Search Results

Search results 21-40 of 902.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • mooi gedaan bro zag het vanacht op de app alvoorbij komen XD have fun spending !! @Piraat speed 1 uni XD GLRB

  • gaat lekker zo he piraat XD maakt vrienden zie ik haha als ik zo naar de gesprek stoffe kijkt doet me dat echt aan strijd in uriel jou vs mij denken XDXDXDXD ben gelukkig wel echt flink afgekoelt en weet nu wel even 3x adem tehalen voordat ik reageer hihi @Radagon piraat heeft een makkelijk schema! alsje goed oplet en goed planned heb je hem zo te pakke ;p uriel heb ik hem ook 3x gecrashed XD kijk wel uit voor ze slime streken ben er wel keer in getuint met iemand ze vloot verschroten haha zat p…

  • haha bekijk de score maar goed jonges dat zegt genoeg he @nunyabizz wel grote praat voor iemand die zelf met ze gehele team maanden lang modus ging voor mij ??? bedoel yildun is niet zoveel meer nadat ik vrijwel bijna iedereen gesloopt heb of vmodus gespeeld heb,heb nu een behoorlijk grote org account gekregen,en wil mijn grenzen graag verleggen. btw die genen die op mijn acount nu it in yildun is de genen die mij heeft leren fleeten dus wens jullie veel suc6 pas op voor een rusian ninja meer ze…

  • haha ik ben niet te traceren speel niet onder de naam insi en me org forum heet ook anders ;p wie weet kom ik je wel tegen,zoals je weet laat altijd wel een easter egg achter dus als je goed oplet ben ik wel te vinden

  • alsje goed leest oud vijand staat erboven vermeld de reden jij weet dondersgoed dat insi niet bang is haha nogmaals spijtig van me forumban anders had je grotevriend/neef evil flink wat zware raportjes tegen zich XD anyway voor intresse stuur pm

  • HALLO BESTE OGAME VRIENDEN&VRIENDINETJES. TOP 1 ACCOUNT AANGEBODEN! Ik ben opzoek naar een ervaren fleeter die met 430mmiljard balanced fleet overweg kan! ASAP ik heb zojuist een mooi org top acountje aangeboden gekregen en wil mijn ambities toch verder leggen dan alleen maar starters unis LEEG SPELEN. maar zoals de meeste gevorderde spelers wel weten op hoog niveau is 2 top acounts niet te doen en had zo iets ga me yildun acount niet stof laten happen er is vast wel iemand die dat acountje over…

  • Discussie: Merge 2024?

    ADMIRAAL INSI - - Algemeen

    Post

    @paul-maximilianus nee sorry kan daar niet in mee gaan dat is teveel in het voordeel vande hogere bil acount spelers en def naar puin minder nee haha dat is denken in eigen belang denk dat sowieso uni 3 aqua en bella samen gevoegt moeten worden en weg worden gehouden bij alle andere nieuwe unis dan ben ik het wel eens met de laatste nieuwste unis dat die buiten de merge blijven.

  • Discussie: Merge 2024?

    ADMIRAAL INSI - - Algemeen

    Post

    ik vind dat bellatrix aqua en uni 3 moeten mergen tot 1 en alle deel nemers verplicht mee mergen zodat alle andere unis verdeeld kunnen worden over 2 of 3 nieuwe life form unis zodat iedereen ook de kans kan krijgen en niet zoals altijd dat je voor de leeuwen gegooit word.

  • Discussie: Merge 2024?

    ADMIRAAL INSI - - Algemeen

    Post

    wat ik denk het beste voor iedereen is/ heel simpel! denk als er keuze is uit 3 unis allemaal andere specs zal er voor iedereen wel wat bij zitten denk. 1uni hoge vloot snelheid 80 procent puin/fleeter uni 2uni eco uni hoge snelheid vredes missies lage aanvals snelheid en hoge eco 10 3uni balanced uni dat zodra de merge komt er dus keuze is uit 3 unis en daar zal alles heen moeten verhuizen als het eenmaal zover is. zo zou ik het graag zien.

  • Wie reageert er na jou?

    ADMIRAAL INSI - - Thuisplaneet

    Post

    nope insi ;p stewie?

  • nu is het nog een subje,straks is het je full fleet glrb ;p

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] ________________________________________________ Kruiser 30.000 _________________________________________ Verdediger De Klier [POWER] ________________________________________________ Groot vrachtschip 11.396 Licht gevechtsschip 4 Zwaar gevechtsschip 4 Kruiser 4 Slagschip 4 Spionagesonde 4 Bommenwerper 4 Zonne-energiesatelliet 1 Vernietiger 4 Interceptor 4 Reaper 4 Pathfind…

  • lekker bezig maatje!! whahaha wat zullen we maar zegge,hij houd niet op niet vanzelf.... XD weer een mooie tik voor inde hall of fame

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-12-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] ________________________________________________ Kolonisatieschip 1 Bommenwerper 3.212 Vernietiger 50.000 Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Rsleeuw [UFO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 212 Groot vrachtschip 563 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 21.840 Kruiser 80 Slagschip 522 Recycler 211 Spi…

  • zal ook maaris een acountje maken daar ;p kijken hoelang het duurt voordat de uni leeg is XD haha nee hoor veelste druk @yildun daar anyway no safe no fleet had beter idd v modus kunnen gaan zeker tijdens de feest dagen ;p ik ben er ook zoo een hoor juist tijdens die dagen fleet ik ook meer als normaal wantjaaaaa er zijn er genoeg die het even vergeten en of telange gaten laten vallen ;p

  • snackjes ;p De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-12-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] ________________________________________________ Interceptor 20.000 Pathfinder 10.000 _________________________________________ Verdediger radkuuu ________________________________________________ Groot vrachtschip 215 Zonne-energiesatelliet 14.500 Raketlanceerder 59.821 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] __…

  • vermoed dat dit zijn werfje was anyway glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-12-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger radkuuu ________________________________________________ Groot vrachtschip 389 Slagschip 3.244 Zonne-energiesatelliet 643 Raketlanceerder 64.168 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanva…

  • Wie reageert er na jou?

    ADMIRAAL INSI - - Thuisplaneet

    Post

    nee insi kami?