Search Results
Search results 21-38 of 38.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zo is ff rustig, zo vliegen de slagen je om de oren. "interessant" om te zien dat er ineens allerlei spelers terug online komen. wacht nog op de slag van jullie 3de man hoop dat je een overnemer kan vinden unleasher gl in andere uni;s
-
[TOT: 3.710.429.000] PresentDanger [GZV] vs. De Vader [FREE] (A: 620.429.000, V: 3.090.000.000)
PostJe zegt wel dat je niet zo nodig voor een top10 hoeft te gaan, maar je komt wel steeds dichterbij hoor Klein foutje met de naraids maar mag de pret niet drukken. Nog altijd dik 1.7 Miljard winst, ik doe het je niet na Op naar de volgende! Def; glrb
-
Deze is toch ook wel heel erg strak hoor Ruim een miljard winst, je nadert de top 10. En die willen we binnenkort nu toch echt eens zien en je weet op wie def; glrb
-
Volgens mij maakt ik vorige keer ook al een opmerking over de nieuwe rebuild-king Gewoon weer doorgaan stinkie @attacker; have fun spending
-
[TOT: 2.941.895.000] PresentDanger [GZV] vs. Engineer Andromeda (A: 232.375.000, V: 2.709.520.000)
PostEn of dat je nog leeft. Je spamt onze inbox vol De klapper van de het jaar (2020) is het in ieder geval glrb Engineer Andromeda
-
mooie slag zipper, mooi het nieuwe jaar ingeluid. glrb stinkzwam, eeuwige rebuilder
-
[TOT: 15.436.134.000] Monfy [Predator] vs. Lucille [MARVEL] (A: 3.807.014.000, V: 11.629.120.000)
PostDat is de 2de van deze maand, doe je goed. Goed dat er ruimtewerf is Lucille, krijg je er tenminste nog behoorlijk wat terug. Wel wat zuiniger op zijn hè glrb
-
gewoon doen waar je goed in bent monfy(-on a rampage) jammer weer gekkie weeral een goede rebuild
-
erg 'interessant' dat er steeds goeie spelers een account overnemen om de boel op te schudden of het de 'vredige' speelstijl van xalynth te goede komt, is erg twijfelachtig. hele dikke hit, mucho felicitados conquistadores maar als je echt gechecked hebt straatveger dan is het wel heel zuur dat je die aanval niet gezien hebt glirl
-
Afscheidshit! [TOT: 1.917.848.000] The_mk [GZV] vs. Macwa [ABI] (A: 223.600.000, D: 1.694.248.000)
PostHoop zeker dat je (snel) terug komt. Je slagen waren een lust voor 't oog. Je zag nog lang onze ranking blijven aanvoeren. Glirl
-
Damn, heerlijke nieuwe nummer 1 slag. Gefeliciteerd verdedigers. Weeral zonde dat je in een ninja loopt doedels maar als het verleden ons iets leert, is het wel dat je niet opgeeft en we je binnenkort weer aan de goede kant van de score zien staan. Hele goede rebuild, je bent een van de smaakmakers van de uni.
-
Die andere slagen van vandaag zijn ook mooi maar dit is wel de klapper ( tot nu toe ) ruim 600M winst, heerlijk succes met de volgende
-
kale geeft nooit op mooie winst weer m_k, doet zo voort
-
Erg mooi heren, congrats met de nieuwe nummer 1 Zag het puin liggen, but wasn't me @Doedels, zo verlies je een paar miljard, zo win je ze. Never a dull moment
-
Daar ging een (groot) deel van je spaarpot Doedels, maar het wordt vast goed besteed. Hele fijne winsten, zowel hier als in de andere slagen. Kan jij misschien een astro leveltje uppen Succes met sparen Doedels Veel plezier met uitgeven m_k
-
Tjongejonge, bijna 3 miljard winst, daar gaat m'n voorsprong sterkte (met de rebuild) presentdanger, take your time
-
Hele dikke slag m_k met dat kristal kan je gelijk een behoorlijk onderzoekje starten oid glrb mc walter
-
Beste The Script Juist vandaag was ik van plan te starten in Pegasus. Lang geleden (2005) ben ik in uni 3 begonnen en heb ook nog gespeeld in uni 6. Vandaar dat ik een gooitje doe. Ben nog erg roestig dus als je liever een meer ervaren speler wilt, begrijp ik dat ook, dan start ik gewoon op 0. Gegroet, Psykovsky, goa4life