Search Results
Search results 41-60 of 96.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)
Wappie - - Hall of Fame
PostQuote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt! Ja fire sloop ons allemaal maar biggrin.png doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!! een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen groetjes van Mafkees!! ”
-
[TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)
Wappie - - Hall of Fame
Postlekker duif volgens mij was nog iemand aan het loeren gl@rb ga nie eens zeggen pushing acc van nbam!
-
[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)
Wappie - - Hall of Fame
Postbro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar!
-
6x NINJA [TOT: 20.114.000] plopkoek [NBAM] vs. Bukowski (A: 20.000.000, V: 114.000)
Wappie - - Hall of Fame
Postheerlijk gratis puin aan huis
-
eindelijk een dikke pluim voor Legg ! en zeker dikke onzin weer van willly dit doet die namelijk vaker zie board van zaga maar terug! heerlijk leg en aanhang wagen doedelbak D:
-
Quote from Caspertvanmierlo: “tja, achteraf is alles altijd recht of krom te praten. Als ie me had gepakt, omdat ik gewoon een foutje maak door op plaatsing te drukken ipv puinruimen (wat ook gewoon zou kunnen) dan had hij me goed gespot en had ik een fout gemaakt. Hij ging ervoor en zoals ie al zei, het was alles of niets. Als het was gelukt was ie aardig terug in business; nu is het een geslaagde truc van onze kant. En je kunt dan zeggen dat het erg dom was, maar je maakt ook gebruik van het f…
-
zonde van de vloot idd beetje dom was genoeg vloot tegen veger en adama denk ik @Middnight suc6 in je nieuwe uni gl@rb veger en dama
-
Quote from Freakertje: “Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Als veteraan in losses kan ik sowieso wel aangeven dat emoties lichter worden, herinneringen verwateren en het gevoel wat in het begin altijd kut is en een impact kan hebben in je leven, je er uiteindelijk beter uit komt. Dit is duidelijk jou mening!!, dat bedoel ik met egoisme ” ” Egoïsme (uit het Latijn: ego = ik), ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd, is een menselijke eigenschap waarbij iemand streeft naar eigen voor…
-
Quote from Lord: “Je doet de aanname dat de enorme schoonmaak ook al maanden bekend was, maar helaas. De uiteindelijke grote schoonmaak moest in no-time gedaan worden. Tot die tijd liepen nog diverse discussies en toen de knoop doorgehakt was, moest alles ineens gister klaar. En zoals we allemaal weten is de aangekondigde upgrade nog altijd in vertraging tot onbekend moment, om een idee te geven van hoe de wereld werkt. Of mijn post neerbuigend is of betweterig of zwak, doet niet af aan de feite…
-
Quote from Lord: “De suggesties over topics die "belangrijk" zijn gaat niet doorkomen. We hebben van alle actieve universa Top 10's van de huidige grootste slagen (Solo, AGS en totaal). Voor al het andere is "het belang" van een topic onderhevig aan interpretatie en discussie. Denken dat wij ons als team niet inzetten is een foutieve aanname, maar we kunnen nu eenmaal niet alles delen wat zich afspeelt in de wereld van GF. We zijn echter al maanden bezig met dit hele board gebeuren, dus wees er …
-
[TOT: 187.134.000] Soap [TFL] vs. Anglyn [Wolf] (A: 22.033.000, V: 165.101.000)
Wappie - - Hall of Fame
Postlekker soepje van gemaakt! doe wat leuks met de winst!
-
aanvals vrije zone
Wappie - - Ideas Planet
Postwe duiken met ze alle de grens over waar geen oorlog is
-
[TOT: 840.007.000] PresentDanger [GZV] vs. loenytoon [KT-BV] & Middnight [KT-BV] (A: 800.000.000, V: 40.007.000)
Wappie - - Hall of Fame
PostQuote from Middnight: “Quote from Wil-Krikke: “ben je al afbetaald ?? aan de Go's door die spio fout ? lekker gedaan trouwens! ” Work in progress ” met de ecco ben je er zo van af suc6!
-
bek en moedertje mag dus ook al niet meer gezegd worden ? nou cryptus ingame had dan al lang een ban kennen hebben met al zijn tal loze uitspraken! @Abremsev triest weer om dit te verwijderen ogame 2020 mag je niet eens meer praten hier ? ik heb tot deze slag mijn moeder niet er bij betrokken hoor dar komt deze *knip* mee filter dat dan ook!
-
wil je me zakdoekje lenen crypt spijtig dat je het mis heb over 80 uur online je ben toen je poste misschien net 48 uur uit vm hoe kan je dit zien dan ?? 80 uur lang online blijven ? en je roept me moeder talloze ziektes heb show eens ben benieuwt wie dat doet! dat keur ik zeker niet goed en als je klaar ben met ogame doel bereikt is ga je niet missen delete het acc meteen dan! met je grootspraak je ben 3 x niks alleen een grote *knip* op het web *knip sorry hoor maar lekker verder barcode gl@rb…
-
[TOT: 840.007.000] PresentDanger [GZV] vs. loenytoon [KT-BV] & Middnight [KT-BV] (A: 800.000.000, V: 40.007.000)
Wappie - - Hall of Fame
Postben je al afbetaald ?? aan de Go's door die spio fout ? lekker gedaan trouwens!
-
haha thnx Nick ! voor de supoprt thnx voor de anderen die hebben gereageerd dat is wat nbam wou support van jou! hansje ilove you!
-
Quote from barcodeplayer: “Quote from Wil-Krikke: “ik mag zelf bepalen wat ik doe heb jullie advies niet nodig! ” Had je btw niet beloofd dat ik in je recs ging verdwijnen? Belofte maakt schuld... Doe eens wat met dat gekregen account van je ” bedankt gedeelte zit er in i am done! tot de volgende x sportieve reactie gehad! dus Gl@rb geen zin in verhaaltjes! @geen bericht van ze alliantie genootjes gehad