Search Results
Search results 61-80 of 104.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quaoar
PostQuote from Azenomei: “Elk obscure schraal sjakie kan met de kracht van geld de winnaar van Ogame worden. "Mooi gedaan" en "goed zo". Ik vergeet bijna "lekker". Wie bied er meer? ” Telkens van die dure woorden gebruiken met je uitgebreide vocabulaire, maar dan wel een simpele dt fout maken... Had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht. On topic; Zo is het goed toch? Beetje geld erin pompen, wellicht dat er dan binnen de kortste keren genoeg gesponsord is voor een mobiele site met alle functies o…
-
Quote from Kikero: “Quote from Thalion Heru: “Quote from Kikero: “Lekkere knaller, maar bizar dat het met een vloot is gebeurd die er niet had mogen zijn. ” Misschien had de vloot er juist wel moeten zijn en had de slag nooit kunnen gebeuren omdat er geen vloot meer lag.Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. ” Klopt, maar dat hangt dan weer af van hoe strak de timing was en wat dan het meest plausibele scenario was.In dit geval ligt het meer voor de hand dat de omvang van de sla…
-
Quote from Kikero: “Lekkere knaller, maar bizar dat het met een vloot is gebeurd die er niet had mogen zijn. ” Misschien had de vloot er juist wel moeten zijn en had de slag nooit kunnen gebeuren omdat er geen vloot meer lag. Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt.
-
Na het zien van die reactie, had ik jou eerlijk gezegd als een betere verliezer verwacht. Helaas...
-
Quote from Atlas: “Nee, ik was al een week aan het wachten op deze aanval, er kwam maar niets, heb hem zelfs zien aankomen maar besloot om niet te saven. is een mooie contradictie voor GF. gesloopt te worden door de vloot die je een week geleden zelf gesloopt hebt, maar niet verwijderd is door GF om onduidelijke redenen. ik was toch al klaar in Nusa,nog 4 actieve spelers, feli Heru, alleen volgende keer mij niet zolang laten wachten.mooie afscheids slag toch? ” Als je 's nachts / 's ochtends ook…
-
Net na de kerkdienst van vanochtend en ondanks het wat mindere weer buiten, toch maar even met de bootjes gaan varen. Waar een simpele ‘spot, sim, fly’ uitkwam. Appeltje-eitje. Vulcan GL@RL en de andere uni's. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 626.053 Zwaar gevechtsschip 37.827 Kruiser 75.304 Slagschip 9.398 Interceptor 15.772 Bommenwerpe…
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.256.991.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Jenske (A: 545.440.000, D: 4.711.551.000)
PostQuote from Jenske03: “Leuke winst pak je daar! En gefeliciteerd met de nieuwe nr solo! P.S.: Ik savede niet meer in Nusakan, dus je winst kon nog veel meer zijn ! ” Dat idee kreeg ik ja, ik zag her en der wat boten van je liggen. Desalniettemin kostte mij dit vrijwel geen deut en ik houd er een bizar leuke winst aan over.
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.256.991.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Jenske (A: 545.440.000, D: 4.711.551.000)
PostNote: Volgens mij de nieuwe nummer 1 solo, corrigeer mij er gerust op mocht het niet zo zijn. Ik kon in ieder geval geen solo slag vinden met meer gesloopte eenheden. Daar gaan de oogjes open na een welverdiende nachtrust, wakker wordend met in de stelsels naast je 2 nieuwe planeten van het maantjespof duo. Bij beide zag de activiteit er vrij kalm uit, dus maar even wat spios verstuurd en ja hoor, beide hadden wat laten liggen. Deze beste man kwam er als winnaar uit doordat hij het meeste had la…
-
Leuk uitgevoerd heren. Na al die tijd toch de vloot te pakken gekregen. Maar met zowel de Giraffe en Mark z'n vloot in het hiernamaals, heeft het voor mij ook geen zin om uit vmode te komen. Daar wacht ik wel even mee tot de Giraffe weer terug is, mits hij terugkomt. Dus wellicht tot een later moment.
-
Quote from Knowledge: “Btw, die anonieme speler is natuurlijk onze kansloze en levenloze Gier. Weet je wel, die verslaafde en hypocriete speler die ooit ging stoppen en hiervoor een hier topic moest maken, omdat Ogame verpest werd door DM abusers maar ondertussen met de grootste spender (uit Oberon) gezellig verder gaat. ” Soms als het voor sommige mensen niet meezit en zij het spelletje niet kunnen winnen, hebben zij af en toe gewoon een beetje aandacht nodig. Gier is hiervan een mooi voorbeeld…
-
Paasevent!
Thalion Heru - - Algemeen
PostVakje; D4 Vakje; O7 Vakje; H9 Thalion Heru; Nusakan
-
Lekkere winst gehaald uit alle slagen. Slordig van Mark, maar veel succes in real voor de knuppel! Proficiat met de nieuwe AGS1 slag.
-
Ai, daar gaat vuurheer Ozai. Halloween komt vroeg voor jou, beste bak met snoep die je daar binnensleept.
-
Quote from KoekieMonster: “Quote from B-The-FearlesS: “haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoe…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Thalion Heru: “Knulliewullie, ik hoef nergens bij te horen. Maar het enige wat iedereen jou hier ziet doen is huilen over v-hoppers en dat is wellicht nog vervelender om te zien dan de v-hoppers.Dus accepteer het en houd je kop te janken. Aangezien 95% van jouw posts hier op dit forum gaan over dat onderwerp. En blijkbaar kunnen dit soort slagen gemaakt blijven worden omdat er spelers, onder andere, zoals jij te amateuristisch spelen en ze niet kunnen(?) maken. A…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Thalion Heru: “Quote from Azenomei: “Quote from Bolder: “Jij bent de verliezer !! Is dat nu zo moeilijk te accepteren?? Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen.... Het raakt niet ” Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken. ” Wo…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Bolder: “Jij bent de verliezer !! Is dat nu zo moeilijk te accepteren?? Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen.... Het raakt niet ” Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn. Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken. ” Wow, zelfs tot 2 tellen kan hij al niet.