Search Results

Search results 21-25 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• aanvalsblokkade

de eenhoorn familie - - Spel

Ingame stond er 20:00 laatst ekeer dat ik keek. (Izar)

• aanvalsblokkade

vroeg ik me ook al af, denk dat er slomere servers zijn na onderhoud ofzo. dat halts en weet ik veel wat slecht maakt. Natuurlijk weet ik niks zeker, ben geen staff

• Onderhoud

jammer, blijven refreshen dan maar

• Onderhoud

Er is nu onderhoud in het spel wat te maken heeft met board.nl.ogame.gameforge.com/i…t-word-Gameforge-account/ (als ik het goed begrijp) Is er onegveer een tijd bekend wanneer ik weer kan inloggen en mijn kristalmijn kan aanklikken? Scheelt me weer refreshen elke 5min

• Ik ben een speler in Xalynth (blauwe eenhoorn). Op dit moment zijn er 397 spelers in Xalynth waarvan maar 243 actief (60.2%) en het word alleen maar erger. De eerste meting die ik deed waren er 52% inactief, 2de meting 59% en nu dus 60%. Ik begrijp dat er een jong universum moet zijn voor beginnende spelers, alleen er staan al 4 universums aangekondigd als jong in de lijst als je je aanmeld en dat worden er dus 5. Naar mijn mening is het beter om leeglopende univerums te highlighten, want met ni…