Search Results
Search results 321-340 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Ga je me nou vertellen dat je v-hoppen een goede speelstijl vind? Waar bemoei je je überhaubt mee, probeer je soms nog relevant te blijven? ” Vind je het zelf niet hypocriet dat iemand steeds mensen aanvalt op "slecht saven". maar zelf zijn account in v pleurt en er af en toe eens uitkomt om wat te slopen en posten?En mijn hoofdaccount zat in Gemini, zodra ze die eindelijk eens gevonden hebben speel ik ook daar. Ga jij ma…
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Moet je je voorstellen dat degene waar jij zo'n obsessieve hekel aan hebt, zo erg dat je hem zelfs in topics volgt waarvan je niet eens weet dat je er iets te zoeken hebt, zowel een vmode hop account heeft als een volledig uit vmode account...en met beide veel meer succes heeft dan jij... Ga lekker ergens anders je frustraties weg schelden/schoppen/slaan/trekken/drukken...wat dan ook, neem je verlies en ga iets nuttigs doen ipv als een mak schaap telkens hetzelfde …
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “En kom op zeg, als je in 42u niet 1x kan inloggen om opnieuw te saven vraag ik me sterk af wat je doel was om t spel te gaan spelen. ” En dat van een v-hopper. Zet je alles dan maar op delete ipv smurf? ” Ssssst stil zijn jij, amateur!Je speelt niet in deze uni, hebt niks nuttigs in te brengen (niet in dit topic of überhaupt op het board) dus wees stil, ga verder janken in een hoekje of bij je praatgroep en laat de spelers die wel wat t…
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Zippy: “En kom op zeg, als je in 42u niet 1x kan inloggen om opnieuw te saven vraag ik me sterk af wat je doel was om t spel te gaan spelen. ” En dat van een v-hopper. Zet je alles dan maar op delete ipv smurf?
-
[TOT: 2.252.282.000] Fluttershy [Jig Saw] vs. GunZ (A: 0, V: 2.252.282.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostMooie slag, dit is wel even wat leuker dan die sneue v-hopper slagen die de boventoon voeren de laatste tijd. Geniet van de winst!
-
DEEL 2 [TOT: 141.020.640.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 23.669.831.000, V: 117.350.809.000)
PostQuote from Khamul: “En renederoij, ik ben blij datje niet meteen vakantie modus induikt zoals Slaytanica. Het siert je als fleeter en je hebt mijn respect daarvoor, veel succes met de rebuild!!, ” Hij staat inderdaad niet in v-mode. De drie lapzwansen waar je de slag mee hebt gedaan wel. Dat is dus een groot deel GS die uit het universum zijn gehaald en niemand meer terug ziet. Zippp zit hier nog een beetje interessant te doen, gelukkig kan dat wel. Account actief houden en leren saven kan hij h…
-
DEEL 1 [TOT: 244.558.191.500] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 82.931.764.000, V: 161.626.427.500)
PostQuote from BeLikeMe: “wat een Troller ben jij zeg wat een ben je jaloers ? lekker zip bolder ben nu al Fan van jullie @renederoiij @renederoij welke van de 2 is deze of is het asokonijn zijn multie acc ? daar lijkt het een beetje op zo met al dat gespam ” Klinkt goed!
-
DEEL 1 [TOT: 244.558.191.500] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 82.931.764.000, V: 161.626.427.500)
PostQuote from Bolder: “En dan vergeten sommige spelers (Azenoding) dat als je gesloopt bent, hetzij een vmode hopper of een speler die online is, je gewoon gesloopt bent.. klaar ! Verder geen aandacht meer geven.. GL@RB ” Typisch Trollder, een hoop gejank over "verder geen aandacht geven" en "Azenoding". Maar wel blijven proberen het v-mode hoppen goed te praten. GS en winst dat gepakt wordt door een v-hopper verdwijnt uit het spel en voegt niets meer toe. Je speelstijl is slecht en jij zou je slec…
-
DEEL 2 [TOT: 141.020.640.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 23.669.831.000, V: 117.350.809.000)
PostQuote from Zippy: “Miss even naar een praatgroep gaan, heb t idee dat het je echt heel dwars zit Boxje tissues vragen aan de goedheiligman om je traantjes te drogen. Kop op jongen, je komt er wel...als je je best blijft doen verdien je miss ook wel een plekje in de HoF sectie ” Een praatgroep? Waarvoor? Het enige wat mij dwars zit aan v-hoppers is dat ze niets toevoegen. Alle winst/gs verdwijnt uit het spel, niemand heeft er meer wat aan. Hoe je dat verder voor jezelf goed praat moet je zelf wet…
-
PostQuote from Zippy: “Heb je 2 volle weken nodig om iets tegen me te proberen? Jezus, amateur... Maar schreeuw vooral nog ff verder. Inmiddels is de eerste van de “top” vloten neer, is van de 2e de helft afgenomen en zit in een (verplichte?) vakantie en blijf ik vrolijk winst maken en spam ik de HoF sectie lekker door. En wat zie ik van jou? Een hoog boehoehoe gehalte, want jij bent groot en ik ben klein en das niet eerlijk Inmiddels wordt het speelveld in Japetus een stuk eerlijker, eng hè ” Het s…
-
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Pauper hit door v-hoppers. Top skills hoor, goed gedaan. ” moet je ff lezen of toch wat slechtziend? Of is überhaupt begrijpend lezen het issue voor je? Om die nutteloze opmerkingen van jou als azijnzeiker voor te zijn begin ik al te benoemen dat er weinig skills voor nodig waren. Maar als een deel van RoT zo arrogant wilt blijven haal ik er wel 129miljard winst voor op Next... ” Dus door je sneue zelfkennis mag het niet verder benoemd worden? Laat je acc…
-
PostQuote from Bolder: “Quote from Azenomei: “Niet echt, elke zero skills lafaard kan het. Maar blijf het vooral voor jezelf goedpraten en de grote jongen uithangen op het forum. Mooi om te zien dat v-mode hoppende groepsaanvallen ook een ding zijn. Dat zal de activiteiten in de servers vast ten goede komen. ” Kijk, zulk soort spelers met hun oeverloos gehaat zijn messtal gespeend van enige form van IQ.Dus niet op reageren. GL@RB renee, het gaat al flink omhoog ! ” Praten over IQ en vergeten hoe de …
-
PostPauper hit door v-hoppers. Top skills hoor, goed gedaan.