Search Results

Search results 81-100 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Valse beschuldiging

    Bolder - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from StewieGriffin: “Ik speel al heel wat jaren ogame. Maar iemand in 2 seconden zien weg saven is iets wat ik nog niet heb meegemaakt. Dus ja die beschuldigen snap ik. Je zit met server lag met terugkerende vloot etc. Heb het nooit iemand legaal zien doen. ” Je hebt verstand van ogame of je bent een noob Quote from paul-maximilianus: “Bij Monopoly zeker ook altijd even een handje in de bank gestoken als je maat een biertje voor je ging halen... ” Dus... even je excuus maken ? Quote from C…

  • Valse beschuldiging

    Bolder - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Jillian: “gewoon niet meer spelen om te stijgen. alleen maar inloggen, raketjes bouwen, ze deff mollen en satjes bashen ” Prima advies... not Dan speel je niet meer voor je plezier ! Welke uni speel je Dragoncrusher ?

  • Wie reageert er na jou?

    Bolder - - Thuisplaneet

    Post

    yep Neon ?

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Jillian: “Pot verwijt.... Jouw betoog is niet veel beter, we hebben het hier sowieso niet over ogame wijsheid, maar over commercieel inzicht. Ei. ” Sorry, maar volgens mij had ik geschreven : ik wacht wel op antwoord van een Teamler en niet van een snotneus.

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Freakertje: “Wees gerust, dan doen wij over jou ook al eeuwen niet meer. Ik heb de hele draad nageplozen, maar ik zie hem zichzelf nergens God noemen. Dus zoals zo vaak bestaat ook deze waarheid alleen in je eigen hoofd ” Als je naam freakertje is dan klopt dat wel, zeker als je pas komt kijken . Maar het gaat over levensvormen, niet over nageplozen * Nogmaals, voor mij mogen de levensvormen weg blijven uit de oude uni.

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Jillian: “pot verwijt... ” Begin doodziek te worden van je * betoog * Jij denkt echt de ogamewijsheid in pacht te hebben. Een simpele speler die nauwelijks slagen maakt en zich zelf God noemt, sorry, maar dan neem ik je niet voor vol aan Dus nogmaals ik wacht wel op antwoorden van Teamlers, als die al iets te zeggen hebben.....

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Thalion Heru: “Uiteraard kan je ook eens niet bang zijn voor veranderingen en meegaan in de innovatie van het spel. ” En hoeveel hebben die zgn innovaties gebracht ? Om de anderhalve maand een nieuwe server ? Servers waar bijna niemand speelt ? Of ik bang ben voor een verandering ?? Nee, beslist niet Ten goede van het spel ? Prima Ogame in deze is niet meer te redden, kijk eens naar klonen waar gem 750 spelers, ook na maanden. spelen. Dus de pot op met je innovatie Heru !!!

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Waarschijnlijk is het woord cultuur niet voor iedereen hetzelfde. Dus wacht ik gewoon op een bericht van een teamler die antwoord op Jelle

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Jillian: “een stukje ogame cultuur bewaard? dan moeten we terug naar pre-redesign. Dat is ogame cultuur. alles sinds redesign was qua performance "mweh" ” Dus ????

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Thalion Heru: “We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen? ” Waarom naar oude uni's ? Laat nu de oude uni's zoals zijn aub. Dan blijft er nog een stukje ogame cultuur bewaard..

  • Wie reageert er na jou?

    Bolder - - Thuisplaneet

    Post

    Yep.. Piraat ?

  • Wie reageert er na jou?

    Bolder - - Thuisplaneet

    Post

    Piraat ? of te druk met vissen gamen en *****

  • Quote from StewieGriffin: “DM alliantie verklaart de oorlog aan geen idee wat voor alliantie. kansloze zooi. ” Het zal weer eens niet met je comment.... Succes Boy's met of zonder DM

  • Wie reageert er na jou?

    Bolder - - Thuisplaneet

    Post

    Piraat is lam... Anuvinda toch?

  • Quote from De Klier: “Die arme Char zal zo wel sip zijn als die inlogt ” Wow, een echt doel gevonden, dat hij al een week niet meer speelt wist je natuurlijk al.... GL@RB

  • DISCUSSIETOPIC: Nieuwe uni Fenrir

    Bolder - - Algemeen

    Post

    Quote from Anuvinda: “Jammer dat mijn geld nu op is ” Jongens... crowdfunding voor Anu?

  • Disney plaatjes AH

    Bolder - - Algemeen

    Post

    Mis ook nog wat pokemon...

  • DISCUSSIETOPIC: Nieuwe uni Fenrir

    Bolder - - Algemeen

    Post

    Leuke uni