Search Results

Search results 101-120 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • @Chizo Jij laat je slaafjes nog zelf denken ook, tja dan krijg je taferelen zoals deze: gedoemd te mislukken. En hoor de echte graveyard ridder praten, volgens mij ben je al langer blauw dan ik De ene speelstijl wordt beantwoord met de andere, maar he, we maken gebruik van de mogelijkheden die ons geboden worden. Als je de eerste keer in u3 was gebleven had ik miss de motivatie wel gevonden om te kijken wie z’n vloot in wie z’n recs zou belanden voor je 1b vloot uit t buitenland meenam Miss als …

  • Quote from INSIDIOUS: “je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin ” een beetje zoals jij bent en een paar dagen geleden deed hier op t forum? Tot wij daad bij woord voegen, naar de uni komen en de eerste miljarden slag maken door jou grote mond… Quote from INSIDIOUS: “ ik snap jullie formule wel hoor eerst iedereen weg spelen zodat jullie vrij spel hebben in het poppen van al me maantjes ” tja dat is iets wat onder de ogame spelers bekend staat a…

  • Quote from INSIDIOUS: “hahaha kom 1 tegen 1 dan XD piraat legde het okal af tegen me en dan zoveeel vloot hebben hahaha te triest voor woorden XD ” 1 tegen 1, 5 tegen 1. Je maakt niks klaar, niet in deze uni (op wat satjes en nachtproductie na) en niet in de laatste waar ik je 3x van mn schoenzool heb geveegd. Als je een grote jongen was geweest had je of verder gespeeld of in ieder geval niet zo’n grote mond gehad voor en nadat je staart je nog inhaalde de uni uit… Quote from INSIDIOUS: “nope d…

  • Quote from INSIDIOUS: “hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt ” rekenen is ook al niet je sterkste kant merk ik, je had al je motoren specs op 25 kunnen hebben en dan nog was je te laat geweest, als je überhaupt het percentage al had kunnen raden. Jij 60 stelsels naar de dichtstbijzijnde vloot, wij max 8 stelsels terug, noob! Ow enne, wie had je willen crashen dan? Piraat kansloos, mijn account kansloos met die expo vloot van je en klap…

  • Het slaafje werd vannacht op pad gestuurd… Normaal post ik deze shit niet, maar als slaafjes door @Chizo gebruikt worden om weer een slag vanuit de graveyard te maken wil ik daar wel een uitzondering voor maken… Eerst 2u ipren op 2 manen voordat op beide manen 222 rips moesten aankomen. Helaas voor meneer was ik on 40min voor impact, geluk voor meneer dat m’n vloot in save was. Scheelde dat er nog voor 6 dagen vloot in alle werfen zat dus de moonblow verijdeld (aangezien die pas 5min na impact w…

  • Quote from INSIDIOUS: “het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel ” hahaha den je nu al met je staart tussen je benen weg! Wie had er nou zo’n grote mond de afgelopen week! Quote from INSIDIOUS: “suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl mis dat het dn wel een eerlijke strijd word tot die tijd suc6 en piraat nogmaals 17-1 en daar kun je nu niks meer aan veranderen h…

  • En het miljardenbal is begonnen… Paar dagen in de uni. Na links en rechts wat speldenprikjes werd t tijd voor een echte hit @INSIDIOUS kijk en leer! Klapstoel en ik gisteren het plan opgevat binnenkort het maantje van bloodtrail te ploppen, het viel na een dag al op dat ie op de zelfde maan aankwam als waar die vanaf op save ging Piraat later die dag op de pm en wilde vannacht al gaan, zo gezegd zo gedaan. Piraat de rips gelanceerd (in 1x raak en zonder losses) en klapstoel nog wat ipr eroverhee…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Reaper 150.000 _________________________________________ Verdediger smeagol [DEMA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.972 Recycler 147 Spionagesonde 1.280 Bommenwerper 100 Zonne-energiesatelliet 12.000 Reaper 32 Pathfinder 788 Raketlanceerder 150.000 Kleine laser 10.500 Grote laser 2.500 Gausskanon…

  • Quote from INSIDIOUS: “en weer gaat spelen op zijn opgevoerde graveyard acountXD ” ik zit gewoon in u3 hoor met t account dat daar al sinds 2 mergen geleden in zit en daarvoor in xaly zat Het account waarmee je vloot (of wat er na de eerste keer van over was) x op x op x in m’n recs verdween tot je me vroeg alsjeblieft te stoppen en je dan wel zou gaan minen en vervolgens alsnog met je staart tussen je benen verdween, (oehh nu toch maar even interpunctie voordat m’n schrijfstijl zo slecht als di…

  • Toch fantastisch hoe zenuwachtig iemand wordt van een aankondiging dat ik naar een uni kom en dat vervolgens ook doe met een nieuw accountje dat letterlijk vanaf 0 gebouwd moet worden inmiddels een uur of 2-3 in de uni met dat account…20spios verder, 2 raid aanvallen met 6k xx per keer op een totaal account van nog geen 1k punten (uhh heb je de deutkosten er wel uit? ) en 2 raket aanvallen…Ik heb een regelrechte fan Ow enne, paar vragen/ comments: 1. Kan er een oorlog worden gevoerd tegen een pe…

  • @Piraat als ik hier nou eens een accountje aanmaak, kun jij me dan ff pullen?

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Ster des Doods 8.000 _________________________________________ Verdediger Kevin87 [DEMA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 10.000 Recycler 50 Crawler 1.200 Raketlanceerder 2.100.000 Kleine laser 100.000 Grote laser 10.000 Gausskanon 10.000 Ionkanon 10.000 Plasmakanon 10.000 Kleine planetaire schildk…

  • Quote from INSIDIOUS: “tuurlijk joh de manier hoe jij die uni heb aan hepakt is sowieso te smerig om over te praten uberhaupt dat gf dat toeliet ... op die manier wint idereen he clown ” Je bedoelt: bij jou een puinsave timen (en een paar dagen later ook je kerkhof opgeruimd hebben), de ander z’n maantje blazen en plaatsing terugrekenen en ook nog een ninja doen met een teruggetrokken plaatsing en wacht…ook nog een eenvoudige spot, fly bij iemand anders? Bedoelde je die manier, Als jij dat nou e…

  • Quote from INSIDIOUS: “tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he! ” tot nu toe was het vooral veel lachen met popcorn, maar als je mij er dan in gaat betrekken wel graag de feiten juist: - Het was geen 400 miljard maar ‘slechts’ een 200miljard vloot waarmee ik je 95miljard vloot sloopte nadat de uni al ruim een week wist dat ik er was - Het was niet heel lastig je te slopen. Opzichtige puinsave k…

  • Quote from Krokodillenvanger87: “Kan er iemand eens een sim doorsturen wat er nodig is aan reapers om Next op te ruimen? Because well breaking the game.. love it ” toch verkeerd gerekend

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 20.029.399 Zwaar gevechtsschip 64.758 Slagschip 500.108 Vernietiger 1.000.093 Reaper 1.300.032 _________________________________________ Verdediger Kevin87 [DEMA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 10.000 Recycler 1.000.050 Vernietiger 5.279.590 Crawler 1.200 Reaper 527.135 Raketl…

  • Dit vraagt toch wel weer een x om een post… Een aantal weken geleden liet meneer zijn kwaliteiten al zien, voor zo’n 1.000 miljard aan gs kopen om deze vervolgens in vloot te gooien en die af te kopen. Vloot launchen op Zapp en ruim 145miljard kwijt te zien verdwijnen. Maar eens kijken of we dat kunnen ovetreffen. Paar keer z’n def wat ingekort en gister en vandaag wat speldenprikjes geven met ripvluchten om hem uit de tent te lokken Vandaag besloot meneer een soort van ninja te proberen: Nietje…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Ster des Doods 10.001 _________________________________________ Verdediger Kevin87 [DEMA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 10.000 Recycler 50 Crawler 1.200 Raketlanceerder 2.100.000 Kleine laser 100.000 Grote laser 10.000 Gausskanon 10.000 Ionkanon 10.000 Plasmakanon 10.000 Kleine planetaire schild…

  • Beetje meer winst maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 800.000 Pathfinder 118.446 _________________________________________ Verdediger smeagol [DEMA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.500 Groot vrachtschip 194.130 Kolonisatieschip 1 Recycler 50 Spionagesonde 660 Ster des Doods 1 Interceptor 750 _______________________…

  • Zoals ingame al gezegd leuk uitgevoerd middnight, congratz! En idd zag deze al aankomen, vandaar de overkill aan recs (had er overigens maar 600k nodig ) volgende keer iets geloofwaardiger zijn met je vroege save Desalniettemin gewoon doorgevlogen aangezien ik na het gedoe in u3 wel wat klaar was met ogame en een leuke knal altijd leuk is ook al sta ik eens aan de verkeerde kant. succes met de metaalwinst en een rebuild zal er vast niet van komen, ondanks dat er nog zo’n 250miljard vloot overbli…