieperiode krijg je de fantastische korting van 25%! Grijp deze kans met beide handen - nu is de t…