Search Results
Search results 101-104 of 104.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De bootjes ook maar eens weer uitgelaten op zaterdagmiddag! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Slagschip 349 Interceptor 366 Bommenwerper 271 Vernietiger 149 Reaper 63 _________________________________________ Verdediger Mugmeister ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Groot vrachtschip 39 Licht gevechtsschip 110 Zwaar gevech…
-
Leuk om ook samen dingen kaput te slopen! @ verdedigert, GL@RB en veel plezier met je maan!
-
Spotte hem gisteren op de Phalanx, ffjes simmen en er achteraan vliegen! Pun1sher GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [T3RDM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.000 Slagschip 385 Interceptor 112 Vernietiger 149 Reaper 63 Pathfinder 278 Klein vrachtschip 400 _________________________________________ Verdediger Pun1sher ________________________________________________ Groot …
-
Beste Private Nubcake was de kleintjes in de alliantie wat aan het lastigvallen zonder dat er nog maar iets te halen viel. Hierom hebben we een klein beetje aandacht aan die knuppel besteed en op de Phalanx zag ik één van zijn vloten terugkeren van expo, het was eerst mijn bedoeling alleen deze te hitten. Maar de beste meneer in kwestie liet alles liggen, dus nam ik alles maar mee wat resulteerde in een leuke winst voor mij! GL@RB Nubcake! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-11-2020 --…