Search Results
Search results 121-140 of 159.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Posthij duurt maar lang haha nu jij maar weer unleasher!
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postindy doe je nog mee of te druk met go-en?
-
Puin ligt er nog had niet verwacht dat er nog wat zou liggen, gister savede die ook. Recs zijn onderweg we zullen zien of ik het binnen haal. no save no gs De alli naam is weer terug naar Lms De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lownub [Lms] ________________________________________________ Kruiser 1.000 Klein vrachtschip 12.366 _________________________________________ Verdediger Albus Perkamentus [LORD] _________________________…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items. Ogame a la battle royale style. Maximaal geld per account om DM aan te schaffen ( 200 euro ) ” en de mogelijkheid om planeten te knallen? Lijkt me een top uni haha
-
Leuke winst gemaakt! Je was me weer eens voor haha Pitbull succes met de rebuild!
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostBarney ben jij ook te vinden op het forum?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostDanku voor deze kans, denk dat ik op tijd ben. Tom zal nu vast wel uitgewerkt zijn
-
[TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)
Lownub - - Hall of Fame
PostQuote from Plofkop: “Quote from Lownub: “vind het toch wel geinig dat 1 persoon een hele uni gek kan maken, lekker bezig fire! ” Denk meer dat het is dat Fire dat denkt. Succes met het herbouwen van deze 1% van je dagopbrengsten! ” Dat kan ook natuurlijk, maar ik speel niet in die uni en als ik het forum zo lees zijn er toch een aantal zeer gebrand om een eind aan deze speler te maken. Tuurlijk door zijn vmode gehop is dat ook bijna niet te doen
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postvraag het hem nog maar een keer rewind
-
[TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)
Lownub - - Hall of Fame
Postvind het toch wel geinig dat 1 persoon een hele uni gek kan maken, lekker bezig fire!
-
Independence
Lownub - - Ex teamleden
PostVan harte! Welke uni's heb je?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postbarney kom jij nu?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postgorilla maar weer?
-
Vlootbeweging nazien
Postwanneer wordt dit gefikst? Ik heb android en gebruik google chrome. Na 1,5 maand had ik wel verbetering verwacht. Het doet het wel als je het via berichten opent
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postjammer ben te laat notuul, denk dat scaapie nu weer komt
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postgeen puntje voor unleasher, zou tom dan nu toch echt slapen?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postdenk dat barney hierna komt
-
Quote from Abremsev: “Oei carrot doe je nu! Jammer man! Succes met de rebuild ” Toch minder eentonig dan je dacht
-
Ben wel vaker op je gevlogen maar nu lukte het eindelijk, succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lownub [SAoH] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 73.899 Zwaar gevechtsschip 3.896 Kruiser 9.466 Slagschip 6.266 Interceptor 3.093 Vernietiger 967 Reaper 565 Pathfinder 3.119 _________________________________________ Verdediger Caycarrot [LORD] _____________________________________…
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postklapstoeltje nu weer?