Search Results

Search results 81-100 of 148.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ik hoorde dat primal heeft gestuurd: "vlieg maar, ik laat mijn vloot liggen" Hoe zit dat? ontopic: mooi slagje

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Jongens dit is een STEM-topic. STEMming beinvloeden doe je in het on-topic.

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Het is een bloedbad. Jullie lynchen Wish2Die, hij was de burger De wolven lunchen gambit, hij was de jager. Met zijn laatste adem vuurt hij op Rob, die was een weerwolf. Rob is dubbeldood, want hij heeft ook niet gestemd. Ook wadloper gaat dood aan de vergeettestemmentyfus, hij was de burger. Volgende ronde: zaterdag 21u30. Let op: alleen stemmen ná deze post tellen mee.

  • Meeting Ogame.nl

    TimmiT - - CommunityNL Meeting

    Post

    Heeft iemand de contactgegevens van Kreela? Het zou zonde zijn als hij de meet nu moet missen omdat hij is gebanned.

  • Vanaf hier weer on-topic

  • Jammer dat Kreela hier trollt dat hij komt

  • Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan. PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start. Van meer dan de helft van jullie heb ik al een nummer.

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Ik heb vanmorgen in alle haast even gepost. Uit mijn hoofd: Villain heeft inderdaad niet gestemd. Waarschuwing, net als anderen die eventueel geen stem hebben ingeleverd. Stem van Treinrek is in mijn PM veranderd naar Yoshi. Iets met, nog niet mogen posten zonder dat een moderator de post goedkeurt. Lijstjes etc. liggen thuis, ben nu op mijn werk.

  • Ogniter revived

    TimmiT - - Algemeen

    Post

    @Kreela weer een fake name troll!

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    De stemming is duidelijk: jullie besluiten Yoshi op te hangen. Zij was de heks Jullie mogen allemaal weer wakker worden, behalve Apoc. Apoc is gelunched. Hij was de cupido. Vliegende Hollander vliegt eruit door inactiviteit. Hij was de burger. Volgende stemronde donderdag 21u30., tenzij jullie versnellen

  • Ook je mentale leeftijd moet boven de 18 zijn om te mogen komen (Hidden Content)

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Voor deze ene keer tel ik ze mee. Volgende keer graag wel op tijd stemmen... deadlines zijn er niet voor niets! Jullie lynchen davy, hij was niemand minder dan de burger. De wolven grijpen Anuvinda. Hij wordt compleet verminkt en onherkenbaar teruggevonden. Hij was een onschuldige burger. Volgende ronde: dinsdag 21u30. (Hidden Content)

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Spacefighter is jullie nieuwe burgemeester! Succes! Let op: volgende stemronde is zoals eerder aangekondigd vanavond!

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Vanaf hier alleen maar stemmen in dit topic. Anders is het dalijk niet meer te volgen. Bedankt.

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Hier kunnen jullie je stemmen doorgeven. BMronde is morgen, 17 februari om 21u30. Uitslag kunnen jullie zelf wel tellen. De cupido-mensen krijgen uiterlijk de volgende ochtend een PM. Eerste echte nacht is zondag 18 februari 21u30 en daarna iedere 48uur.

  • Dit is het ontopic. Hierna enkele regels: 1. Eerste nacht is BM, er is geen lynch/lunch; 2. Stemmen is uiterlijk om 21:30, uitslag volgt daarna of de volgende ochtend. Tot de uitslag is gepost, ligt alles stil. 3. Contact buiten het topic is toegestaan, maar alleen via het board. (Graag ook mij toevoegen in de gesprekken). 4. Er komt een offtopic-whatsappgroep, PM me je nummer als je erin wilt. Later ga ik vanuit hier ook weer een whatsapp-weerwolf organiseren. 5. Inactiviteit is niet cool. Als …

  • Ik ga straks de rollen verdelen. Als mensen nog willen meedoen, stuur me dan even een bericht.

  • Missen we nog mensen?

  • Hallo! Schrijf je maar in. Wordt een basis WW met (optioneel) ook een whatsapp-groep. 1. Als er een whatsapp-groep komt, is contact buiten het topic om toegestaan 2. Basis WW, dus beperkte lijst aan mogelijke rollen 3. Rondes kunnen worden versneld wanneer 75% dat aangeeft Schrijf je vooral in en PM al je vriendjes en vriendinnetjes (en vergeet @Wish2Die niet) geef daarbij aan wel of geen app-groep! (Misschien hierna weer een whatsapp-weerwolf...!) Groetjes! 1. @Robbendinho 2. @Spacefighter 3. 4…

  • Algemene WW offtopic

    TimmiT - - RP & WW Corner

    Post

    Ik zal nog een simpele hosten