Search Results
Search results 41-60 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zeer proper slag gier
-
[TOT: 175.294.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 23.152.000, V: 152.142.000)
PostQuote from Klapstoeltje: “kijk dit zijn fatsoenlijke hitjes ipv iemand zijn sats en gv wegbashen ” pffff, ben je er nog over bezig ? ik heb niet gebashed , ik heb 3 planeten aangevallen eenmalig en op ieders 5 mil winst behaald... wees blij dat ik niet voor minder langskom ...(uw def moet minstens uw dag productie kunnen beschermen HINT HINT) aja en voor je weer gaat beginnen over "bashen " hier is de link naar de termen, misschien kan je dan de juiste woorden is leren gebruiken
-
[TOT: 175.294.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 23.152.000, V: 152.142.000)
PostIk ging eigenlijk slapen , toen ik nog in mijn laatste spioronde nog de vloot van ultraviolet zag liggen dusja eerst nog vloot in aanslag brengen met de nodige deut erbij en vliegen maar ! kreeg achteraf nog een zeer sportief berichtje van Chief Ultraviolet volgende keer niet in slaap vallen kerel Quote "netjes , was in slaapgevallen oohhw kan niet he ! met jou naast me haha" dus hierbij GL@RB (ps. heb ook een name change gedaan van L3XX666 naar Cathar , wat eigenlijk een leeuwachtig ras is in d…
-
mooi gedaan!!! spijtig van de reactie ....
-
had inderdaad een foutje gemaakt en is opgelost
-
nu ja weinig te zeggen , kreeg berichtje als ik kon halten bij chief ultraviolet inplaats van aan te vallen voor een keer & The rest is history , beide kregen we een sportief bericht van terra dus hierbij GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Terra [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.333 Groot vrachtschip 300 Interceptor 750 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verd…
-
mooie slag gier veel plezier met de winst fatbeard succes met RB
-
simmen en vliegen GL@RB Chiomi , merci voor het ingame berichtje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 38.815 Kruiser 6.000 Interceptor 999 _________________________________________ Verdediger Chiomi [l00s] ________________________________________________ Klein vrachtschip 781 Groot vrachtschip 279 Licht gevechtsschip 2.312 Kruiser 198 Slagschip 1…
-
~HT @11-11-'19 ~17:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. @Vogel GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 21.625 Groot vrachtschip 94 Licht gevechtsschip 40.000 Zwaar gevechtsschip 10.000 Kruiser 8.000 Slagschip 3.001 Bommenwerper 509 Vernietiger 301 Interceptor 1.003 _________________________________________ Verdediger Vogel [BIRDs] …
-
dus tot zover ik weet , is de SGO verward door gs van de ags en een ruil , hij is die beide als een ruil aan het bezien , terwijl een groot deel van de ags winst verdeler kwam, MAAR wij hebben blijkbaar ook een fout gemaakt ,we hebben dat onder 50/50 gedaan terwijl dat dit dan direct onder indirect pushing valt , want gier heeft een grotere vloot maar ik sta hoger in de rang (ik dacht dat je de winst verdeling kon kiezen en dit is dus niet waar , daar valt niet aan te kiezen )
-
@Moorkop nog is merci dat ik mocht meevliegen met alle plezier gedaan ! @Orakel GL@RB merci voor de sportieve reactie
-
Quote from Abremsev: “Quote from Leviathan: “Wat een klappert heren! @Independence nu wordt het ook een stuk lastiger voor Abremsev om een hogere top 10 HoF dan jou te krijgen, denk dat je dat nu wel gewonnen hebt Succes met het herbouwen en aanvallers veel plezier met de winst!! ” Hehe als ik 1 van deze 2 heren te pakken krijg zal het ook wel veel rotzooi maken! Ze saven alleen erg goed! ” mijn vloot is toch aanzienlijk kleiner dan die van independence , maar mocht je me te pakken krijgen gaat …
-
yeppa , dikke merci aan gier voor het vliegen en ook nog merci aan orakel voor mee te ruimen GL@RB independence
-
zeer spijtig kayleth gl@rb ! veel plezier met de gs !
-
[TOT: 216.135.000] Independence [BIRDs] vs. Warlord Thorson [LEEUW] (A: 23.096.000, D: 193.039.000)
Postoooh spijtig dat dit gebeurt is warlord maar je rebuild toch he better luck next time ! mooi gevlogen independence veel plezier met de gs
-
bedankt sprint om mij mee te laten vliegen GL@RB Kayleth
-
dat is pech hebben moorkop veel succes met het examen ! en daarna gl@rb zeer nette slag gier veel plezier met de winst
-
wow hele mooie slag octo ! veel plezier met de gsjes gl@rb voor de verdediger !
-
ok eventjes voor de duidelijkheid , als iemand kan lezen zeg ik ook dat ik idd beter had kunnen saven dus stopt maar al met al die commentaren daar rond het gaat wel degelijk over het punten verschil etc ik had 2.6 mil aan punten , terwijl degene die mij aanviel 51mil punten heeft daarbij was die eerst in vmode , is die eruit gekomen slagje gedaan en terug in vmode gehopt Quote from barcodeplayer: “- na in vm gaan zit je minimum 48 uur IN vm Voer dit in voor het uit vm komen ook. Simpel ” vind i…