Search Results

Search results 41-60 of 413.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Zoals we reeds vermeld hebben zijn de verloren ere punten helaas ook echt verloren toen dit bekend was hebben we dit aan gegeven en heeft GF zo snel mogelijk een update gedaan waardoor de laatste spelers wel ere punten mee konden krijgen. Helaas heeft GF ook aan gegeven dat alle ere punten die niet mee gekomen zijn verloren zijn en helaas ook niet meer terug komen. Hier kunnen wij dus ook helaas niks aan doen. Wij als admin hebben geen optie om een rondgaande bericht te sturen. Dat ze op org eer…

  • Ichie

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    welkom in het team en succes met je trial

  • Nieuwe grondstoffen verkoop tool

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Ja op dinsdag 8 september zal de nieuwe grondstoffen verkoop tool in alle servers online gaan. Dit zal een nieuwe manier zijn om je grondstoffen te verkopen. Voor ons is dit ook nieuw en we hebben niet meer informatie dan wat ik je hier vertel. Het is voor ons allemaal een verrassing en moeten dus afwachten wat het word. Vriendelijke groet Het Ogame.nl Team

  • Handelaar terug in Nusakan

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Maandag 7 september zal gameforge een update uitvoeren dat er voor zorgt dat de handelaar weer beschikbaar is in Nusakan. Het is dus vanaf maandag weer mogelijk om de handelaar te gebruiken tegen DM. Jullie Ogame Team

  • Merge 2020

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Sommige is het al opgevallen maar de merge token zijn op het moment weer uit het spel gehaald. Dit omdat er nog bugs in zaten die ze niet zo snel kunnen oplossen. Zover we nu weten zullen de merge token later weer terug komen.

  • Merge 2020

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Quote from Lorovus: “Dear Players! An update is planned for today that should fix the copying of honour points in the merge process as well as with the transfer item. Players who merge or transfer after this update will have their honour points carried over too. Honour points of those players who migrated before this update will unfortunately remain as is. ” Deze update is om 13:00 uur Online gegaan. Graag horen we als ere punten alsnog niet mee gemerget worden vanaf nu.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Sempi: “Quote from Sempi: “Hoe kan het dat ik niet kan mergen van Ganimed naar Hyperion? Een andere optie zou zijn dat ik merge naar Japetus, maar hier heb ik al een account. Dus Hyperion zou de enige logische keuze moeten zijn?? Toch kan ik deze optie niet selecteren (staat er overigens wel bij, maar kan er niet op klikken). Heeft iemand het verlossende antwoord? En wat ik überhaupt moet doen als ik al een account in Japetus heb? ” Kan iemand hier antwoord op geven? ” Ik moet toch me…

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Kreela: “Quote from ReWinD: “Quote from MiniMe: “Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn. ” Quote from MiniMe: “Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen. Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor j…

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from ReWinD: “Quote from Jillian: “Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra . ” Duur: Permanentstaat bij het item. er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit ite…

  • Quote from someone: “gemerged vanuit een uni waar je meer extra planeetvelden kreeg. Normaal trekt gf dat wel recht na de merge. @MiniMe ? ” Ja ik denk dat Someone hier gelijk heeft omdat de uni spec het niet heeft zijn die planeet velden er af gehaald. Ik ga dit even na vragen of dit de bedoeling is of dat ze hier nog wat aan gaan doen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Dakar: “Ik ben in de war, gisteren kon ik nog uni 3 kiezen voor de merge, maar toen hadden we nog de probelmen. Vandaag heb ik geen uni 3 maar alleen Zagadra als optie. Heb ik iets gemist of verkeerd begrepen? ” Kan je mij vertellen of je ook accounts in 1 van die doel uni hebt ? Die uit de lijst verdwenen zijn die op het zelfde mail staan als je merge account ? Quote from Woozy: “Bij deze vraag ik om een rollback omdat er teveel mensen vloot zijn kwijtgeraakt door onwetendheid van de…

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Met de update voor groep 2 en 3 komt ook de update dat je kaartjes kan kopen voor mergen naar andere uni's

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Buckert: “Quote from MiniMe: “Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden. ” Ik ben zodra het lukte te mergen naar u3 gegaan, heb nu 4 relocates gekregen. Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmiddels wel een beetje…

  • Merge 2020

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Er is een verandering in de merge gedaan. Je kan nu altijd kiezen tussen de 2 uni's of je nu multi hebt of niet. Let er wel op als je een account over zet naar een uni waar je een account hebt mag je niet op 2 accounts spelen de multi regel blijft van kracht. Je moet 1 account in v mode laten. Ook zal vanaf morgen token gekocht kunnen worden om naar een andere uni te kunnen mergen. Deze zullen beschikbaar zijn bij de update waarbij groep 2 en 3 kunnen gaan mergen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from BeLikeMe: “had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net een week ken of iemand die nu 3 jaar samen mee speel en die nap had met Buckert !! fok lekker op en gaan we de streid aan na merge @Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaan ” Beter om volgende keer gewoon vooraf bij ons even te melden dat je geen matennaaier wilde zijn en 13 jaar op wilde geven. Wat ik …

  • Schepen Switcheroonie

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Je kan wat je in de werf bouwt niet annuleren. Ik ga je toch vragen een ticket te maken. Met de info en gegevens van welke uni en account. Ga ik kijken of er wat aan te doen is bij GF.

  • Merge 2020

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Vandaag om 14:30 uur zal er een update plaatsvinden. Met deze update zal de merge problemen verholpen moeten worden.

  • Ik zal nog een keer de melding maken bij GF. Als ze nog tijd hebben om er naar te kijken

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Warsaalk: “@MiniMe, ik vermoed dat de update ondertussen wel is doorgevoerd? Ik heb wel nog altijd hetzelfde probleem waarbij hij zegt "Data van exodus universum ongeldig" Terug andere browser, cookies & cache cleaner, lijkt niet te helpen. EDIT: Juist gezien dat de update uitgesteld is, excuses ” Zoals het er nu naar uit ziet krijgen we morgen pas een update die de merge weer moet gaan laten werken. Dus voor vanavond hoeven jullie het niet meer te proberen.