Search Results
Search results 21-40 of 49.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lord
PostGefeliciteerd Lord!
-
Lord
PostBeejte luiheid is niet verkeerd De beste Ideeën zijn onstaan door luie mensen. Was de mens nooit lui, dan waren er nooit uitvindingen gedaan om dingen makkelijker te maken. Door Luie mensen is er ooit een Wiel uitgevonden, zodat iemand sneller klaar is met bijvoorbeeld iets heen en weer dragen. Ik ben er heilig van overtuigt dat "luiheid" een eigenschap is die het beste in sommige mensen naar boven brengt, die ervoor zorgt dat mensen eenmalig gaan nadenken of iets makkelijker kan, zodat ze de re…
-
Lord
PostJe bent aanwezig Lord, dat is genoeg reden voor een bump
-
queen sylvia
Fla - - Ex teamleden
PostQuote: “ is voor me gezongen en vuurwerk afgestoken ” Zo zo doe maar luxe hoor Dat heb ik nou nooit
-
queen sylvia
Fla - - Ex teamleden
PostOei nice al 2 jaar in het team! Had helemaal niet door dat jij eigk vlak na mij was gejoined!
-
queen sylvia
Fla - - Ex teamleden
Post/me knuffelt Syl! Jij bent al weer een hele tijd een trouwe kracht! Dat verdient een bloemetje: boeket20geel20paars.jpg
-
Hmm aangezien ik nog niet had gemeld hoe klein mijn u7 defje is, bij deze dan maar even... u7, rang 35 Raketlanceerder ( 122.500 beschikbaar ) Kleine laser ( 55.000 beschikbaar ) Grote laser ( 60.000 beschikbaar ) Gausskanon ( 2.000 beschikbaar ) Ionkanon ( 2500 beschikbaar ) Plasmakanon ( 2000 beschikbaar ) Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar ) Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar ) Nu bezig met wat ripjes, daarna mar weer is wat kijken of ik wat dingetjes beetje gelijker ka…
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
PostQuote from Lu koekjes: “Thanks allen, het was een hele leuke verrassende dag met vanavond nog een afsluitertje ” Nu maak je me nieuwschierig wat dat was?
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
PostFeli Lu! :bday:
-
Rey Nemaattori
Fla - - Ex teamleden
PostQuote from swami_dude: “Normaal is het 10 punten!! Rey met z'n 12 punten.... wilde gewoon niet dat ik won :P” Zo hoort het toch? Al is het alleen maar de regels aanpassen om jou te laten verliezen....
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
PostQuote from swami_dude: “elke beweging die voor lu is heeft mijn lidmaatschap automatisch :P” Pfft jij slijmbal Zo erg ben ik nou weer net niet
-
Rey Nemaattori
Fla - - Ex teamleden
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
PostQuote from Eburoon: “Ik start mijn eigen beweging Bedankt Lu!” Dan sluit ik me ook maar bij jou beweging aan Lu is de beste
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
PostQuote from Pendragon: “thanks.gif wat meer kan ik zeggen?” *sluit zich er bij aan*
-
Rey Nemaattori
Fla - - Ex teamleden
PostPfft wat flauw van liss dat je niet je hele naam mocht Rey... Nu ben je half de persoon die ik ken Agg miss toch maar beslissen om het gewoon bij Rey Nemaattori te houden?
-
Rey Nemaattori
Fla - - Ex teamleden
PostDamn wel heel eng Rey een admin Suc6 ermee rey, maar moet wel lukken
-
Lu koekjes
Fla - - Ex teamleden
Post/me sluit zich aan bij Nautilus (spamkonijn! ) Wel lief hoor trouwens
-
Rey Nemaattori
Fla - - Ex teamleden
Post* sinds 5 december geen post bij onze Rey?!?!?! :shock: * /me bumpt lieve Rey maar is!
-
queen sylvia
Fla - - Ex teamleden
Post*schopt syl naar pagina1* Gheheheh Niet afzakken mevrouw
-
queen sylvia
Fla - - Ex teamleden
PostDas mooi (was al bijna bang ) Naah komt wel goed met jou en micky ! Als je er maar plezier in blijft hebben ... Ennuh je topic onderspammen, tjaah ik mis je wel een klein beetje haha