Search Results
Search results 161-180 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Robbendinho: “Ik neem aan dat ik niet gewonnen heb? Mobiel zie je namelijk geen logo... ” Wanneer de Admin online komt, dan zal er in het nieuwspost een bericht komen met de winnaar en een board pm naar deze speler toe met de couponcode. ” Kan niet wachten
-
idd is er gewoon in geplakt maar ik vind het niet erg hoor
-
[TOT: 47.403.500] powercow [JIGSAW] vs. TheBunny (A: 9.401.000, V: 38.002.500)
TheBunny - - Hall of Fame
Postnetjes dacht dat het vlootje vandaag pas aan kwam (deed er toch al niks mee)
-
hoe laat wordt de uitslag bekent gemaakt? gezien het onderstaande bericht "morgen" is vandaag Quote from Lord: “De uitslag is bekend, bij het board team that is. Zojuist heb ik de CoMa ingelicht, hopelijk zien zij dit morgen en zullen we de winnaar bovenaan het board zien verschijnen. Spannend! ”
-
ben ook erg benieuwd naar de winnaar
-
zijn nog niet zoveel inzendingen
-
tnx wish
-
Hoe krijg je die afbeelding in hemelsnaam goed gepost (lang leven het atechnische vlak van forums) Ps: als admin van het forum mag je het natuurlijk altijd voor mij doen
-
Quote from Spacefighter: “Quote from TheBunny: “gewoon zonder antigame spelen en dan kan je gewoon spioneren vanuit oude spio raps/gevechtraps ” dat is geen antwoord op de vraag. Hou je er gewoon buiten als je zelf geen antigame gebruikt. Ik heb net even getest en bij mij doet hij het ook niet ” wellicht ter info vanwaar deze reactie van mij: waarschijnlijk heeft het conflict tussen Ogame en Antigame er mee te maken dat deze niet meer correct werkt heeft er waarschijnlijk toe geleid dat ogame in…
-
gewoon zonder antigame spelen en dan kan je gewoon spioneren vanuit oude spio raps/gevechtraps
-
Quote from Django: “Schaf het DM-systeem af en laat mensen abonneren voor €5 euro p/maand of zo. Iedereen gelijke kansen. Denk dat de uni dan langer actief blijft. Wil je Ogamen, betaal je €5 p/maand voor het onderhoud van de servers. Moet toch te realiseren zijn. ” ik denk dat wanneer je dat in gaat voeren Ogame helemaal gedoemd is om een pijnlijke dood te sterven van de 150 man die actief speelt op per server betalen er 20 man bij het begin redelijk wat de overige 130 man betaald niks of nauwe…
-
[TOT: 3.687.000] Simba [Disney] vs. Stormcion [Kittens] (A: 1.041.000, D: 2.646.000)
PostZegt genoeg volgens mij *knip ==Yoshi [23-12-2018 18:41] knipje voor link naar ingame coords
-
[TOT: 93.259.000] Monfy [DaS] vs. TheBunny (A: 18.350.000, V: 74.909.000)
PostNetjes gedaan krijg je he als je aan het klussen bent in je nieuwe huis, dan duren sommige dingen wel eens langer dan geplant ik ga me wel weer bezig houden met minen ging me eerst ook prima af
-
[TOT: 71.446.000] Monfy [DaS] vs. Proconsul Puck [TFST] (A: 16.680.000, V: 54.766.000)
PostIk zag hem al liggen netjes zelf te weinig ruimers om winst te maken (laat ik ze maar eens gaan maken haha) paar personen gevraagd maar die hadden geen intresse (hoe zou dat nou komen...) had ik die ruimers die ik had toch maar verstuurd dan had ik een leuk aantal van het puin kunnen snoepen
-
[TOT: 40.224.000] Monfy [DaS] vs. Friend [TP4L] (A: 5.567.000, V: 34.657.000)
Postals je hier mee door blijft gaan ben je straks niet meer te crashen XD zijn alle vlootjes verdwenen en hoef je niet te saven
-
[TOT: 4.586.000] TheBunny vs. Proconsul Puck [TFST] (A: 348.000, V: 4.238.000)
PostTja als baniet vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om gisteren geprobeerd nu wat dichter bij ps: dit kan nooit zijn hele vloot zijn De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheBunny ________________________________________________ Klein vrachtschip 160 Zwaar gevechtsschip 6 Kruiser 75 Slagschip 83 Interceptor 42 _________________________________________ Verdediger Proconsul Puck [TFST] __________________________________________…
-
[TOT: 37.691.000] Swami_dude [DaS] vs. sa pinto [Tuga] & Crispman [Tuga] (A: 9.578.000, V: 28.113.000)
Postbeetje jammer dit denk je iemand eindelijk te pakken is het iemand anders tip voor de "save halter" als je dan toch op halt wil saven doe het op een laag gerankte speler of iemand met veel def (of natuurlijk iemand die online is en je een waarschuwing kan sturen)
-
[TOT: 14.991.000] Zippy [INQ] vs. SuNeiDeSiS [CCA] (A: 922.000, D: 14.069.000)
Postzo gratis lijkt mij die tip zo niet :O weer een heerlijke winst