Search Results

Search results 121-128 of 128.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• specs van doeluni

sweex - - Spel

Hoe zit het met lopende gebouwen, vloot/verdediging en onderzoeken? Blijven die lopen of worden die gestopt? En moet onderzoeken die je al dagen/weken hebt lopen krijg je daar dan een booster voor om de verloren tijd in te halen? En je planeten mag je zelf bepalen waar ze komen?

• specs van doeluni

sweex - - Spel

Ik heb even alle specs op een rijtje gezet en ze een waarde gegeven ten opzichten van elkaar, alles wat het zelfde was 0, alles wat ik de norm vind 1, en als ik het boven of onder de norm vind .5 erbij of er af en 1 punt aftrek voor iets wat ik zeker niet wil. Dan kom ik toch uit op Zagadra met 1 punt meer dan Uni 3 en Deimos veruit onderaan. 2 min puntjes voor uni 3 1 min puntje en 1 plus puntje voor Zagdra 3 minpuntjes en 1 min punt voor Deimos specs.jpg Misschien dat ik hier andere ook een pl…

• Ok de slag van Meester op mij was gewoon stomheid van mij, was aan het bellen met mijn vriendin die momenteel in Australië zit dus ja dan word het laat en vergeet je het gewoon. Maar dit was gewoon pure luiheid aan mijn kant...... Mooi hitje veel plezier met de winst, ik bouw het wel weer op zo gepiept.

• Lekker hitje de aan houder wint vaak gevlogen op ons en vaak gemist maar deze is goed raak! Ooof Martin je was zo lekker aan het sparen en daar gaan je laatste ruimers, en je was er zo zuinig op. GLRB!

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sweex [whololo] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 4.000 Kruiser 2.000 Slagschip 1.000 Interceptor 1.000 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 1.000 Groot vrachtschip 1.500 _________________________________________ Verdediger MisterV [Expanse] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.012 Groot vrachtschip 4.000 Licht gevechtsschip 23.558 …

• Gaat goed komen heb 2 potentiele kanshebber op het oog voor vanavond. En misschien doe ik ze wel allebei vandaag 1 en morgen 1.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sweex [whololo] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Slagschip 1.004 Interceptor 1.000 Vernietiger 1.000 Groot vrachtschip 1.500 _________________________________________ Verdediger helleveeg ________________________________________________ Klein vrachtschip 7 Groot vrachtschip 600 Licht gevechtsschip 4.726 Zwaar gevechtsschip 853 Kruiser 2.108 Recycler 504 Spionages…