Search Results
Search results 261-280 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 583.314.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 7.990.000, V: 575.324.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostMooie v-hop slag hoor. Echte skills etc. Mooi gedaan man, weer 2.108.008.968 eenheden de uni uitgeholpen. Wat voeg je verder toe? Ah, niets. GL@RB Ziggy
-
[TOT: 298.475.000] Zippp vs. KingSolomon [Mine] (A: 0, V: 298.475.000)
PostWeer een kansloze v-hop slag. Goed hoor, bravo!
-
Quote from Spacefighter: “Ik heb het ook niet zo op vmode hoppers. Maar erover zeuren heeft geen zin. Anders ga je toch gewoon een actieve nieuwe uni spelen. .org of .de bijvoorbeeld. ” Is dit zeuren? Ik zeg alleen dat ze een waardeloze speelstijl hebben en hun slagen nog minder waard zijn dat hetgeen ik hier heb gepost.
-
Zippp had de v-mode uit knop weer eens gevonden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mooi te pakken gehad, de enige manier waarop je v-hoppers kan pakken (of ze zijn online of in V, dus normaal pakken kan helaas nooit). De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Spionagesonde 20 _________________________________________ Verdediger Azenomei [RoT] _______________________________…
-
Quote from ExXx: “Quote from Azenomei: “Altijd blijven is beter. Dan hebben de actieve spelers nog een voordeel tegenover de v-hoppers. ” Eindelijk komt er eens wat zinnigs uit je mond. Uitstekend idee. ” Aaaah, compliment burn, die zijn zeldzaam.
-
Altijd blijven is beter. Dan hebben de actieve spelers nog een voordeel tegenover de v-hoppers.
-
[TOT: 73.928.125.500] Klapstoeltje [RoT] vs. Khamul [ShadowRe] (A: 6.766.274.000, V: 67.161.851.500)
PostMooie slag, enjoy de winst.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Arme Zaphod, je blijft zo je best doen om relevant te blijven. Goed gedaan jochie, ik was je bijna vergeten. ” Nooit geweten dat ik relevant ben geweest, maar fijn om te horen dat ik dat in jou ogen wel was! Ben jij ooit relevant geweest? ” Nee, ook geen interesse in. Iedereen die deze slag serieus neemt is gek.
-
[TOT: 481.481.355.000] Trucker & Jadakiss [THE LOX] & Piet Piraat & mister C & Colonel Cain vs. Gambits [Ex Play] (A: 164.783.097.000, V: 316.698.258.000)
PostQuote from Caspertvanmierlo: “Bovendien zag ik na je orginele post een opmerking dat je zelf ook ergens in vmode stond, dus dan moet je sowieso niet gaan beginnen over Vhoppen ” Ja, nee inderdaad. De vhop speelstijl shit vinden en zelf al meer dan een maand in v staan zijn inderdaad niet mogelijk. Scherp hoor.