Search Results
Search results 21-40 of 40.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dan moet je niet zagen dat je iets anders van de merge had verwacht.. jij koos om veilig bij u vriendjes te gaan.. in de plaats van in een Andere uni te gaan waar je had kunnen scoren.. NBA volgens mij heb je aandelen van ogame.. Ik ken niemand op de nl ogame die zoveel online op een dag is als u..
-
Quote from Kempo: “Zo daar is die dan. Nou goed de motivatie was een tijdje al ver te zoeken, aangezien de merge niet gebracht heeft wat ik zocht. Vandaar ook het slordig worden met saven. No save is no fleet, en zo hoort het Nice hit en bij deze meld ik mij (voorlopig) af op ogame. Geniet van het winstje ook al ga je er zelf niet zo veel mee doen. Contro - Out ” haha dat is wel straf.. De merge heeft niet gebracht wat je wou?? Jij en NBA zijn hier meteen binnengekomen in de TROL ally gelijk 2 b…
-
Barry was in het begin altijd in de top! Denk dat hij dit spel beu is.. hij saved slecht en is veel gezakt. Hij is heel lang top 5 geweest
-
Kom Timmey steek er nog wat poen in!!!! Top Flair!
-
Goed gedaan boys! Mooie slag!
-
Flair koop nog wat meer DM! En zoek u eens een leven man 24/24 7 op 7 on!
-
Top slag boys!! Sterk! Proficiat met je nr 1 plaats man! Terra sterk man! Goed gespot! Timmey steek er nog meer geld in man en je staat weer snel op 1!
-
Beetje een belachelijke slag vind ik. Kleine winst maar is eerder voor een speler uit de top 10 te irriteren, plagen!
-
No save no fleet! Mooie spot
-
Dikke winst man! Allez ze hebben toch nog een merge gedaan!! Ben te vroeg gestopt blijkbaar
-
Toffe slag! Dikke winst! Spijtig dat deze kerel iedereen zit te financieren door niet te saven! Wilt een vloot hebben en laat zich elke dag pakken! Slechte ogamer in elk geval..
-
Bedriegers moeten gestraft worden.. Hierbij ook gebeurt.. Oorlog beginnen met 3 spelers tegen 15??
-
Weeral! No save no fleet!
-
Merge?
Goku ssb xalynth - - Spel
Postbon ik zal het anders zeggen wat heb geen goesting om rond de pot te draaien.. Buiten de beheerders van deze forum wilt iedereeeeeeen een merge.. Iedereen praat erover op elke uni waar ik speel.. elke alliantie, elke speler, iedereen wilt het. Die team buildings die jullie organiseren op ogame onder elkaar zijn toch ook mogelijk, die vragen ook voorbereiding? Kan er nu eens niet iemand zijn energie steken in een merge? Of maak een poll dat we kunnen stemmen en stuur dat door naar gameforge ofzo …
-
Merge?
Goku ssb xalynth - - Spel
PostBeste Voor de zoveelste keer! Is het nu echt niet mogelijk om eens te zien voor een merge???? Iedereen vraagt het, iedereen wilt het! De uni s zijn dood, iedereen is in V mode! Geen spanning meer niets. Een nieuwe uni open is een volledige flop! De mensen willen het niet bovendien zijn ze na een maand al voor de helft leeg. Nochtans veel werk kan het toch niet zijn?? Met Fr en Org lukt het ook en die zijn met veeeel meer. Kijk bijvoorbeeld in Rigel! Nog geen 5 spelers die nog spelen en de 1ste h…