Search Results

Search results 41-44 of 44.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from Pendragon: “Helaas heeft +1 spionage levels hetzelfde probleem als de recyclers eerder. Ik kan gewoon niet achterhalen welke specifieke key ik moet hebben voor dit stukkie vertaling.” hoeveel key mogelijkheden zijn er? is het een idee om gewoon 1 te proberen en na de update kijken of het de juiste was? dan kan je het na de update desnoods weer terugzetten en de volgende proberen

  • Quote from Pendragon: “Wester, wil je die aub nog eens checken met de addons uit? Want ik zie de info wel gewoon namelijk.” Ik had hier gisteren ook al last van, maar het lijkt al opgelost.

  • Een foutje in de mouse-over tooltip op de vraagteken bij de planeetveldenboosters: speltip.png Zo kan bijvoorbeeld een bronzen planeetveld weggedrukt worden door een zilveren of een bronzen. Zo kan bijvoorbeeld een bronzen planeetveld weggedrukt worden door een zilveren of een gouden. het kan zijn dat het per ongeluk ook goed is als het mogelijk is om een bronzen booster met een bronzen booster weg te drukken, maar dan klopt de hele tekst niet.

  • Dit blijft gekkenwerk Ik houd het plezier wel van achter mijn schermpje. een meeting is wel het laatste waar ik op zit te wachten Untitled-1.jpg