Search Results
Search results 121-140 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooi gedaan, heb fun met de winst ! GL@RB def
-
daar gaat niemand over nadenken toch ? jullie weten hoe het gaat! spotten, simmen en winst binnenpakken Sorry Onlydata maar winst is winst ! GL@RB !!! Toen de leeuw zijn prooi besprong op 16-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Kruiser 500 _________________________________________ Verdediger onlydata [LOT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 355 Raketlanceerder 890 Kleine laser 1…
-
Ruimte konijntje wat doe je nu; gl@rb en mooie slag jazz
-
na een klein Spio rondje kwam ik dit tegen , simmen en vliegen! wie het kleine niet eert.... GL@RB Ijsvogel Toen de leeuw zijn prooi besprong op 14-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] ________________________________________________ Kruiser 1.491 Slagschip 750 _________________________________________ Verdediger IJsvogel [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 42 Groot vrachtschip 104 Licht gevechtsschip 51 Zwaar gevechtssch…
-
Sim, vlieg & GL@RB Takumiwatanabe De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] ________________________________________________ Kruiser 1.000 _________________________________________ Verdediger TakumiWatanabe [PANDA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 130 Groot vrachtschip 55 Licht gevechtsschip 10 Kruiser 15 Kolonisatieschip 1 Recycler 5 Spionagesonde 33 Zonne-energiesatelliet 19 Raketlance…
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
Post3.5miljard winst what mooie slag Yoshi !!! Def Glrb
-
leuke slag met lekker winstje GL@RB def
-
Ik weet niet als dat hier dan toch mag als hij inactief is ? Maar Hij was (i) dusja moest er niet over nadenken, moest gewoon nog wat mijn vloot bijpompen (24u later....) Simmen en vliegen ! dankje voor de gsjes, denk niet dat er een rebuild inzit voor def De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.369 Licht gevechtsschip 3.126 Zwaar gevechtsschip 7 Krui…
-
hehe mooi gedaan gl@rb bloodtrail
-
mooie winst aan def GLRB
-
[TOT: 20.794.018.000] Straatveger [LoT] vs. Koning Khan [LOST] (A: 4.378.660.000, V: 16.415.358.000)
Postamai mooie hit ! enjoy de gs en GL@RB aan beide !
-
wat is me dit ?? 24u later zelfde plek bijna zelfde uur en weer een grote vloot die er ligt op kale zijn maan, tja ik ga die gsjes niet laten liggen ! iemand heeft nog wat puin kunnen ruimen, ik gun hem het van harte veel plezier ermee kale geeft het toch weg ! @kale geen reactie , beetje spijtig dat je zo de gsjes blijft weggooien GL@RB ! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] _______________________________________…
-
Leuke hit Abresmsev (enjoy the vacation), wolverine had dit gemakkelijk kunnen voorkomen, laten we eerlijk zijn ? ja kan inderdaad argumenteren dat dm => pay to win is, maar zoals we hier zien , als je niet de skills hebt dan maakt dat allemaal niet zo uit of wel soms ? @Wolverine GL@RB en leer uit je fouten
-
ja idd, lijkt wel zo maar hij bouwt toch snel genoeg terug op
-
xas eventjes nog is gaan zien voor ik ging slapen en zag dit ineens liggen op kale zijn maan Ik zag, vloog en pakte alle puin ook nog Sorry Kale GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 721 Licht gevechtsschip 978 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 239 Slagschip 183 Interceptor 22 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger kale…
-
Nieuwe Solo TOP 10 [TOT: 186.433.000] Spyro [LEGEND] vs. Senna [TIG] (A: 3.481.000, V: 182.952.000)
Postzeer mooi slag ! weinig verliezen en zo te zien veel winst GL@RB !
-
tja kleine slag weinig te vertellen , darklord kwam on, zag dat hij werd aangevallen en ik ben direct gevlogen, fly first ask question later vandaar de overkill aan schepen GL@RB JazztheJack De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JazztheJack [LOT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50 Kruiser 20 _________________________________________ Verdediger DarkLord [DLT] ______________________________________…
-
Hopla mijn eerste hofje nadat ik terug ben begonnen bloodtrail ik had je al langer in het oog, maar je leek altijd actief dus ben ik op een gokje toch gevlogen en succes sorry bloodtrail maar was u bloedspoor gevolgt GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [DLT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 306 Licht gevechtsschip 464 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 163 Slagschip 52 Interceptor 11 __…
-
wederom mooi gedaan hoor , en wat een lekkere winst ! spijtig van je vloot kale GLRB again