Search Results
Search results 41-60 of 159.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostAh thuisbezorgd, maar werken zal ik toch moeten. Heb hele dag al een stofkap en overdrukhelm op dus anderen zullen er niet door besmet worden. Verder thuis blijven. Wat als je corona besmette post kon versturen zou je dat doen?
-
Leuk gedaan van harte! Sterkte met de rebuild flitsie
-
Mooie winst! Def gl@rb
-
Gratis account voor de liefhebber, ik heb het gehad met ogame voor nu. Heb er geen tijd voor om actief expedities te doen en te fleeten. Account is rank 15, militair 11. 10 planeten en 9 manen. 155k DM en 53 dagen legerleiding resterend op dag van plaatsen Voor screenshots van het account neem even contact met me op. Groet, Fedde
-
Heb in Japetus een account wat je hebben mag, is geen miner. Rank 15, militair 11
-
Snel weer een vlootje verzameld, lekker bezig ga zo door!
-
[TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)
Lownub - - Hall of Fame
Postspoel dat zand tussen de benen weg en gun elkaar eens wat!!!
-
Gefeliciteerd met de winst! Def gl@rb D
-
Heeft ie geluk bij een ongeluk!
-
Gefeliciteerd! Ben benieuwd of er een counter komt
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostPff makkelijk. Chantal janzen, als die kans er is grijp ik die! Wat als je in de auto nog maar 1 muziekje mag draaien op repeat, welke zou dat dan zijn?
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostIk ben als de dood voor paarden! Wat als je de keuze hebt, morgen ontslagen worden of je vloot gecrashed zien worden
-
dobby je doet me zeer. Veel plezier met de winst!
-
Maanden van opbouw en daar ging die, jammer jack! Mooi gedaan door de Lords, gefeliciteerd met de winst! Jack succes met de rebuild! Quote from Abremsev: “Ring ding ding ding! Blijft weinig over in de uni. Was er nou nog een war? Haha! Have fun spending boys. stickertje erop ” De oorlog is voor mijn part wel beslist, wij hebben grote verliezen geleden helaas.
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostEen nieuwe obsessie zoeken Wat als je een dag op een MotoGP motor mocht rijden?
-
Flinke klapper! niet nog eens gevlogen op zijn rips of kwam die online? Def gl@rb Edit: deel 2 nu ook gezien