Search Results
Search results 141-160 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Eclipse: “Ik geef complimenten op slagen, niet op skills. Als er een slag is met miljarden winst dan is dat mooi en dan zijn ze goed bezig met mensen afstraffen die roekeloos met hun vloot omgaan, dat hoort gewoon bij het spelen.. Maar niet omdat ze v-hoppen, want dat vind ik zelf niet leuk. Maar jij zegt er continue iets over dat het niet eerlijk is en dat gs verdwijnen, enzo terwijl GameForge er niets iets aan gaat doen. Het genereert namelijk geen inkomsten en daar draait het toch …
-
Quote from Eclipse: “Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal gebeuren? ” Jij noemt het continue klagen, ik noem het niet meedoen met het hele "v-hoppen is super skills" complimenten clubje. Complimenteer iets wat complimenten waard is. Niet de "wij v-hoppers gebruiken de pay-to-win elementen van dit spel dus als iemand onze slagen niet leuk vindt nemen we dat heel serieus want het kost geld" lapzwansen die elkaar op de rug kloppen met elke nep…
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostQuote from Thalion Heru: “Knulliewullie, ik hoef nergens bij te horen. Maar het enige wat iedereen jou hier ziet doen is huilen over v-hoppers en dat is wellicht nog vervelender om te zien dan de v-hoppers.Dus accepteer het en houd je kop te janken. Aangezien 95% van jouw posts hier op dit forum gaan over dat onderwerp. En blijkbaar kunnen dit soort slagen gemaakt blijven worden omdat er spelers, onder andere, zoals jij te amateuristisch spelen en ze niet kunnen(?) maken. Als jij dus meer gaat o…
-
[TOT: 540.296.000] Zippp vs. Skywalker [Mine] (A: 10.030.000, V: 530.266.000)
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Ach, had je de v-mode uit knop weer eens gevonden. En nu weer snel op zoek naar de v-mode aan. GL@VM ” onzin ” Ach ja, dat je nu opeens een paar weken actief bent maakt je natuurlijk meteen geen v-hopper meer.Net als dat ik vandaag nog geen vlees heb gegeten mij uiteraard meteen een vegatariër maakt. ” nu niet gelijk weer je oude punt proberen te maken hè. Het is feitelijk onzin, gelogen een onwaarheid alsmede fabe…
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
PostQuote from Thalion Heru: “Quote from Azenomei: “Quote from Bolder: “Jij bent de verliezer !! Is dat nu zo moeilijk te accepteren?? Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen.... Het raakt niet ” Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken. ” Wow, zelfs tot 2 tellen …
-
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Ach, had je de v-mode uit knop weer eens gevonden. En nu weer snel op zoek naar de v-mode aan. GL@VM ” onzin ” Ach ja, dat je nu opeens een paar weken actief bent maakt je natuurlijk meteen geen v-hopper meer. Net als dat ik vandaag nog geen vlees heb gegeten mij uiteraard meteen een vegatariër maakt.
-
PostAch, had je de v-mode uit knop weer eens gevonden. En iemand die niet met v-mode saved. Goed hoor. Wat een topslag. Much skill, such fleet etc. En nu weer snel op zoek naar de v-mode aan. GL@VM
-
PostQuote from Bolder: “Jij bent de verliezer !! Is dat nu zo moeilijk te accepteren?? Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen.... Het raakt niet ” Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal. En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn. Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken.
-
Wie reageert er na jou?
Azenomei - - Thuisplaneet
PostWie? Flugel25 is de volgende.
-
Wie reageert er na jou?
PostSorry, je vriendinnetje is even weg. Sempi?
-
Quote from Eclipse: “Ze zouden net zoals bij expedities de kans op vernietiging moet aanpassen aan het gemiddeld puntenaantal van het uni (soms is het verschil tussen de nr 1 en de rest vaak erg groot) op een manier dat je nog manen kunt vernietigen, maar dat je gewoon veel meer rips moet sturen. Want wat is nu 60 rips voor iemand met bijna 300 mio punten. Quote from Trolder: “Quote from Azenomei: “Je kan altijd nog gaan v-hoppen. Dat vind iedereen de beste speelstijl. Af en toe uit v komen, sla…
-
[TOT: 1.343.738.000] Zippp vs. Fatih (A: 5.015.000, V: 1.338.723.000)
PostHet is net een sinterklaasliedje. Hop, hop, hop. Faalhazen in galop. GL@VM
-
[TOT: 503.601.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 935.000, V: 502.666.000)
PostWas het alweer 48 uur. Die v-mode toch. Goed gedaan hoor. GL@VM
-
Wie reageert er na jou?
PostUiteraard niet. Goofy?
-
[TOT: 8.339.285.000] Zippp vs. Amhloran [ShadowRe] (A: 882.980.000, V: 7.456.305.000)
PostLeuk hoor. Gl@vm