Search Results

Search results 101-120 of 373.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • knikkeren is altijd leuk voorzichtig blijven geniet van de winst!

  • Is bovendien een afbeeldings bug. Als je iets anders in de werf zet (rl, spio, bv) dan komt het juiste er te staan.

  • multi expo knop

    Kikero - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Klapstoeltje: “aah dat verklaart een hoop :O thnx Zaphod! ik had het even gemist haha, de handigste bug halen ze er uit ” Voelde inderdaad aan als een "feature, not a bug", maar geloof me, het is goed dat ze dat hebben opgelost. Het zorgde namelijk voor meerdere gemene bugs die door sommigen voor eigenwinst werden uitgebuit. Zo'n "stuur al m'n expo's" is gebruikersvriendelijk, maar je schiet jezelf in de voeten als je maantje opgeblazen wordt en alles tegelijk terugkomt Voor wie grond…

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    Het heeft even geduurd, maar we zijn er weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: 5xl6E7j.png Aanvaller Aliens Wapen 60% - Schild 180% - Pantser 230% ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 5 → 0 Ster des Doods 314 → 0 Pathfinder 1 → 0 _________________________________________ Verdediger Kikero Wapen 30% - Schild 150% - Pantser 200% ________________________________________________ Ster des Doods 725 → 713 (−12)…

  • Succesformule early game in ogame.nl: leg jezelf dicht bij Kale/Belastingdienst. De farm van Libra nu ook de farm van Oberon glrb, dat komt er toch iedere keer weer verbazingwekkend snel van.

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    Quote from Spacefighter: “1 van je expos heb je rips? Volgens mij is high risk poker wel rendabel als je risico spreidt? ” Dat was het eerst (hoewel ik in Libra zeer teleurstellende resultaten heb geboekt door altijd net een zwart gat in te vliegen wanneer ik m'n vloot had uitgebreid). Sinds die "-50% kans op gevechten" nerf is het op termijn nog maar nét rendabel. Als je het ongeluk hebt net wat aan de kant van de negatieve standaard deviatie te zitten heb je het zitten. De kans op langzaam gro…

  • Quote from De Klier: “ Ik terug DIRECT me vloot terug (zonder enig ander activiteit niks geen pm direct pullen Kikero Of het toevallig was dan je goed lanxte of puur mazzel ” VIQ liet me weten wanneer hij ging aanvallen en ik stond tijdens die periode paraat om te lanxen. Was afgesproken. Sterretje kwam op je planeet, lanx ging aan, en 5 sec later was de vloot al weg. Die gs heb je zo weer terug natuurlijk Ik zie dat het bij de veiling al hard uitgegeven wordt

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Aliens Wapen 60% - Schild 180% - Pantser 230% ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 5 → 0 Ster des Doods 249 → 0 Pathfinder 1 → 0 _________________________________________ Verdediger Kikero Wapen 30% - Schild 150% - Pantser 200% ________________________________________________ Ster des Doods 615 → 606 (−9) Pathfinder 1 → 0 _______________________________________…

  • Daarom altijd asap impuls 17 Al ben ik dan ook wel een motorenfetishist... De knal telt. In het spelletje is het uitschakelen van een tegenstander soms meer waard dan de winst. Mooie!

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Piraten Wapen 0% - Schild 120% - Pantser 170% ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5 → 0 Ster des Doods 160 → 0 Spionagesonde 87 → 0 _________________________________________ Verdediger Kikero Wapen 30% - Schild 150% - Pantser 200% ________________________________________________ Ster des Doods 568 → 568 Pathfinder 1 → 1 Spionagesonde 300 → 207 (−93) __________…

  • Dit soort ninja's zijn altijd lekker Phalanx uppen dan maar? :p glrb Coop

  • Oldschool is best school! Mooie slag! glrb spatlas

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Ah dan snap ik je Nusakan opzet van WSP ook ineens. Wel heel extreem wapen 3, met wapen 10 heb je nagenoeg hetzelfde. Maar als dit je plan vanaf dag 1 was heb je het mooi en consequent opgezet. Benieuwd hoever je komt. ” Klopt, maar die 1% aliens wil je niet met wapen 13 tegen je hebben. Nusakan was ik het ook van plan, maar toen kwam de handelaar er (opeens viel mijn deutstrategie in duigen), en dan ook nog eens -50% kans op gevechten . Hele setup was dus voor nie…

  • Kikero's Piraten Avontuurtjes.

    Kikero - - Hall of Fame

    Post

    Na mijn vlootverkoop (I know, I know.. merges komen er vast weer aan en ik ging geen 1800 rips op delete zetten), kan ik zorgeloos beginnen aan wat ik daadwerkelijk kwam doen in Merkur: x6 fleetspeed + wapen tech op 3 houden + rips = high-stakes poker! Eens kijken hoe lang dit vol te houden is voordat het zwarte gat de stekker uittrekt, maar tot dan geniet ik van de hoopjes puin, en hoop ik dat jullie wat plezier beleven aan het meelezen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--…

  • Quote from BeLikeMe: “waarom worden er geen Jointjes meer geplaats iedereen stijf van de Corona ?? (stickies en hof bijgewerkt ?) lekker exxie sorry voor me bumb ” Helft van het team kapotflamen, voor corrupt uitschelden, en dan verontwaardigd zijn Je kunt de top10 post/sticky ook rapporteren en stilletjes een notitie schrijven naar de mod. Je weet wel, een mens een kans gunnen. Exxie, mooie slag, man! Indrukwekkend aantal ic'tjes, en even indrukwekkende winstmarge. Ik hoop nooit met uni3 te hoe…

  • Omdat het toch weer een tijdje geleden is sinds er iets is gepost. --- @herona /VIQ/Lee had gisteren behoorlijk wat gv op plaatsing gespot op de lanx. Vermoedelijk ging er een dik onderzoekje aan. In de hoop dat De Klier offline ging blijven viel hij aan. Dat begrensde de tijd dat ik zou moeten lanxen om de terugtrekking te vangen maar op een halfuurtje, dus begon ik er aan. Vloot verdween van de lanx, even rekenen, en een dagje later weer op bezoek! Supersympathieke reactie van De Klier, die m…

  • Quote from Azenomei: “Quote from Kikero: “Quote from Azenomei: “Jup, verschroten tegen 35%. Ook spijtig dat je nog veel harder had kunnen stijgen als je alle vloot voor max deut had verkocht en dat had verhandeld. ” Geprobeerd, maar dat kocht geen hond, haha ” Het meest efficiënt is dat via de DM handelaar te doen. Het enige wat je nodig hebt is hoge opslagen en een paar vlootsloten open voor expeditie. ” Niemand kocht het voor max deut, bedoel ik Merkur had geen expo-tijgers met overal al volle…

  • Quote from Azenomei: “Jup, verschroten tegen 35%. Ook spijtig dat je nog veel harder had kunnen stijgen als je alle vloot voor max deut had verkocht en dat had verhandeld. ” Geprobeerd, maar dat kocht geen hond, haha

  • Quote from Azenomei: “Ik heb toch aardig wat GS kunnen halen uit vloot dat uit expeditie kwam. Een paar miljard minstens. Dat zal wel gemist worden. ” Dat klopt wel... ben in Merkur ook als een raket kunnen gaan omdat mensen m'n overtollige vloot aan max metaal opkochten. Dat gooide ik dan weer door de handelaar. Nu wordt het i.p.v. aan een premium verkopen -> verschroten of crashen.