Search Results
Search results 21-40 of 131.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Gravely: “Quote from Knowledge: “Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs s…
-
Quote from B-The-FearlesS: “wie wou je daarvor bij halen dan droeftoeter XD knowledge XD grote mond maar meneer doet zelf geen ene reet XD ” Ik wil je wel even verwijzen naar de top10 slagen van de uni.. Sta jij erin? Nee.. O wacht, jawel, maar aan de verkeerde kant
-
Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs spelers buiten je ally erbij getrommeld werde…
-
Wanneer ga jij eens iets posten dan brilsmurf? OT: Lekkere slag heren! Vast en zeker kuren met de tablet
-
Volgens mij snap je het niet.. Al blazen ze al je manen op, als jij gewoon op plaatsing saved is er vrij weinig aan de hand. 100mil veel gs? Doe jij niet aan expo's ofzo? Zelfs in een uni als Polaris is dat al makkelijk te halen (als je een beetje mazzel hebt), dus of je het nou verhoogd of niet, het blijft net als met maankansen een KANS..
-
Pot verwijt de ketel dat die zwart ziet @Atlas ? Ouwe bug abuser
-
@Gier vind je jezelf nou niet super triest dat je dit topic ooit begonnen bent en nu in een uni / ally zit met iemand die al minimaal 1500 euro erdoorheen heeft gepompt.. @Obi12try Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik behoor tot die top 10 en doe niks anders als om de zoveel uur expo's uitsturen en had met die opbrengt ook al sterren kunnen hebben. Nog geen cent uitgegeven aan die uni, dus misschien oordeel je nu te snel
-
Laat ik dan gelijk met de deur in huis vallen, dan hoef je die screenshots ook niet te delen.. Ik heb je uitgemaakt voor *KNIP* en laten we eerlijk zijn, daar is niks aan gelogen. Wie stopt er nou een heel maand salaris in een dode uni én is er nog trots op ook Duidelijk iets te compenseren en voor wie, mij? Nou ik voel me vereerd dat het je zo diep zit, dat je zoveel moeite hebt gedaan om de #1 positie daarmee over te nemen, maar ach, zolang je geen waardige slag kan maken en zelfs spelers als …
-
Netjes hoor Fonzy en dat zonder handje vast te moeten houden van een speler die weet wat hij doet Geniet van je winst, tenminste eerlijk verdiend
-
Ik ben niet degene die liep te pushen om pietieminie aan te vallen, wetende dat Gier en DM spammer kwamen halten terwijl wij een nap hadden, dus wie is hier nou de verrader? Netjes de nap verbroken, nadat ik mijn gsjes van je heb gekregen, dus niet zo aanstellen OT: Magere slagen, maar enjoy je gs
-
Wat gebruik jij en heb je er nog meer van? Ik wil ook wel even lekker spacen man
-
Nu wil ik niet voor mijn beurt spreken, maar ik neem aan dat mijn naam genoemd is?.. Ik had toch niet komen halten, na de poging tot een backstab van Mogul vorige week, sterker nog ik had nog mee gevlogen ook als je het nodig zou hebben gehad Heel netjes afgestraft en dat precies 1 dag nadat ik mijn deutjes ontvangen heb van de headhunt op Red Ribbon, beter kan het niet
-
Is dat even heerlijk wakker worden. Wat een klapper jongens, heerlijk om te zien hoe jullie dat varkentje gewassen hebben. GL@RB als je nog doorgaat (Hidden Content)
-
[TOT: 3.788.458.000] Jenske [GZV] vs. Hou van Hamburgers [FPR] (A: 2.741.020.000, V: 1.047.438.000)
PostShit doesn't just happen. It came knocking at your door and you let it in Knap gedaan HVH en ook nog eens een top 10, kunnen er niet veel zeggen in deze uni
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
PostIk werd erbij betrokken door Mogul Amos, die heel hard en net te enthousiast riep dat er niemand zou komen halten. Hierop hem aangesproken dat als hij tegen mij loog, hij in de problemen zou komen. Het klopt dat ik FPR in deze context heb gebruikt en dit had ik niet moeten doen. Hiervoor mijn excuses aangeboden bij desbetreffende leden, want zo ben ik dan ook wel weer, maar even stapje terug pik.. Je loopt bijna te huilen dat ik plannen op je maak, wat me tevens doet denken aan iemand uit CCG di…
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
PostVoordat je hier ook je drama komt rond spuien stop je ik je vast.. 1. ik ben nooit meegevlogen, want "het plan" was te ruiken vanaf de andere kant van de uni, dus hoe kan ik bijna in een ninja zijn gevlogen? 2. Ik ben er niet uitgestapt om jou te crashen, get your facts straight, daarnaast had ik pas mensen gevraagd om mee te vliegen, nadat ik de ally uit was. Screens zijn al gedeeld met die, wie erom vroegen, dus niet met dat soort onzin bij mij aankomen. 3. Wanneer ga je eens een waardige slag…
-
PostQuote from Spacefighter: “stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting: 400K dm Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket. Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben ” Wilde eigenlijk niet reageren op de klasse wissel, maar om iedereen met maar 2 breincellen een antwoord te geven (voel je aub niet aanges…
-
Post50 euro? Spronger was 2x 72k DM en recs waren nog geen 20k, de rest mag je zelf uitrekenen