Search Results

Search results 81-100 of 903.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • wederom een prima winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 50.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.398 Groot vrachtschip 202 Licht gevechtsschip 12.542 Zwaar gevechtsschip 6 Kruiser 44 Slagschip 28 Recycler 2.858 Spionagesonde 4 Pathfinder 3 _____…

  • tja... wat gebeurd er als ik een keer vroeg op sta... aangezien die rare ventjes van LMS er van houden om 's ochtends vroeg sats en def weg te bashen... tref ik ze beide offline aan met wederom wat subjes voor het grijpen gaat wel weer lekker zo he Dit zijn nou leuke winstjes ipv trots te roepen dat je iemand slaag geeft terwijl dat alleen maar satbashes en defbashes zijn naraids gedaan met spios puur voor de fun of it De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot e…

  • prima hitje ja veel beter ook dan wat nutteloze satbashes waar niemand wat om geeft xD

  • Quote from part animals: “Quote from Kamikaze: “Lekker aan het rebuilden! ” jupe begint stilletjes wat vorm in me rebuild te komen nu is het kwestie van veilig houden haha ” ze maken het je allemaal wel heel erg makkelijk zo he xD lekker bezig hoor

  • idem... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Slagschip 10.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 18.075 Groot vrachtschip 59 Licht gevechtsschip 3.934 Zwaar gevechtsschip 54 Kruiser 16 Slagschip 118 Recycler 975 Spionagesonde 8.966 Interceptor 55 Pathfinder 197 __…

  • zelfde verhaal, mooi subje gespot, terugkerende expos, gewoon door vliegen, want activiteit bij de maan met zijn main vloot bleef uit. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Interceptor 10.086 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 17.776 Licht gevechtsschip 1.221 Zwaar…

  • tja... ik had al een vermoeden dat er veel fake activiteit gemaakt werd... dit keer waren het tussendoor terugkerende expedities... als je nog steeds je subjes weigert op te ruimen dan blijf ik het wel doen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] _________________________________…

  • Quote from Kamikaze: “Quote from Vogel: “Meh ” We zijn niet allemaal zo goed als de Vogel! Prima hit Klap! ” excuseer jou??!!! XD

  • maar even een beetje rond koekeloeren, niets bijzonders, maar leuk winstje toch nog De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Reaper 2.000 _________________________________________ Verdediger Proconsul Stingray [Senatus] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.142 Groot vrachtschip 106 Licht gevechtsschip 1.016 Zwaar gevechtsschip 105 Kruiser 82…

  • Okay lol... eerst probeer je mij op een falende manier een ninja in te laten lopen met 24 seconden ervoor al over springen?? en nu ben je met 25 seconden voor impact te laat om je slagschepen op tijd te pullen... hoog niveautje wel weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Slagschip 15.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Kl…

  • Uni 3 #78

    SailorTwift - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Quote from bassie36: “Quote from Klapstoeltje: “Vloot is stuk.. ” hoe komt dat, wat is er gebeurd? zippy? ” save fout gemaakt... blijkbaar op puin gesaved ipv plaatsing... dus vloot was savonds al terug ipv de ochtend daarop. Zippy heeft het toen gesloopt ja... enige positieve is dat Chizo het niet gepakt heeft.. mja shit happens

  • Uni 3 #78

    SailorTwift - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Quote from rcthans: “ik heb mijn uni3 accountje laatst op verwijderen gezet, omdat ik deze misschien zou krijgen. Als je hem echt anders verwijderd wil ik er wel een tijdje op klikken! Zonde van de vloot ” ja dat zou in ruil geweest zijn voor Virgo he, maar je besloot toch door te gaan, de vloot is nu slechts nog 26% van het geheel aan ruimtewerf, dus 26% van 136 miljard is plus minus 35 miljard wel ook weer een stabiele basis om op verder te gaan. Dus kijk maar wat je wilt

  • Quote from kale: “2 wekem dus ik ga niet meer spelen dat snap nog 2 weken erbij dan is doei xd Ban is niet eerlijk klaar uit en als de verdeling niet goed was moeten ze een berichten sturen net als vroeger. Maar ze worden steeds luier Ik laat me er verder niet meer over uit . Suc6 met de vlootje die er nog overblijven xd Ze fokke zelf de hele uni op. Mijn ga je niet meer terug zien ik had je best grooteslag gegunt want ik ga normaal.niet invmode maar als ik genaait wordt dan houd dit spelletje s…

  • Quote from Bellatrix van Detta: “@Klapstoeltje de spio's vliegen me inderdaad om de oren.......tja want als de 2 heren er nog waren geweest, dan had dat niet gekunt. Want dan doen jullie niks. Te bang om dan te verliezen. ” volgens mij ben ik niet de bang om wat te doen. Kale en insid waren een beter target dan jij aangezien je al bijna niets hebt... maar ik heb al vaak zat laten zien dat ik voor niets en niemand bang ben

  • Quote from kale: “Grooste onzin veredeling is goed geweest niks miss mee Ik ben meer verloren dus had recht op meer? Laat me het bewijs zien hahaha die is er niet xd Onkunde van ogame team. ” zo werkt het dus niet, dan heb je duidelijk geen idee waar je mee bezig bent.... ik vind het allemaal wel best en ergens heel erg Hilarisch.. bella een advies, ga in VM want wij zullen alles op jou richten nu natuurlijk zonder die 2

  • Quote from kale: “jeroen die heeft elke veel poep in zijn schoen Ze goed als mijn wordt je nooit en dat is gewoon algemeen bekend dat valt ook te zien aan de monster slag wij doe rustig maar komen hard dat weet poep in de schoen. Ten eerst een neppe ban voor pusing hoe zwak on ervaren ogame staf. Ze mogen mijm bewijzen sturen die ze niet hebben. Piraat jij zal nooi van mijn je heb de meeste punten verloren Kun je in iedergeval zegen dat je ergens iste mee stond toen ik nog speelde Ik heb helemaa…

  • Quote from part animals: “nee je hebt gelijk klapstoel maar zo hoog van de toren blazen en niet eens deftig een slag kunnen posten hahaha belachelijk ” lijkt wel familie van Kale en Insid... niet gek laten maken en gewoon lekker je ding doen net als in zaga. Dan heb je ze in notime stuk

  • Uni 3 #78

    SailorTwift - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Vloot is stuk.. account heeft dus alleen een ruimtewerf.. rang 116 ofzo nu.. voor diegene die hem wil hebben... kom maar in PM, anders gaat ie naar de prullenbak.

  • Quote from part animals: “Quote from horrorkok: “Quote from Vogel: “Waar blijven de bashes? hits? i wanna see chaos! ” morgen zal ik weer wat CR rapporten er in gooien ” wat zijn wij me je CR rapporten???(en ja ik heb geen zin om jou werk te doen om zo de slagen te kunnen zien die jij eventueel gemaakt hebt) ben je te lui om ze te verwerken ? of kan je het gewoon niet? of heb je nog niet eens de moeite gedaan om je mail te lezen van kamikaze inverband ervan? ” wait whut, come on Mister C je laat…