Search Results
Search results 241-260 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 26.135.000] koffieisvoorwatjes [Watjes] vs. Marshal Pegasus (A: 1.172.000, V: 24.963.000)
Postaltijd lekker hoor
-
Lekkere slag Terra helaas jammer dat je recs is te laat waren,maar soms zit het mee en soms zit het tegen. En nu zat het mee voor Het beest en voor jou wat tegen maar winst is winst/
-
[TOT: 246.327.000] Whoop [BSG75] vs. joensa [DeHomies] (A: 43.642.000, D: 202.685.000)
discordia - - Rustplaats
Postipv op een bepaalde knip te gaan reageren hou ik het maar ontopic: Mooie slag Whoop lekkere winst om eerlijk te zijn best een beetje jaloers op maar is je gegund def succes met rb ==Yoshi [23-10-2018 00:17] warn voor belediging
-
[TOT: 455.306.000] Terra [TNO] vs. coowl [DeHomies] (A: 98.513.000, V: 356.793.000)
discordia - - Rustplaats
PostQuote from Nevermore: “Ik heb het gevoel dat hier een luchtje hangt. Aangezien coowl veel contact heeft met TNO mmmm.. ” Daar heb je een punt,het verschil is dit is vloot contact en er zijn er die hebben in rl contact
-
Ik moet toegeven dat iedereen behalve je eigen allie(nouja sommige uit je eigen allie dan ) jaloers is en totaal geen verstand heeft van dit spel. Ps goed gekeurd betekend niet dat hij eerlijk was,betekend alleen dat sommige mensen meer skills hebben in vals spelen dan in zelf slagen maken(zoek zelf maar uit wie ik er mee bedoel) Maar als deze slag goed gekeurd word zal ik je waarschijnlijk nog een plaatsje laten stijgen.
-
Ik moet zeggen ik heb niets tegen de allie bsg75 was het met regel 1 wel eens. Gelukkig zijn de daders gebant verder wens ik dus nu alle 2 de allies succes met hun war
-
dit is helaas niet je netto winst die 135 iprs moeten er nog af zeker ?
-
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat hier een luchtje aan zit,dat weet je zelf het beste.
-
[TOT: 455.306.000] Terra [TNO] vs. coowl [DeHomies] (A: 98.513.000, V: 356.793.000)
discordia - - Rustplaats
PostHij is lekkerTerra de grootste hit van deze uni als ik het wel heb.(word nl niet zo heel strak bijgehouden ) Het ziet er hier beter uit dan op de rgp,ik ben ook wel benieuwd wie het puin heeft gepakt,neem aan dat we dat wel te horen krijgen. Coowl succes met rb
-
dikke au Terra,en otto je hebt je ruimtewerft vergeten dus eigenlijk best nog wel een leuke winst Terra succes met rb en otto maak er wat moois van
-
[TOT: 11.319.500] koffieisvoorwatjes [Watjes] vs. Redspartian [VVV] (A: 205.000, V: 11.114.500)
Posthet is gelukkig niet alleen flair die post lekker gedaan,maak er wat moois van def gl rb
-
Het blijft natuurlijk een rare zaak dat je eerst iets gaat veranderen en dan pas naar de oplossingen voor de problemen gaat zoeken,vooral al omdat het problemen zijn die je van te voren al wist. Maar dat zal ik wel weer verkeerd zien.
-
als het binnen 1 maand gefixt is of dat je er dm op hebt staan anders is hij natuurlijk ook weg
-
Account trade sectie
PostVolgens mij was dit al een vraag toen de lobby net was ingevoerd(er zou toen al naar gekeken worden,nouja van kijken word het niet beter),dus al met al moet ik zeggen dat GF zijn best doet om zo min mogelijk spelers over te houden.
-
Jippie een merge,betekend dat ik in 2 unis stop
-
Spelbederf
Posthet aanvallen op 10% uit een ander stelsel met 1 rec of doelloos iprs gooien zonder het doel te hebben om er winst mee te halen,vind ik ook een vorm van spelbederf maar helaas valt dat er ook niet onder