Search Results
Search results 81-100 of 104.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Leuk getimed! Geniet van de winst met z'n tweeën. Jammer dat je amigo in slaap is gevallen in de blauwe zone.
-
Ondanks dat de oude baas vrij actief was deze ochtend. Toch... na wat heen en weer geworstel, een klein gaatje kunnen vinden om heen en weer te vliegen. Deze peanuts voel je ongetwijfeld toch niet maar een leuke kleine winst om erbij te hebben. Beetje bij beetje verdien ik m'n IC en KV wel terug. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Kruiser 17.500 ____________…
-
Wow ! Dikke slag hoor! Geniet van de winst! @Vulcan, GLRB.
-
Was weer een ouderwets leuke dag met ditmaal de verliezen aan onze kant! Vaker doen maar dan wel de verliezen weer aan jullie kant.
-
Geen probleem! Nogmaals leuk gedaan en ditmaal geen snoepjes voor mij.
-
Niet veel bijzonders, een inactieve turtle waar met een heel aantal sterren een leuke winst op te behalen viel. Wonderteam weer bij elkaar gesprokkeld en een aanval opgezet. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Recycler 1 Ster des Doods 100 _________________________________________ Aanvaller IneedaMedic ________________________________________________ Ster des …
-
Thanks Matlas voor de overheerlijke gevulde snoeppot en het kat/muis spelletje! Jammer dat ook jij stopt in Nusakan, veel succes en plezier in de andere uni('s) waarin je speelt.
-
Quote from Jenske03: “Goede samenwerking broeders! Jammer dat er geen winst overbleef voor jullie, misschien toch beter een ander tijdstip uitgekozen of inner komen ploffen!? Men vlootje is al terug opgebouwd ondertussen, maar ik laat het account over aan iemand anders, 4 uni's wordt wat druk voor me & kunnen jullie ook weer rustig slapen! Gefeliciteerd heren met de nieuwe nr1 ags! ” Ik vind het wel oprecht jammer om te zien dat jij / jullie stoppen in Nusakan. Het competitieve tussen jullie en …
-
Was een knusse boel vannacht. Succes met opnieuw bootjes bakken Jenske.
-
Toffe hit Jenkse! Heerlijk afgestraft en gefeliciteerd met je nieuwe nummer 1. @ Repelsteeltje GLRB.
-
Als ze je zo blijven voeren word jij één hele dikke giraffe. 603d717405d7b8fc302d60cfb5ac0715.gif
-
Lekker hoor al dat eten zo tussen de feestdagen.
-
[TOT: 1.169.384.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Assasijn [T3RDM] (A: 256.880.000, V: 912.504.000)
PostQuote from Lange Giraffe: “Onze Assassijn is gewoon van het principe " living on the edge", hij weet dat je vloot er ligt en toch stug blijven liggen. Hopeliijk stoot hij zijn teen niet drie maal ! Lekkere slag en winst! Nog even en de generaalklasse winst aan populariteit haha. ” Ik denk dat het meer "Over the edge" is. xD @ Fonz, goed gevonden en daarmee lekkere winst binnengesleept!
-
Quote from paul-maximilianus: “Sommige tegenstanders blijven je verbazen ja. Volledig graviton lag er ook en gelijk maar meegenomen. Dikke winst en mooie 1e HoF dan. ” Ja klopt, snap soms niet waarom sommigen het laten liggen. Maar ik zal niks te hard roepen want het zal vast en zeker mij ook één keer of vaker overkomen.
-
[TOT: 1.136.135.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Spatlas [ATLAS] (A: 185.577.000, V: 950.558.000)
PostToffe slag Fonz! @Spatlas, glrb.
-
[TOT: 108.940.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Senator Dorado [Klingon] (A: 18.925.000, D: 90.015.000)
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 7.500 Slagschip 2.149 Interceptor 804 Bommenwerper 513 Vernietiger 390 Reaper 215 _________________________________________ Verdediger Senator Dorado [Klingon] ________________________________________________ Klein vrachtschip 102 Groot vrachtschip 90 Licht gevechtsschip 209 Zwaar gevechtsschip 36 Kruise…
-
Tijdens het rond gluren gisteravond spotte mijn oogjes een aantal leuke bootjes. Vanochtend in de late ochtend nog maar eens gegluurd en ja hoor, daar lagen ze nog steeds! Recs verstuurd en vervolgens de schepen er achteraan. Halverwege de trip kreeg ik een spio van meneer de verdediger. Een spio teruggestuurd waaruit bleek dat meneer een deel van de GS had weggestuurd en de vloot had laten liggen… Ondanks de activiteit toch maar doorgevlogen en bij aankomst lag alles er (gelukkig) nog! Waarom …