Search Results
Search results 141-160 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Treinrek: “#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE ” 100 euro aan deut en aangezien er altijd wel een actie is zou je toch zeggen dat de deutboeren een nog …
-
Iedereen maakt van de regels gebruik waar ze zelf het wijste van worden. De een koopt zijn grondstoffen in en koopt alles af en de ander schiet gewoon redelijk vaak de vmode in,aanvallen met 1 lg op 10% ook zo'n lekkere irritante. Dat niet iedereen er blij mee is,das dan jammer zo zijn de regels nu een maal. Dus ik zou zeggen,leer er maar mee leven,of je kan altijd stoppen als het je niet bevalt.
-
Quote from Chev: “Dus jij vind het eerlijk om naderen hun vloot te pakken, maar dat je zelf dan weer iedere keer je vloot buitenspel zet zodat je zelf niet te slopen bent? Feit blijft feit. Je wil wel de voordelen van een vloot hebben, maar je staat niet open voor de risico's. Als je geen tijd hebt om dit spel te spelen, waarom ben je er dan ooit aan begonnen? Dan nog als "fleeter"... ” Ik ben het helemaal met je eens,iedereen die er niet zo veel tijd voor heeft als jullie kan beter stoppen. En …
-
Quote from dutchpride: “OMG Bolder die op 1 maan vloog? Gewoon puin aan huis heerlijk Nou Bolderina succes met je rebuild, Zou vast snel gaan aangezien je 99% in de vm zit en als je er niet in zit je n ninja krijgt XD ” Ook niet heel raar dat het een Ex-GameOperator met zijn respect voor spelers. Ontopic volgende keer beter opletten Bolder. def bouw er wat moois van
-
lekker schottie,word zo wel een duur weekje voor spacefighter eerst al 45 knikkers kwijt nu dit weer maak er wat moois van space succes met rb, met jou mijnen geen probleem lijkt me
-
Lekker man,bouw er wat moois van def succes met rb
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.068.771.000] Stormcion [Pirates] & Gsus-sees-us [Pirates] vs. Deut gevraagd [LOT] (A: 322.788.000, V: 745.983.000)
discordia - - Rustplaats
PostIk zou er een afkoop top 10 van maken ,is geen solo en geen ags Wat is de verhouden van verloren gs tegen verloren dm i.v.m wie de winnaar is Ik gok als je alle top 10 van vroeger na ga kijken dat er dan meer solo top 10 slagen te vinden zijn ipv afg,toen ging het om de slag,winst is voor mietjes stond er dan bij ontopic : iemand heeft ff geen deut nodig
-
Quote from Yoshi: “Ik zie dat sommige mensen ook niet weten dat er niet mag worden gepost in CR treads. Om misverstanden te voorkomen en om een conversatie staande te houden zal ik deze weer openen. De enige afspraak hiervoor is: geen getroll meer in dit topic. Als je dat ingame wilt doen, prima. De eerste troll reactie kan dan ook gewoon een warn verwachten ” whahahahahahh nouja ik ga er maar niets van zeggen ook,ik neem aan dat je wel zal snappen wat ik had willen zeggen.
-
Merge van Fidis
PostNadat er een nieuwe uni is geopend sterft de ander uit en een merge help maar een maand. Het enigste wat er aan te doen is,is dat niemand in een nieuwe uni start wat net zo min gaat gebeuren als dat er niet om de 2 maanden een nieuwe uni start.