Search Results
Search results 21-37 of 37.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nice no save no fleet
-
wasat noodle beter save glrb en aanvallers lekker afgestraf
-
Zoals ik zei de puindief van het vorige hofje. nu wel al het puin binnen. special voor @Klapstoeltje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Devil eyes [Spartans] ________________________________________________ Kruiser 123 Slagschip 108 Interceptor 106 _________________________________________ Aanvaller renederoij [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 120 Slagschip 200 Vernietiger 50 __________________…
-
Werking marktplaats?
de peetvader - - Spel
Post@Legend.bdr mij hoor je niet klagen deut tegen 1-1-1 LOLLLL slaat nergens op maarja volgens mij niet echt doorgedacht door gf
-
puin dief maar komt goed weet wie het is
-
ik was gisteravond een beetje aan het lanxen kwam ik deze tegen op lanx waar ik voorheen een nap mee had maar had ik verbroken ivm bedreigingen van zijn ally. ik kon hem zelf niet aan dus een beetje rond gepmed renederoij had me gezegt als ik wat op lanx tegen kwam hij graag mee wou zo gezegt zo gedaan 1 seconde erachter getimed ^^. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Devil eyes [Spartans] _______________________________________…
-
ja als je blind aanvallen verstuurd voor kleine hoeveelheden kan je dit verwachten . btw zelfs al had je hem gepmed trek die niet terug -_-
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from de peetvader: “rb moet goed komen nu tijd voor me serie cq film verder te kijken zit er diep in XD ” als er al meedere keren op je gevlogen is hoe kan je film kijken ? zonder te saven iets telang pauze gezet ?? of acc lekker latten afknabbelen >? kom op man wat een top reactie van je toch niks zelf opgebouwd! leg sorry gzv gun ik je niet maar dit wel! wat een pannekoek reactie! ” je bedoelt 1 keer op me gevlogen vraag me af waar de andere keren waren dan ? En er …
-
rb moet goed komen nu tijd voor me serie cq film verder te kijken zit er diep in XD
-
Quote from Legend.bdr: “Ik laat helemaal niets offtopic gaan want ik reageer op het topic zoals door jou omschreven. Kan me vergissen hierin, maar geloof het niet. Lekker hitje met veel winst.. again.. Jij aan de andere kant geeft in je reactie op mijn post, hints op wat er is gebeurt ingame. Dat is bespreken toch? Cheerio buddy. ” bedankt dat je het een lekker hitje vind heb af en toe ig met je gepmed jammer dat het allemaal zo gelopen is maar hopelijk komt er nu wel duidelijkheid voor ons alle…
-
Quote from Legend.bdr: “Wat is een pull push lag? Wie wordt er gepushed of gepulled en vooroorzaakt dat een lag? Laat zien hoeveel verstand je er van hebt Nja, de winst is leuk. hf ermee. ” pull iemand die hoger staat iemand die lager staat gsjes sturen push iemand wat lager staat iemand wat hoger staat gsjes stuen server lag 100 plus transporten op 1 planeet maar je laat het weer offtopic gaan leg verder wie wat laat ik in het midden is allemaal off topic dus niet van toepassing verder ontopic …
-
gewoon weer een lekker lanx hit geen pull push lag aan te pas gekomen gelukkig . viper Glrb maar moet goed komen denk ik zo . ik draag deze op aan Grim Reaper On 09-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker de peetvader [U.F.F.] ________________________________________________ Light Fighter 1.520.482 Destroyer 1 _________________________________________ Attacker Devil Eyes [Lucille] ________________________________________________ Light Fighter 1.000.029 Deathstar 6.100 ____…
-
Na aanleiding van een tip maar eens gelanx terug gerekend met hieronder het resultaat verwachte 400 sterren maar was beduidend meer , sterretje zoals ingame al gezegd glrb maar moet geen probleem zijn neem ik aan . Voor mij wel een beetje revanche nadat ik deze uni net speelde en de feestcommissie van jigsaw kwam 5 man sterk op een alli lozen speler . On 29-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker de peetvader [U.F.F.] ________________________________________________ Large …
-
aanvals vrije zone
PostBij deze het idee om een aanvals vrije zone te creëren graag mening cq voorstellen erover . ik dacht zelf over 10 melkwegen . mvg cerubellum ~Abremsev [01-08-19][19:38] Verplaatst naar Ideas Planet
-
Nogmaals smeagol een zeer sportieve reactie dat waarderen we ! Helaas op jou alle lof naar devil eyes voor het rekenwerk en de maanknal . succes met de rebuild maar moet zeker lukken
-
[TOT: 2.282.638.500] de peetvader [Lol] vs. Duvelman [JIGSAW_1] (A: 326.648.000, D: 1.955.990.500)
Postme dagelijkse spio ronde gedaan in de nacht duvel gespot en met aangepaste snelheid gevlogen ben en blijf een limburger . On 16-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker de peetvader [Lol] ________________________________________________ Light Fighter 756.361 Cruiser 170.205 Destroyer 45.651 Battlecruiser 12.228 _________________________________________ Defender Duvelman [JIGSAW_1] ________________________________________________ Small Cargo 10.445 Large Cargo 9.517 Heavy Fi…