Search Results
Search results 101-120 of 132.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.256.705.000] Galaxy [LOST] vs. PresentDanger [RCN] (A: 515.515.000, V: 2.741.190.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
Postzoals al ingame gezecht , mooi geprofiteerd... lange werkdagen breken n mens op, zo erg dat je letterlijk in je stoel achter scherm in slaap donderd..... voor nu eerst maar eens rustig rebuilden, wonden likken, me eigen herpakken en verder...
-
tsja... 100% verzonden ipv dat wat het had moeten zijn.... dan kan je zoiets verwachten, shit happenz.. had ik maar wat beter uit men doppen moeten kijken..... rebuild komt wel goed...
-
Hier de reden waarom ik dus altijd iedereen spioneer... Vast n vergeten save, dankjewel hiervoor ;)) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Kruiser 2.500 _________________________________________ Verdediger vernall [LOST] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5.022 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller …
-
[TOT: 180.791.500] koffieisvoorwatjes [Watjes] vs. The_mk [SSA] (A: 34.988.000, V: 145.803.500)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostMooie hit, jammer dat t op mk is.. Attackers HF met de winst, mk HF met je maan.. en ofc n gl@rb, maardat komt bij jou wel goed denk ik zo
-
Was indd even spannend met je recy, gelukkig heeft ie geen vrachtwagentje dm gebruikt om er een hele zooi af te kopen.. Uiteindelijk toch n smakeijke winst aan overgehouden en zoals ik al zei is gwn n mooie hit Def succes met rebuilden....
-
Die had ik ook op mn lijstje staan... Ook al vaker dan eens op misgevlogen helaas... Mooi gedaan en HF met je winst def gl@rb
-
Simpel spotten, simmen en vliegen maar... Echter niet al te lang na de slag kreeg ik ineens pm van baba yaya waardoor het allemaal nog even spannend werd qua puin.. Gelukkig is dat nog goedgekomen /me helemaal blij def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Slagschip 5.273 Interceptor 4.500 _________________________________________ Verdediger Reborock [AOD] …
-
[TOT: 225.411.000] PresentDanger [RCN] vs. Shadowmaster [KT-BV] (A: 10.455.000, V: 214.956.000)
PostDeze heeft wel klein verhaaltje... Vloog eik eerst op iemand anders maar die vond het scheinbaar leuk om mij te laten vliegen, vertragen, control spy en dan 7secs voor impact nog snel de boel te verplaatsen.... Nja shit happenz, vervolgens maar eens wat om me heen gaan zitten spyen kom ik deze tegen.... Heb/had zws te weinig vrachters om ALLES mee te kunnen stelen, zodoende dus met de naraids nog wat zitten improviseren dmv SS-ers en RECY extra toe te voegen.. Tevens vanwege t feit dat ik m maar…
-
[TOT: 1.379.843.000] Scaapiee [FREE] vs. angelicus [MARVEL] (A: 65.953.000, D: 1.313.890.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
Postlekker gedaan man !! en damnnn wat een lading spy, heerlijk zoveel cry, doe r wat leuks mee!!
-
och, zolang r winst is slopen wij die stomme defjes met liefde
-
Spot, sim, fly... Vlak na impact opeens act op straatveger zijn maan daar, vreesde dus ff voor het puin maar dat is grotendeels goedgekomen.. Ook kwam rdet vlak na impact on, sportieve reactie gehad, hij heeft nog n beetje puin geruimd en is toen VM gegaan. Succes met wat je verder gaat doen, GL@rb!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.00…
-
mooi gedaan man!! en helemaal mooi van het puin, dat beetje wat ie zelf heeft kon jij wel bovenop def gl@rb
-
Quote from Stephan: “ Heey @Mighty-Me klein beetje Revenge! niet aan mn maatje komen he ” Als hij niet of slecht saved verdwijnd ie toch echt in men recy Maar hij heeft wel geluk, heb niet al zen gsjes ook nog gestolen OT: leuk gedaan en audi gl@rb
-
Quote from Hysteria: “Ik denk dat je de verkeerde uni hebt gekozen....nu zijn we gescheiden:( ” Was dan ook gewoon mee naar Gemini gegaan, nu moet ik je missen
-
Quote from Kaj: “Aha, dan ben jij zeker mijn puinboefje geweest ” Welk puin ? Ik weet van niks... Quote from Kaj: “Flauw, volgende keer doorvliegen hoor. Elke held moet af en toe wat klappen incasseren ” Alsof jij door zou vliegen ?
-
Quote from Kaj: “Hallo PresentDanger ! Welkom in Gemini ” Thnx voor al die liefde Quote from Kaj: “Leuk winstje inderdaad! Ook bijzonder vlot het puin gerecycled! ” zo komen alle gs wat ik in draco in men recy motors heb gespendeerd toch nog mooi van pas Quote from Kaj: “Revenge je bent echt zo baas hea, we weten dat dit allemaal deel is van het grote plan om ze allemaal terug te pakken! Eerst doen alsof je een noob bent die niet kan saven en dan opeens een ninja-strike ” Dat heeft ie nog geprob…
-
Spot, sim, fly, crash Alleen wegens wat gen00dle van mezelf de nareets in eerste instantie vergeten te sturen, vervolgens alsnog gestuurd toen ik erachter kwam maar dat bleek helaas al te laat... volgende x beter Nja ook zonder nareets een smakelijke 100mil winst, altijd fijn als ze naast je liggen Ook zeer sportieve reactie gehad van Revenge gl@rb Ow ja, en.... Hallo Gemini! geloof niet dat ik dat hier al gezecht had, bij deze dus De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2018 --:--:--, t…
-
[TOT: 567.036.000] The_mk [RCN] & Scaapiee [FREE] vs. paria (A: 66.981.000, D: 500.055.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostLekker gedaan jongens, Doe wat leuks met de winst!! def gl@rb
-
beetje n rare hit... op zich spot sim fly, maar vermoed dat admiral adama er ook op vloog aangezien het puin spoorloos is en het aantal spio's dat ik van hem heb mogen ontvangen.. net als even later een aanval die ik gok op mijn recy's gericht was... als dat de bedoeling was geweest dan moet ik je mededelen dat je timing niet klopte, je zat r beina 3mins naast iig ondanks dat ik geen puin heb wel nog leuke winst aan overgehouden... def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2018 -…
-
3 opties die alle 3 geen optie zijn voor n uni die 10jr oud is ..... blijf erbij dat draco n doeluni had moeten zijn!! anyhow tis niet anders, gemini was feitelijk de enige optie... u3 is domweg te traag, kan men acc dan beter gelijk deleten aangezien ik domweg geen tijd heb om minimaal 4uur op recy te moeten gaan zitten wachten vanaf moment versturen !! pegasus... daar zitten een aantal spelers met speelstijlen die in andere uni's allang een perma ban hadden gehad!! tevens zitten daar enkele ma…