Search Results

Search results 341-360 of 386.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Bolder: “Heerlijk, het was gezellig. En idd voor de azijnzeikers... vmode hoppen is een vak apart!!! ” Niet echt, elke zero skills lafaard kan het. Maar blijf het vooral voor jezelf goedpraten en de grote jongen uithangen op het forum. Mooi om te zien dat v-mode hoppende groepsaanvallen ook een ding zijn. Dat zal de activiteiten in de servers vast ten goede komen. Gl@rb renederoij

• Ah! Dat is spijtig. Doe je zo je best en dan zijn ze allemaal te pauper om schepen te kopen. Ik vermoed dat de schuld bij de v-mode hoppers ligt! Spijtig dat de MP weg gaat, het was het beste onderdeel van Ogame als je het mij vraagt.

• Quote from motu: “Bij deze roep ik de overwinning op . gezien tif niet aanvalt of wat van zich laat horen hier , zie ik koning motu dat als een buiging. ik beeindig daarom de oorlog . Winnaar : Vmotu ” Dus als iemand je negeert zie je dat als een buiging. Klinkt logisch...

• Quote from Kikero: “Quote from Azenomei: “Jup, verschroten tegen 35%. Ook spijtig dat je nog veel harder had kunnen stijgen als je alle vloot voor max deut had verkocht en dat had verhandeld. ” Geprobeerd, maar dat kocht geen hond, haha ” Het meest efficiënt is dat via de DM handelaar te doen. Het enige wat je nodig hebt is hoge opslagen en een paar vlootsloten open voor expeditie.

• Quote from Kikero: “Quote from Azenomei: “Ik heb toch aardig wat GS kunnen halen uit vloot dat uit expeditie kwam. Een paar miljard minstens. Dat zal wel gemist worden. ” Dat klopt wel... ben in Merkur ook als een raket kunnen gaan omdat mensen m'n overtollige vloot aan max metaal opkochten.Dat gooide ik dan weer door de handelaar. Nu wordt het i.p.v. aan een premium verkopen -> verschroten of crashen. ” Jup, verschroten tegen 35%. Ook spijtig dat je nog veel harder had kunnen stijgen als je all…

• Quote from Sempi: “Iedereen die zich schuldig maakt aan enige vorm van pushing, klaagt hierboven dat MP dicht gaat. GF, grijp jullie kans en ban ze allemaal . Geintje, nu MP verdwenen is, moeten mensen weer skills krijgen om veel vloot / gs te kunnen krijgen. Dat schrikt natuurlijk mensen af. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de stats over blijven en niet de oGame-schoenen aan de wilgen willen hangen. Mij doet het niet zo veel. Die 3 handeltjes die ik op jaarlijkse basis doe via MP doe ik wel in…

• Hitsugaya Toushiro

Azenomei - - Ex teamleden

Quote from Bolder: “Quote from Azenomei: “V-hoppers verpesten het spel voor iedereen, het is de meest laffe speelstijl. De enige reden dat GF er niets tegen doet is omdat het dezelfde flapdrollen zijn die het meeste geld in het spel stoppen. Maar ik weet dat er genoeg mensen gestopt zijn omdat het sneue v-hoppen geaccepteerd blijft. Verder mag je uiteraard huilen over iedereen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk blijf je een sneue laffe v-hopper en handel je alleen maar uit eigenbelang. Well…

• Hitsugaya Toushiro

Quote from Bolder: “Ht opent zelf dit topic, na een jaar krijg je als speler een warn voor necrologie, maar oke, hij is een teamler. Maar, we leven in een vrij land, soms twijfel je daar wel eens aan, dus mag je zeggen wat je wilt, mits binnen de perken van fatsoen, normen ne waarde. Maar hier gelden duidelijk andere regels!! We (ik) bespreek geen functioneren van een teamlid, alleen zijn cv! Naar mijn mening is die verre van toereikend om deze functie te bekleden !! Misschien een openbare stemm…

• Hitsugaya Toushiro

Quote from Bolder: “Wat is dit voor lulkoek? Verwijderd!!! Ik gaf alleen reisadvies!!! Dit riekt echt naar vriendjespolitiek!!! 2c6fdbd015a56dec905c58509a93d765.png gyazo.com/2c6fdbd015a56dec905c58509a93d765 ” Waarom heb jij nog steeds geen perma ban, dat riekt echt naar vriendjespolitiek. OT: Rustig aan HT.

• Ze hadden het gewoon binnen de legale 2:1:1 en 3:2:1 ratio's moeten houden. Dan was er niets aan de hand geweest. Wie moet er precies beter worden van pushen als er met expo miljarden binnen te hengelen zijn zonder al te veel risico...

• Uni3 stats discussie

Azenomei - - Algemeen

Quote from Zippy: “wat een gejank om die vlootsnelheid die terug moet naar 1x speed ipv 2x speed omdat het anders teveel in het voordeel is van fleeters. Met 2x speed kun je nog steeds boodschappen doen, voorbereidingen treffen voor een 3 gangen diner, die bereiden en ook opeten met een heerlijk flesje wijn voordat 1 van die fleeters langs komt: ZO LANG JE LEERT SAVEN! Waarom moeten fleeters gestraft worden met 1x speed, 100% deut (of meer zoals sommige zouden willen zien) en 9 melkwegen waardoo…

• Japetus stats discussie

Azenomei - - Algemeen

Quote from Bolder: “Quote from Azenomei: “De rest boeit je niet omdat de rest toch niet werkt vanuit smurf-mode. ” Flikker eens een eind op met je oeverloos commentaar steeds! Het gaat hier over specs dus hou je mond of spreek iets zinnigs aub ” De waarheid is hard Trollder. Specs die goed zijn voor v-hoppers heeft verder niemand wat aan.

Azenomei - - Algemeen

Quote from Bolder: “Fleet speed naar 4 Puin 70% Rest boeit niet ” De rest boeit je niet omdat de rest toch niet werkt vanuit smurf-mode.

Azenomei - - Algemeen

Eco naar 8. Vlootspeed lekker zo laten anders zijn de v-hoppers helemaal in het voordeel. Onderzoek 32x (klinkt goed). Puin is best zo Velden naar +30.

• Account logt telkens uit

Azenomei - - Klachten en bugs

Ik zie maar 1 oplossing. Terug naar de oude ogame. Daar was alles beter.

• Account logt telkens uit

Azenomei - - Klachten en bugs

Dit is echt het meest irritante ooit. Vroeger was het alleen om 3 uur 's nachts. Maar nu, soms meerdere keren per minuut.

• maxresdefault.jpg

• Bijstellen specs UNI 3 na migratie

Azenomei - - Algemeen

Ik ben allang al blij als ze mijn Gemini account terug kunnen vinden. 800k DM en nog steeds kwijt.

• Quote from Bolder: “Ik ben ok zo goedgelovig..... Laat me raden { de tip van Sempi } ” Hahahahaha XD Ontopic: GL@RL