Search Results
Search results 621-640 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostGratis verstrekken Wat als er wel nog toiletpapier te koop was in de supermarkten?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostEerst Sempi, daarna Unleasher
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostEen hoestbrief? Nahh, ik niet. Dan email ik wel, haha. Wat als er alleen nog maar NPO 1,2 en 3 beschikbaar was?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostYesss, klopt! Even wat nieuw leven inblazen.. Notuul?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan zou ik 50 jaar terug in de tijd willen. Benieuwd hoe het leven toen was, zonder smartphones, gadgets en hightech snufjes. Wat als je je huis zelf kon uitzoeken? Wat voor soort huis zou je willen? (Geld speelt dus geen rol hierbij)
-
Hi all, ik ben op zoek naar een leuk accountje om erbij te nemen. universum maakt me niet zo veel uit, maar wil niet vanaf het begin weer op moeten bouwen. Zou leuk zijn als er wat bekenden van me spelen, maar dit is geen must. Als er aanbiedingen komen, check ik tzt wel of er bekenden spelen in de desbetreffende uni. Mocht er iemand een leuk accountje hebben, schroom niet en vermeld het hieronder. Of stuur me een PB met informatie over het acc. Dan komen we er samen wel uit. ik neig trouwens na…
-
Productieve dag/nacht is het voor je geweest! Prima slag heren Trucker, glrb! Aardig vlootje had je alweer opgebouwd.
-
Bijna 10 miljard winst, dikke winst! Nette slag Simba GLRB Lurtz! Ik neem aan dat je doorgaat?
-
[TOT: 584.001.000] Sempi [Pleebook] vs. Covid-19 [SHDW] (A: 21.228.000, V: 562.773.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostSlag is al van een paar dagen geleden. Afgelopen dagen verder niet meer naar omgekeken, maar is toch de moeite waard om hem te uploaden. Dit target werd getipt. In eerste instantie zou ik samen met de tipgever vliegen, maar kon mijn bootjes niet aan de zijne aanhaken. Vandaar dat ik zelf gevlogen ben. Helaas zelf niet genoeg recs, thanks @Plofkop voor de rechulp Covid is veel online, dus is mijn geluk geweest dat ik er net tussendoor geglipt ben. Kreeg na impact een sportieve reactie terug. Succ…