Search Results
Search results 361-380 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.803.927.000] Zippp vs. Viceregent Flame [F-E-L] (A: 169.100.000, V: 3.634.827.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Ouch, die was raak. Nou vlug die blauwe smurf knop weer aanzetten! GL@RB ” En wie mag jij zijn dan? Kan ik bij jou ook op visite komen in japetus? ” Wie weet. Ik stuur je binnenkort wel een ingame bericht Maar alleen als je niet in smurf mode zit. Update: Ik wou net gaan sturen, maar precies zoals verwacht, smurf mode. Zie je overmorgen misschien weer.
-
[TOT: 3.803.927.000] Zippp vs. Viceregent Flame [F-E-L] (A: 169.100.000, V: 3.634.827.000)
PostOuch, die was raak. Nou vlug die blauwe smurf knop weer aanzetten! GL@RB
-
Quote from Kikero: “Quote from Spacefighter: “Quote from Wickedness: “Zoiets als dit in DE een uni van nog geen 40 dagen oud. Tucana DE En ja dat is een account met bijna 2 MLD punten en nog geen 40 dagen oud (geen merge) ” Die vent staat nu dus al t50 wereldwijd all time. ” Hoe de **** haal je zoiets voor elkaar?Is er ergens een bug exploit, oid? Is er toch een expo-formule te knakken? Er kan toch geen mens op deze aardbol rondlopen die even zoveel geld in een account stopt? Kan toch niet ” Een…
-
Goed om te zien dat botters aan te pakken zijn. Enjoy de winst!
-
[TOT: 4.271.672.000] Zippp vs. Kaasridder [RoT] (A: 170.000, V: 4.271.502.000)
PostQuote from Bolder: “Quote from Azenomei: “Maakt niet uit, ik heb een mening over v-mode hoppers en die blijft onveranderd. ” Er blijft wel meer onveranderd, oa, zeiken!!Leuk Zipp. lekker kaasplankje.. GL@RB ” Kijk, daar hebben we koning V-mode zelf.
-
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Tja, sommige mensen zijn slordig, anderen blijven v-mode gebruiken als save. ” En wie wordt er beter van en wie slechter ” Maakt niet uit, ik heb een mening over v-mode hoppers en die blijft onveranderd.
-
PostTja, sommige mensen zijn slordig, anderen blijven v-mode gebruiken als save.
-
Quote from JamesCameron: “Alleen als je 5m per expo krijgt ” Dat is nog aan de zuinige kant, ik ben het nu aan het testen en ik heb nog geen mijn nodig gehad. Hauls van 10+m komen vaak voor. Vloot, raiden, minen. Allemaal niet nodig. Tegen bashing trouwens, er zitten nu al genoeg mensen in V-mode.
-
[TOT: 1.228.257.000] Sexxie Exxie [Next] vs. henk71 (A: 197.710.000, V: 1.030.547.000)
PostLeuke activiteit. Zijn er veel mensen van Gemini nog actief?
-
Voortgangstopics
PostQuote from Bolder: “Ego topic!! Tja, het moet ergens vandaan komen.... Is er ook een troll topic? Maak ik ook nog eens kans !! ” Bah, ben jij er nog steeds. Als dat geen voortgangspost waard is. Langste v-mode zitter.
-
Red Dragon
Azenomei - - Ex teamleden
PostZo, ben je jarig. Dat je maar eens wat volwassener mag worden.