Search Results
Search results 241-260 of 569.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.638.864.000] mister C vs. goodbye [DTH] (A: 9.605.000, V: 1.629.259.000)
smurf - - Hall of Fame
PostNetjes, maaareee hoe gaat het nu ?
-
[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)
smurf - - Hall of Fame
PostHet niveau is en blijft kut hier Zolang ik er niet speel blijft het een losgeslagen kindercrash Geile slag boys
-
[TOT: 267.796.000] Powersmurf [DOG] vs. Leodorr [Pirak] (A: 22.540.000, V: 245.256.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Vogel: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “ge kunt er ook naraids bij posten nu weten we nog niks ” Ga niet teveel moeite doen voor een slag als dit Je moet het maar geloven ” nee geloof er niets van.. gewoon erbij zetten ” Zucht
-
[TOT: 267.796.000] Powersmurf [DOG] vs. Leodorr [Pirak] (A: 22.540.000, V: 245.256.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Piraat: “ge kunt er ook naraids bij posten nu weten we nog niks ” Ga niet teveel moeite doen voor een slag als dit Je moet het maar geloven
-
smurf - - Hall of Fame
PostKleintjes moeten ook hun vrachters saven.. Zaten nog 2 naraids achter van 50 mil totaal.. Dus toch 300 mil+ op een kleintje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Pathfinder 7.000 _________________________________________ Verdediger Leodorr [Pirak] ________________________________________________ Groot vrachtschip 17.938 Ster des Doods 3 ___________…
-
Alleen maar gezeik.. [TOT: 734.879.000] Powersmurf [DOG] vs. Governor Sun (A: 10.000.000, V: 724.879.000)
smurf - - Hall of Fame
PostIk lees alleen maar gezeik op het forum en zie geen slagen voorbij komen.. Dan ik maar een kleintje. Deze spotte ik 9 dagen geleden al op de lanx.... ECHT!!? Ja echt er zijn nog mensen die niet snappen hoe een maan werkt.. (ojah want die had die ook nog dat is het ergste..) GL@RB en txn voor de 400 milies winst jammer van men ene rippie die weg is.. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ___________________________…
-
[TOT: 21.480.052.000] Meneer Zwart [RGB] vs. Fox Mccloud (A: 2.089.108.000, V: 19.390.944.000)
smurf - - Hall of Fame
PostIk stuur je liefde ga maar tellen als begin. love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.png love.…
-
Quote from Piraat: “Quote from veteraan: “We zijn gestart met een groepje, dus nieuwe maken kan! ” kan die niet dat geeft die net aanQuote from Vogel: “Best wel vreemd dat de beste fleeter van nl zich al sinds gisteren in de uni begeeft....me dus.. ” ik speel er al meisjes ” Niet zeiken sletje, jou heb ik met 2 vingers in de neus met 10 minuten neer. Je kan me beter aan jou kant houden
-
Quote from Consul Vesta: “Deimos account die ik niet gebruik rang 39, 42mil punten, niets bijzonder volgens mij maar je mag hem zo hebben als je wilt ” Txn voor je aanbod, wordt gewaardeerd! Quote from Piraat: “ga je dan ook rond blazen om eerste te zijn of je stopt ermee zoals je in spica naar iedereen stuurde OT : succes als je eentje vind ” Jij moet niet zeuren oude zeiksnor.. Misschien als je research genoeg geld bied kan je dat acc overnemen. Quote from Jillian: “zijn je push accountjes wee…
-
[TOT: 14.531.172.000] Meneer Zwart [RGB] vs. Reborock [KPA] (A: 1.001.725.000, V: 13.529.447.000)
smurf - - Hall of Fame
PostJammer ogame is niet meer wat het was.. Eerder de echte spelers deden nog moeite om een vloot af te ronden i.p.v. dom aanklikken en vliegen. Wel prima winst HF
-
Quote from INSIDIOUS: “moetje bij je vriend piraat zijn die wou dat jij eruit ging anders zou piraat eruit gegaan zijn warom weet ik niet vraag dat maar aan hem zelf ” @Piraat wat is dit nou Was zeker toen ik je net gepakt had :P? Maar even speciaal voor @Kamikaze : OT WAAAAAAR BLIJVEN DIE SLAGENNNNN
-
Quote from Piraat: “Quote from Piraat: “Quote from veteraan: “Geef mij een acc daar in de buurt van de vloot puntjes en ik kom je helpen Zagar is toch zo goed als leeg en saai ivm de botters ” hier heb je ook alleen maar hunzie pm voor een acc ” @smurfsmurf liever niet die kerel wilt enkel snachts spelen niet goed voor mijn slaap gehalte ” Hahah hoezo ik niet Ik speel in de nachten ja is juist goed voor je.. Krijg je een goed ritme van
-
Quote from Piraat: “Quote from veteraan: “Die satjes en raid slagen betekenen niks Ik wil grote klappers zien Ik zet in op Piraatje ” blijkbaar speelt barry zen vriendin ookoftewel multy acc .... en die raids is idd niks veteraan ik ga men best doen voor je!!! @smurf kijk jij ook mee of ga je huilen op de bank? ” Hahaha wat is er met mij en huilen nou weer :P? Regel voor mij een account dan.. Dan is de beste fleeter van ogame nl ook weer terug Oké op @Vogel na dan..