Search Results

Search results 521-530 of 530.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Scaapiee - - Algemeen

    Post

    Misschien een handig idee.. accountovername mogelijk maken voor de merge in gang gezet wordt? Zo voorkom je dus bovenstaande account deletes.. Gameforge maakt er een behoorlijk potje van...

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Scaapiee - - Algemeen

    Post

    Nu ben ik wel nog steeds benieuwd waarom er gekozen is om de jongste uni's mee te nemen in de merge? Betel en cygnus komen beide allen in een uni terecht waarin ze dik het onderspit delven.. en dan spreek ik eigenlijk alleen over de top 20.. Laat staan de lager gerankte spelers.. enige "logische" zou zijn om deze uni's samen te laten mergen kijkend naar puntenaantal, maar dan zit je weer met uni specs

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Scaapiee - - Algemeen

    Post

    Ik vind het raar dat cygnus, dat nog geen 6 maanden oud is, nu al moet mergen, net zoals betelguese. Nu gooi je 95% van de spelers in deze uni's voor het blok en worden ze hoe dan ook in een uni gegooid waar ze niks te zoeken hebben nog

  • Antigame nog wel toegestaan of niet?

    Scaapiee - - Spel

    Post

    Ik heb nog wel een aantal vragen... Antigame gebruiken levert dus een ban op? Is die permanent of tijdelijk? Hoe lang voor dit ingaat, is dat per direct of hebben mensen een aantal dagen/weken de tijd? (aangezien bij lange na niet iedereen het forum dagelijks id gaten houdt) Hoe zit dat met de Antigame die al in geen tijden meer ge-update is? Mijn versie dateert nog van een jaar geleden namelijk.

  • Mobiele versie ogame

    Scaapiee - - Klachten en bugs

    Post

    Probleem ontstaat altijd als ik 10 min lang een andere app heb gebruikt en tussentijds ogame niet heb geopend

  • Mobiele versie ogame

    Scaapiee - - Klachten en bugs

    Post

    Ik heb het probleem nog steeds, zodra ik ingelogd ben via de computer is hij de instellingen kwijt

  • Mobiele versie ogame

    Scaapiee - - Klachten en bugs

    Post

    Ik moet elke keer als ik op mn mobiel inlog weer naar de opties toe om hem om te zetten naar gebruik mobiele versie, hij slaat dit op de een of andere manier niet op. Meer mensen hier last van? Gebruik de meest recente versie van safari op de iphone 6+ (oud ding i know)

  • Wachtwoord wijzigen

    Scaapiee - - Klachten en bugs

    Post

    Oke, ik moest me registreren en na mn registratie pakte hij direct mn actieve uni's er tussenuit

  • Wachtwoord wijzigen

    Scaapiee - - Klachten en bugs

    Post

    Moet je nou eerst registreren of kan je gewoon met de normale gevevens inloggen? Werkt geen van beide trouwens

  • Tof initiatief mensen, helaas dat weekend al een festival op de planning staan.