Search Results
Search results 141-160 of 409.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Willy: “haha lol ben blijkbaar down, na 1.5 dag niet inloggen was dit blijkbaar teveel ” Lag de vloot er zo lang ? of dacht je langer gesaved te hebben ? zijn genoeg mensen die paar dagen niet inloggen als de vloot toch in save zit leuke hit geworden
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
monfy - - Rustplaats
PostQuote from Plofkop: “Aan je teksten te zien begin ik toch erg te twijfelen of je wel de legale leeftijd hebt om een vriendin te hebben, laat staan een kleine op komst. voor insi: anje teste tezien ik twijve wel of je niettu jong ben vor un schatjuh +baeby ” waar is die like knop nu
-
Quote from Middnight: “vooral door de manier waarop je mijn aandacht getrokken had met een spio ” Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo. Je had ook evt nog anderen kunnen vragen mee te vliegen om halters uit te sluiten? wel leuk slagje
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
monfy - - Rustplaats
Postleuk dit, internet helden die stoer gaan doen ***** allemaal de *************
-
[TOT: 1.229.804.000] Leg vs. Lance [JIGSAW_1] (A: 1.050.000.000, V: 179.804.000)
monfy - - Hall of Fame
Postgenieten dit, je kan beter weer fifa gaan spelen Bjorn Lance, fantastisch gedaan
-
zozo, Leggert die weer eens een hitje post, lekker bezig ouwe veel plezier met de rebuild allemaal
-
Quote from Bolder: “Waar het mij en vele andere omgaat, is dat er ruim 3000 post weg zijn, daar zijn post's bij vanaf het begin van Ogame en dat is heel erg jammer. ” Scheelt wel dat jouw post toch voor 99% vol stonden met gehuil
-
Quote from Noudisbb: “Nog steeds slagen maken zie ik, monfy ondertussen ermee genokt? ” soort van, kom je weer uit vmode? Lekker hitje zippy
-
lekker hitje geworden, was al bang dat ik weer moest gaan saven Strider, gl rb
-
Quote from Atoompje: “Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt. ” In het begin was het nog wel leuk, jullie hadden een groepje spelers met wat meer ervaring en wij hadden wat ervaren spelers. Jij was juist de eerste die stopte toen het lastig leek te worden voor jullie, nadat middnight neer was, konden we de vlootjes 1 voor 1 oprui…
-
Leuk hitje, hoeveel top 10 vliegen er nog?
-
lijkt me niet zo handig voor als je snel wil springen om bijv een ninja te geven of als je vloot gecounterd word
-
Quote from Zodiack: “Dan is het weer tijd om naar Uni 3 te komen om te rellen ” Hey Zootje, das lang geleden, Uni3 nog wat te doen ? heb daar volgens mij nog wel een accountje
-
Leuk dat ik zelf ook eens achterover kan leunen en alles lekker voor me geregeld word wanneer mag ik weer mijn bootjes uitlaten Zippy? Hoeveel hadden er trouwens recs getimed? zie dat we weer keurig alles hebben veel plezier met stoppen verdedigers
-
Beetje zielig dat je niet rustig wacht tot Zippy de slag post Quote from Storozhevoy: “Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM. ” Volgens mij waren die banns toen niet bij ons maar bij de alliantie HBS, die later de naam veranderd hebben naar Wonder waar toevallig iemand vandaag bij jou halte. Quote from Storozhevoy: “helaas dm'de een van de aanvallers nog 75 ripjes waardoor het eigenlij…
-
Quote from dutchpride: “Lijkt me een leuke taak voor de Go's al die IPRS optellen en uitrekenen wie wat moet vergoed krijgen XD IPR moet natuurlijk ook gewoon vergoed worden. ” Ooit ipr in een winstverdeling gezien? Daarnaast is het IPR project ook nog niet klaar
-
Ik ben heel veel spelers tegengekomen door de jaren heen, maar niemand die ook maar enigszins de buurt komt van de trieste speler Dutchpride. paar jaar geleden kwam Dutchpride dagelijks slijmen in mijn pm en wou graag dat ik hem wat dingen zou leren, paar keer tijd ingestoken en maanden later krijgt hij dan een grote mond nadat mijn vlootje weg was. Toen ik als bedankje nog ipr ging schieten op zijn def in uni3, probeerde hij mij een bann aan te smeren voor spelbederf. Toen dit niet lukte besloo…