Search Results

Search results 101-120 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Kon in de avond pas mergen. Meteen inner gevlogen om de uni meteen weer te kunnen spelen zonder te saven. Expovloot was onderweg, dus ff snel met de snelle bootjes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-09-2020 21:45:25, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Ash Ketchup ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 10.276.163 Kruiser 130.362 Slagschip 148.591 Interceptor 112.222 _________________________________________ Verdediger Dobby [UFL] ____________________…

  • Quote from rcthans: “Ik ben een tijd weg geweest. Is mijn account in kallisto nou verloren? Edit* kerkhof uni, en heb een ticket aangemaakt. ” Je kunt nu een willekeurige uni kiezen met dat account, zolang je de voorwaardes matcht. Quote from Notuul: “Andere vraag , waar gaan alle slagen heen van de oude uni’s? Want kan niks meer vinden nu ze al weg gehaald zijn ? ” In het universum ~ Archief 6

  • Bij het migratieproces ingame zie je datum en tijd staan. 07-09 om 0.00 uur. Dus je hebt bij deze nog bijna 40 minuten. prnt.sc/ucncdi

  • Lame... dat werd me dus niet gezegd. Ze komen zo terug naar de juiste afdeling en ik zal aan wat haren trekken.

  • Quote from Buckert: “Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig. ” Gewoon verplaatst naar de juiste afdeling: [TOT: 10.925.727.000] Buckert vs. Nugget (A: 2.106.898.000, V: 8.818.829.000) Je had ook gewoon bij je eigen profiel op posts kunnen kijken en dan had je het direct gevonden.

  • We zullen gewoon ff geduld moeten hebben tot GF de doeluniversa van deze merge op +30 heeft gezet. Mocht je via een token willen mergen, dan ga ik er vanuit dat je zelf je onderzoek hebt gedaan en gekeken hebt naar het aantal velden de uni erbij heeft staan. Dit zal je dan naar mijn vermoeden niet kunnen verhalen op GF, omdat het geen geforceerde merge dan is. Je kunt het aantal bonusvelden vinden via deze link: s126-nl.ogame.gameforge.com/api/serverData.xml Servernummer en landcode kun je aanpa…

  • ik word vaak uitgelogd

    Hitsugaya Toushiro - - Spel

    Post

    Dit is een veel voorkomend probleem sinds de komst van de klasses eind vorig jaar. Ik word er zelf ook geregeld uitgegooid, maar het viel mij vaak op dat dit in combinatie was met lopende vlootbewegingen van mezelf. Geen idee of daar ooit iets in zit, maar ze blijven bezig om de prestaties van de servers te verbeteren, althans, naar wat ze zeggen.

  • Quote from Dizzy: “heb geen screenshots meer denk ik. Van xalynth naar uni 3 ” Hoi, kijk je dan ook wel naar het juiste account Dizzy? Anders mag je me pm-en, dan leg ik het je ff uit.

  • 75 miljard is 6 piraatjes voor mij

  • Titel spreekt een beetje je post tegen?

  • Quote from Buckert: “Quote from MiniMe: “Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden. ” Ik ben zodra het lukte te mergen naar u3 gegaan, heb nu 4 relocates gekregen. Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmiddels wel een beetje…

  • Quote from Syrabi: “Voor zover ik weet krijgen de spelers die al in de doeluni zaten, helaas geen gratis verplaatsingen. ” Klopt. Dat is ook niet veranderd.

  • Quote from ReWinD: “Quote from MiniMe: “Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn. ” Het heeft niet bij mij geholpen. Moet ik een nieuwe ticket aanmaken? of is mijn huidige ticket die bij de coma nog geldig? ” Quote from Lorovus: “Dear Players! The update mentioned above is being delayed until further notice.” Op dit moment nog even geduld hebben.

  • Quote from Independence: “Quote from MiniMe: “Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet. Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen. Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token. ” Bedoel er planeten mee ” Hoe het bij mij vorige keer ging in de praktijk. Stel ik had 2 planeten inner ( 1.100.10 en 1.100.11 voor gema…

  • DE aanvalsbug

    Hitsugaya Toushiro - - Spel

    Post

    Het is heel makkelijk om vingers te wijzen naar de Admins, maar als jullie eens zouden opperen bij de spelers om hun sportiviteit... Wanneer een zaak als deze zich weer laat gebeuren, dat de speler dan zelf zegt van... "Ik heb een 2e kans verdiend en mijn vloot is behouden, ik ga mijn ruimtewerf laten opbranden." Ik zou dat zelf wél doen namelijk. Maar ik heb nog niemand daar naar lopen wijzen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Hitsugaya Toushiro - - Algemeen

    Post

    Met iedere merge zijn er communities die als eerste aan de beurt zijn. Tijdens deze merge krijg je tenminste nog de optie om een verplaatsingsvoorwerp te kunnen bemachtigen als je momenteel in uni3 zit. Wordt het niks kwa specs verandering, dan kun je altijd nog kijken of je naar het buitenland kan mergen, wat voorheen nooit een optie is geweest en just gotta deal with it. Met iedere merge zijn er ook problemen kwa specs. Zo hebben we Vega gehad die def2puin moest inleveren. Vorige merge moesten…

  • Dus jij speelt bijvoorbeeld in 3 universa en je gaat 3 weken op vakantie. Op goed geluk kan je dan hooguit 2 accounts in vmode gooien. Wat doe je dan met de 3e? Daarnaast moeten sommige spelers wel in vmode. Die worden dan toch benadeeld door jouw ideale systeem? Je idee van targets zie ik als itjes die geraid kunnen worden... Enige waar ik wel wat in zou zien is optie D in je post ervoor.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Hitsugaya Toushiro - - Algemeen

    Post

    Het fenomeen leegloop is niet enkel een probleem waar OGame.nl mee kampt. Wereldwijd zie je dit gebeuren, daarom dat er ook steeds merges gedaan worden, omdat vaak degenen die nog wél actief zijn in een uni, ook degenen zijn die meegeholpen hebben aan het doodmaken van hun eigen uni. De 1 kan hiermee overweg, de ander niet, waarbij de laatste dan als eerste roept op het forum dat de uni dood is en we weer moeten mergen. We helpen samen mee aan de leegloop ( alleenrecht uni claimen of alleenrecht…